וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכשיטי רוני: כך קונים היום תכשיטי זהב ויהלומים ללא פערי תיווך

בשיתוף תכשיטי רוני, בשיתוף תכשיטי רוני

20.8.2020 / 8:39

כל אישה יודעת שתכשיט יוקרתי ובעל מראה מושלם משדרג כל הופעה והופך אותה לנוצצת במיוחד. עורכי מערכת המומחים יצאו לבדוק עבורכם את אחת מחנויות התכשיטים המובילה באזור המרכז - ''תכשיטי רוני'' בקניון קריית אונו

משפחת פיצחדזה. יח"צ,
משפחת פיצחדזה/יח"צ

למעלה מ-40 שנה שמשפחת פיצחדזה עוסקת בתחום התכשיטים. בני, אב המשפחה, הינו חבר בבורסה ליהלומים ולכן היה זה אך טבעי שבנו, רוני, ילך בדרכו ויפתח את חנות התכשיטים של המשפחה בקניון קריית אונו. כיום החנות נחשבת לשם דבר בקרב חנויות התכשיטים ומושכת אליה קהל לקוחות רב שפוקד את המקום באופן קבוע בשל איכות התכשיטים והיחס המוענק במקום.

ב''תכשיטי רוני'' תוכלו ליהנות מתכשיטי זהב ויהלומים: שרשראות, טבעות, צמידים, עגילים ושעונים של המותגים המובילים ביותר בעולם. כמו כן, ב''תכשיטי רוני'' מתמחים במיוחד בטבעות אירוסין ונישואין ותכשיטים המשלבים יהלומים.

תכשיטי רוני. יח"צ,
תכשיטי רוני/יח"צ

מבדיקה שערכנו עולה כי בחנות ישנו מגוון רחב של טבעות אירוסין בצבעי זהב וזהב לבן ובדגמים ייחודיים עם עיצובים נדירים ביופיים. בשיחה שערכנו עם רוני, הוא מספר על ההתרגשות שמציפה אותו בכל פעם שלקוח בוחר לרכוש אצלו טבעת אירוסין "אין דבר יותר מרגש מהצעת נישואין, ולכן אני מתמלא בסיפוק בכל פעם מחדש כאשר אני מייעץ ללקוח על טבעת נישואין מתוך ידיעה שאת התכשיט הזה הלקוחה לא מורידה מהאצבע."

היהלומים הנמכרים ב''תכשיטי רוני'' הינם באיכות הגבוהה ביותר שניתן למצוא כיום. העובדה כי רוני הינו גמולוג מוסמך בעל תעודה גמולוגית, מאפשרת לו לשווק את היהלומים האיכותיים ביותר תוך שימוש ביהלומים טבעיים בלבד, ברמת ניקיון VS ובצבע D. כמובן שבכל רכישת תכשיט עם יהלום בחנות, הלקוחות מקבלים תעודה גמולוגית כולל אחריות מלאה לכל החיים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
תכשיטי רוני. יח"צ,
תכשיטי רוני/יח"צ

בחנות מקפידים להחזיק מלאי אדיר של תכשיטים מכל הסוגים, על מנת לאפשר ללקוחותיהם לבחור את התכשיט המתאים להם בהתאם לתקציב שלהם. תוכלו למצוא תכשיטים איכותיים החל מ200 ש''ח ועד ל200,000 ש''ח.

בנוסף למלאי הקיים בחנות, ב''תכשיטי רוני'' מתמחים בייצור ועיצוב תכשיטים בהתאמה אישית לפי דרישת הלקוח. כך תוכלו להגשים כל פנטזיה או דמיון שיש לכם לגבי תכשיט מסוים.

הייחודיות של החנות טמונה בקשר הישיר בין החברה ללקוחותיה, והמחיר ההוגן שהלקוח זוכה לו כתוצאה מכך. מבדיקה שערכנו, עולה כי התכשיטים והיהלומים ב''תכשיטי רוני'' מתומחרים במחירים אטרקטיביים במיוחד בשל העדר פערי התיווך, באמצעות מכירה ישירה מהיצרן לצרכן. בזכות רכישת התכשיטים ישירות מהחנות, לקוחותיה מרוויחים קנייה ישירה שהופכת את התכשיט היוקרתיים ביותר לאפשריים בזכות המחירים הנוחים.

תכשיטי רוני. יח"צ,
תכשיטי רוני/יח"צ

איכות התכשיטים והשירות האישי המוענק במקום אינם נעלמים מעיניהם של לקוחות המקום, שמרעיפים שבחים רבים אודות ''תכשיטי רוני''. כך למשל דודי, אחד הלקוחות: "חנות קטנה עם דברים מיוחדים קניתי לאשתי ולבנות שלי כמה דברים בכמה הזדמנויות השירות היה אדיב יחס חם בקיצור חווית קניה. מקום מומלץ ביותר למי שמחפש דברים מיוחדים במחירים הוגנים." לקוח נוסף, אבי, מספר "מניסיון של שנים אין על השירות של ''רוני תכשיטים''. פעם אחר פעם נהנים מהקניה ועוד יותר נהנים מהיחס. ללא ספק רוני הוא אחד ויחיד."

תכשיטי רוני

קניון קריית אונו

לכרטיס העסק

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף תכשיטי רוני, בשיתוף תכשיטי רוני
  • עוד באותו נושא:
  • תכשיטים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully