וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לירון אוחיון: המעצבת הגרפית שתמתג את העסק שלכם בדרך להצלחה

בשיתוף לימור אוחיון עיצוב גרפי, בשיתוף לימור אוחיון עיצוב גרפי

19.8.2020 / 15:39

אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני. העיצוב הגרפי והמיתוג של העסק הם הקשר הראשוני שכל עסק יוצר עם לקוחותיו הפוטנציאליים ולכן שירותים הניתנים על ידי מעצב גרפי מקצועי הינם בבחינת חובה לכל עסק שרוצה למתג את עצמו בהצלחה

לירון אוחיון עיצוב גרפי. יח"צ,
לירון אוחיון עיצוב גרפי/יח"צ

עורכי מערכת המומחים יצאו לבדוק עבורכם את המעצבים הגרפיים המובילים בישראל לעסקים קטנים ובינוניים. אחת מהשמות העולים בקרב המעצבים הגרפיים בישראל הינה לירון אוחיון, מעצבת גרפית בוגרת מכון אבני ובעלת ניסיון של שנים בתחום. בשיחה שערכנו איתה היא מספרת על הרקע שבעקבותיו החלה לעסוק בתחום. "מגיל קטן הייתי בולטת ביצירתיות ובאומנות שבי. מיד לאחר שהשתחררתי מהצבא וחיפשתי את עצמי, זה היה לא נמנע שאלמד בצורה מקצועית את מה שאני אוהבת לעשות. לאחר סיום לימודיי בתקשורת חזותית עבדתי בבית דפוס שבו רכשתי ידע רב. כעבור מספר שנים, הרגשתי שהידע שצברתי מאפשר לי להקים עסק משלי בתחום שבו אצא לדרך עצמאית ואוכל להביא לידי ביטוי את היצירה שלי."

לירון מתמחה כיום בעיצובי לוגו ומיתוג לעסקים קטנים, מתחילים ובינוניים החל מכרטיסי ביקור, פליירים, מחירונים ועד לעיצוב קטלוגים, עלונים שונים ועוד. כמו כן, לירון מדגישה בפנינו כי היא נותנת מענה לכל סוגי העסקים כאשר הבולטים שבהם הם תחומי הקוסמטיקה, תחום האפייה והעוגות, אוכל וקייטרינג, מכוני כושר, ביו רפואה, כירורגיה פלסטית, עורכי דין ועוד רבים וטובים.

מבחר מעבודותיה של לירון אוחיון. יח"צ,
מבחר מעבודותיה של לירון אוחיון/יח"צ

סגנון העיצוב של לירון הוא קו נקי וייחודי לה שהיא דואגת לשמר בקנאות במסגרת כל עבודותיה. יחד עם זאת, לירון מתמחה גם בסגנונות נוספים אותם היא מביאה לידי ביטוי בהתאם להעדפת הלקוחות "בתחילת התהליך אני לומדת את הלקוח ואת העדפותיו. ישנם לא מעט מקרים בהם בעלי העסקים לא יודעים בדיוק כיצד למתג את העסק שלהם בצרוה טובה, ולכן אני שולחת להם סקיצות שונות של עבודות שלי על מנת למקד אותם. כל עבודה מתבצעת בשיתוף פעולה מלא עם בעל העסק על מנת להביא לתוצאה המושלמת מבחינתו."

לירון מספרת כי היא ערה לעובדה שלקוחותיה הם אנשי עסקים, שזקוקים לעבודות באיכות גבוהה ובמהירות, ועל כן היא מקפידה על עבודה מקצועית ביותר תוך עמידה בזמנים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מבחר מעבודותיה של לירון אוחיון. יח"צ,
מבחר מעבודותיה של לירון אוחיון/יח"צ

כמו כן, מבדיקה שערכנו עולה כי האיכות והשירות שלירון מעניקה אינם באים על חשבון המחיר, בזכות מחירים אטרקטיביים במיוחד שלירון מציעה ללקוחותיה על כל סוגי העבודות. "חשוב לי להנגיש את העבודות שלי לכל מי שמחפש עיצוב גרפי מקצועי ותמחר את המחירים שלי במחירים הוגנים."

הייחודיות של לירון כמעצבת גרפית טמונה בכימיה ובקשר האישי שהיא מפתחת עם בעלי העסקים איתם היא עובדת, החל מתחילת התהליך, ועד לליווי המלא יד ביד בנעימות וברגישות, עד להשגת התוצאה הרצויה של מיתוג מדויק שעונה לצרכיו של בעל העסק.

מבחר מעבודותיה של לירון אוחיון. יח"צ,
עבודה של לירון אוחיון/יח"צ

איכות העבודות של לירון ותודעת השירות הגבוהה שהיא מעניקה אינם נעלמים מעיניהם של לקוחותיה, שדואגים להרעיף שבחים רבים אודותיה. כך למשל מספר דן, בעל עסק ששכר את שירותיה של לירון. "עבודה ראשונה עם לירון. מקצועית ביותר, זמינה לתקשורת בינאישית בכל זמן נתון. קשובה ללקוח, מחירים נוחים וביצוע עבודה מהיר ביותר. ממליץ בחום." טליה, יועצת פיננסית שנעזרה בשירותיה של לירון, מספרת: " פשוט אלופה. מקצועית מאוד. עבודה מהממת. נתנה מענה כמעט מידי לכל בקשה."

עסקים רבים מבינים כי העיצוב הגרפי והמיתוג של העסק משקפים בצורה הטובה ביותר את המוצרים והשירותים שהעסק מעניק ללקוחותיו. שירותיה של המעצבת הגרפית לירון אוחיון יקדמו את העסק שלכם וימתגו אותו כראוי על מנת למשוך קהל לקוחות מתאים ונאמן לאורך זמן. מילה של מומחים.

לירון אוחיון עיצוב גרפי

לאתר

לעמוד האינסטגרם

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף לימור אוחיון עיצוב גרפי, בשיתוף לימור אוחיון עיצוב גרפי
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully