וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

''הקורונה שינתה את חיי''

בשיתוף דור סימאי, בשיתוף דור סימאי

20.8.2020 / 8:55

ספורטאים מקצוענים וחובבים, כמו גם אנשים רבים ברחבי ישראל, למדו לאלתר ולהמשיך להתאמן גם בזמן קורונה. אחד מהם, שלקח צעד קדימה את הנושא, הוא דור סימאי בן ה-29 מחולון, שלא נתן לקורונה להשבית אותו, ומהדממה בנה קריירה, שלמען האמת הפתיעה גם אותו

דור סימאי. יח"צ,
דור סימאי/יח"צ

בימים שמשבר הקורונה פרץ במדינה, דור סימאי הבין מיד ידע שעליו להיערך כמו שצריך. תחום הכושר תמיד היווה חלק בלתי נפרד מחייו הבוגרים של הבחור בן ה-29 מחולון, בעל תואר ראשון בחינוך גופני מטעם וינגייט וספורטתרפיסט מוסמך מהפקולטה לרפואה באוניברסיטת ת"א. בשנים האחרונות הוא פוקד דרך קבע את חדר הכושר ועם זאת, מורה לחינוך גופני בבית ספר שש שנתי ע"ש אפרים קציר חולון, בו הוא גם מלמד במגמת חינוך גופני ומלווה את תלמידיו להיות מאמני OUT DOOR מוסמכים.

עם הסגר הראשון שנכפה עליו בחודש מרץ האחרון הוא החליט להרים את הכפפה ולהעביר אימוני כושר בשידור ישיר, כל יום בשעה 17.00. אט אט אנשים החלו לאוהב את העניין, להכנס לחשבון שלו וזה צבר תאוצה. העוקבים החלו לעלות ואנשים החמיאו על המהלך בתגובות. "נוצר מצב שהפכתי למאמן וירטואלי של הקורונה, הרבה אנשים חיכו לאימונים". סיפר לנו דור סימאי.

הבשורה התפזרה מהצפון לדרום ולאחר מכן גם מפורסמים החלו לפנות אליו, כמו גם ספורטאים. "התמדתי מראשון עד שישי לעשות את זה וכאשר חזרתי לשגרה אנשים ביקשו להבין איפה אני עורך את האימונים שלי - זה הקפיץ אותי מבחינת שיווקית בלי שממש תכננתי. הקורונה שינתה את חיי''. אמר דור שבעבר היה עורך אימונים למתאמנים בחדרי כושר וסטודיו למיניהם. עם היציאה מהסגר, החליט דור סימאי שהוא רוצה למנף את עצמו ולפתוח סטודיו לאימונים, שיהיה מקום שהוא לכלל האוכלוסייה, זאת לצד קליניקה לטיפוח שתכלול את עולם הפיזיותרפיה/ספורטתרפיה עיסויים רפואיים , טיפול באבנים חמות וכוסות רוח.

הוא פתח את הסטודיו FITROOM וההצלחה לא איחרה לבוא. במקום תוכלו לערוך מגוון אימוני, החל מקיק בוקס שקים, אימוני אירובי (דופק גבוה, HIIT אימוני טאבטה, אימוני ריצות, התנגדות TRX) ועד אימונים פוניקצוניאלים (משקולות, בוט קאמפ, אימוני בטן ועוד). בנוסף, עבור הגברים יש חוג לפיתוח גוף, הכולל קבוצה של 4-8 גברים שבונה תכנית אימון מסודרת ומונחית איך לפתח גוף, החל מגיוון התרגילים, זמן הסטים ועד זמן המנוחה הדרוש.

דור סימאי. יח"צ,
דור סימאי/יח"צ

"החלום שלי הוא להיות מרצה לאורח חיים בריא. היום אני עושה את זה אבל אשמח לעשות את זה באופן שיטתי ולהעביר את המידע לאוכלוסיות שצריכות את זה בקופות חולים, אנשים מבוגרים או ילדים'' אמר דור סימאי וסיכם: "אם תעשו פעילות גופנית, תוכלו לדעת כמה זה באמת יכול להעצים אתכם, לשפר את המוטוריקה שלכם וכמובן לתרום לבריאות. כשאני מדבר עם התלמידים שלי אני מסביר להם שפעילות גופנית היא התרופה הטובה ביותר גם לגוף וגם לנפש. "נפש בריאה בגוף בריא" ולא רק שהפעילות מחייה את גופנו. פעילות גופנית יכולה לקרב בין אנשים ולהפוך אותנו לטובים יותר גם חברתית וגם אישית. יש משפט שאיינשטיין אמר והוא מלווה אותי: "החיים הם כמו רכיבה על אופניים, כדי לשמור על שיווי משקל מוכרחים להמשיך לנוע" ואם אתם יושבים 12 שעות מבלי לנוע זו הדרך לירידה באיכות החיים - כאן אני מגיע כדי לדבר על למה כדאי להניע מפרקים. היתי שמח להתפתח ולתת את כל המידע שיש לי, החל מבוגרים ועד הילדים, נשים בהיריון וכדומה''.

טלפון: 5244587040

מייל: dorsimai07@gmail.com

כתובת: הכישור 49 , חולון

בשיתוף דור סימאי, בשיתוף דור סימאי
  • עוד באותו נושא:
  • כושר
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully