וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיזה - חלומה של כל אישה: ארון נעליים מסתובב

בשיתוף פיזה, בשיתוף פיזה

19.8.2020 / 15:19

עוד לא נמצאה האישה שרכישת נעליים חדשות לא מעוררת בה התרגשות, אך עד מהרה זוגות הנעליים מוצאים את דרכם אל ערימה מבולגנת בארון צדדי. בדיוק לשם כך, חברת ''פיזה'' פיתחה פתרון מהפכני שיעשה לכן חשק לצפות בקולקציית הנעליים שלכן בכל פעם מחדש - ארון נעליים מסתובב

אביבית בר זוהר עם ארון נעליים מסתובב דגם קומפקט. יח"צ,
אביבית בר זוהר עם ארון נעליים מסתובב מפואר/יח"צ

עורכות מערכת המומחים מצאו עבורכן את הלהיט שהפך את חייהן לנוחים ופשוטים הרבה יותר - ארון נעליים מסתובב של חברת ''פיזה''. מדובר בארון נעליים מסתובב, מודולרי, מודרני וחדשני הניתן להתאמה אישית גם בגודל וגם בעיצוב לפי דרישותיה של כל אישה.

''פיזה'' נחשבת לחברה המובילה בישראל ליצור ארונות נעליים מסתובבים. בשיחה שערכנו עם בעל החברה, רועי, הוא שיתף אותנו בסיפור מאחורי יצור הטרנד העולמי שכבש את המדינה "אני מגיע מתחום הנגרות, בו אנחנו מייצרים עבור לקוחותינו רהיטים בעיצוב אישי. באחת מההזמנות יצרנו ללקוחה ארון נעליים מסתובב לבקשתה. אהבתי מאוד את התוצאה והרגשתי שיש כאן להיט בקנה מידה עולמי."

האינטואיציה של רועי לא אכזבה אותו. לאחר יצור של ארון נעליים מסתובב נוסף הוא החליט לפרסם אותו בהגרלה לציבור הרחב. עד מהרה השמועה התפשטה כמו אש בשדה קוצים, והחלו להצטבר הזמנות רבות וביקוש אדיר לארונות נעליים מסתובבים. מאז - השאר היסטוריה.

במהלך 5 השנים האחרונות ''פיזה'' מעצבת דגמים שונים של ארונות נעליים מסתובבים מהחומרים האיכותיים ביותר שניתן למצוא כיום. על האיכות המוקפדת מספר רועי "כל הדגמים שלנו מיוצרים בקפידה תוך חשיבה ובקרת איכות וירידה לפרטים הקטנים ולכן כל אחד מהדגמים שלנו מקבל כמובן את סמל האיכות היוקרתי שלנו שמוטבע עליו."

בין הדגמים הייחודיים של ארונות הנעליים המסתובבים של החברה:

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

ארון נעליים מסתובב דגם קומפקט

ארון מסתובב ידני המכיל כ40 זוגות נעליים, בעל טריקה שקטה.

ארון נעליים פינתי מסתובב עם דלת מראה

ארון נעליים פינתי מסתובב עם דלת מראה. יח"צ,
ארון נעליים פינתי מסתובב עם דלת מראה/יח"צ

מסתובב באלגנטיות 360 מעלות המכיל כ80 זוגות נעליים, כולל דלת עם מראה ענקית.

ארון נעליים מסתובב עם דלת זכוכית מודפסת בהתאמה אישית

ארון נעליים מסתובב עם דלת זכוכית מודפסת בהתאמה אישית. יח"צ,
ארון נעליים מסתובב עם דלת זכוכית מודפסת בהתאמה אישית/יח"צ

מסתובב באלגנטיות 360 מעלות כולל דלת עם זכוכית בהדפסה בהתאמה אישית לפי בחירה. מכיל כ80 זוגות נעליים.

בנוסף לדגמים המיוחדים של ''פיזה'', בחברה מספקים מענה גם ללקוחות שמעוניינים בארונות בעיצוב אישי, כך שלמעשה כל אישה יכול להזמין את ''ארון החלומות'' שלה ובחברה יעצבו לה את הארון לפי דרישה.

כל הארונות שבייצור החברה מגיעים עם אחריות מלאה לשנתיים ובמשלוח עם שליח עד לבית הלקוח.

מעבר לאיכות הארונות, הייחודיות של ''פיזה'' טמונה בתודעת השירות וביחס האישי שמעניקים בחברה ללקוחותיהם. רועי מספר כי "חרטנו על דגלנו את נושא השירותיות ללקוחות. אנחנו משתדלים כל העת להעניק ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר באמצעות מתן פתרונות לבעיות השונות ומבצעים התאמות או שינויים נדרשים בעת הצורך."

טרנד הארון המסתובב לא פסח גם על ידועניות רבות, שהתלהבו מהרעיון ואימצו אותו בחום. ב''פיזה'' סיפקו ארונות לשמות החמים ביותר בתעשיית הבידור הישראלית כגון אביבית בר זוהר, פאולינה אלברשטיין, ליזה ביך, רוסלנה רודינה, מעיין אשכנזי, שני איילון ועוד מפורסמות רבות.

כמו כן, מעיון ברחבי הרשת, ובעיקר בדף העסק ב''גוגל'' עולה כי איכות הארונות והשיק האופנתי אינם נעלמים מעיניהן של לקוחות ''פיזה'', שמרעיפים שבחים רבים אודות מוצרי החברה.

בשורה התחתונה נדמה שבאמת יש כאן מוצר מדליק, איכותי, יעיל ומרשים שבאמת נותן פיתרון מצויין למי שיש לה מצוקת אחסון לנעליים והיא צריכה לעשות סוף לבלאגן.

פיזה - ארון נעליים מסתובב

לאתר

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף פיזה, בשיתוף פיזה
  • עוד באותו נושא:
  • ארונות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully