וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Danieljewellry: מעצב התכשיטים שיגשים לכם את תכשיט החלומות

בשיתוף Danieljewellry, בשיתוף Danieljewellry

19.8.2020 / 11:10

תמיד חלמתם על תכשיט ייחודי שיוצר במיוחד עבורכם ולא ניתן להשיגו באף מקום אחר? בדיוק לשם כך הקים דניאל מסטרוב את משרד התכשיטים בבעלותו, הממוקם במתחם הבורסה שברמת גן. באמצעות יצירת תכשיטי יוקרה בעיצוב אישי, דניאל מגשים את חלומותיהם של לקוחות רבים. בדקנו

Danieljewellry. יח"צ,
דניאל מסטרוב/יח"צ

אחד השיקולים המרכזיים בבחירת שירות של מומחה, הוא זהות האדם והמקצועיות שעומדת מאחוריו. אחד מהשמות העולים בתחום התכשיטנות בישראל הינו דניאל מסטרוב, יהלומן וגמולוג מקצועי שהחליט ללכת אחר החלום ולפתוח את משרד התכשיטים שמייצר תכשיטי זהב בשילוב יהלומים ואבני חן בעיצוב אישי.

בשיחה שערכנו עם דניאל, הוא מספר על הרקע שהוביל אותו לפתיחת העסק. "תחום התכשיטים קרוב לליבי עוד מגילאי הילדות. אני מגיע ממשפחה בעלת ניסיון רב בתחום, אבי הינו מומחה ליהלומים ובייחוד לאבני אמרלד. כבר כשהייתי קטן חלמתי לפתוח עסק משלי בתחום, שבו אוכל לייצר עבור אנשים את תכשיטי החלומות שלהם בעיצוב אישי. לאחר שנים של ניסיון ושם התמקצעות בתחום, הגשמתי את החלום בדמות פתיחת המשרד."

Danieljewellry. יח"צ,
Danieljewellry/יח"צ

הייחודיות של המשרד טמונה ביכולת של דניאל לייצר עבור לקוחותיו תכשיטים ייחודיים בהתאמה אישית. בשונה מחנויות שמחזיקות מלאי תכשיטים ומציעות ללקוחותיהם לבחור את התכשיטים מתוך המלאי הקיים, דניאל מאפשר ללקוחותיו להגשים את החלום ואת הפנטזיות הגדולות ביותר שלהם באמצעות יצירת תכשיט במיוחד עבורם.

עובדה זו מאפשרת ללקוחות המשרד ליהנות מתכשיט ייחודי שיוצר במיוחד עבורם, ולא ניתן להשיג באף מקום אחר. חובבי התכשיטים היוקרתיים אימצו בחום את הקונספט החדשני של דניאל ופוקדים את המקום באופן קבוע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
Danieljewellry. יח"צ,
תכשיטי Danieljewellry/יח"צ

כל התכשיטים המיוצרים על ידי דניאל הינם באיכות הגבוהה ביותר שניתן למצוא - זהב טהור, אבני חן, אמרלד ויהלומים במגוון סוגים בהתאם לתקציב הלקוח. דניאל מספר כי את התכשיטים הוא מתאים לרמת התקציב של הלקוח, על מנת לאפשר לכל לקוח ליצור את התכשיט שהוא חלם עליו. "אני משתדל לספק שירות לכל לקוח בעל תקציב סביר, החל מ1,000 שקלים ומעלה, תוך הקפדה על איכות גבוהה ביחס למחיר. כמובן שכל התכשיטים שלנו מגיעים עם אחריות מלאה ותעודה גמולוגית לכל יהלום."

דניאל משתף אותנו בהתרגשות שמציפה אותו בכל פעם מחדש לאחר שהוא מעניק ללקוחות את תכשיט החלומות שלהם. "רק לפני מספר ימים מסרתי ללקוחה קבועה שלי תכשיט בהזמנה אישית. החיוך, האושר והמבט המנצנץ בעיניים שהיה לה ברגע שקבלת התכשיט שווה עבורי הכול ומעניק לי תחושת סיפוק ומוטיבציה גבוהה יותר לקום בכל בוקר לעבודה עבור לקוחותיי."

לאורך כל שלבי תהליך יצירת התכשיט ישנה שקיפות מלאה ללקוח. התהליך מתחיל בפגישה של דניאל עם הלקוח במשרד במתחם הבורסה או בבית הלקוח, במהלכה הוא משתף את דניאל בתכשיט החלומות שלו. דניאל מייצר סקיצה של התכשיט בתיאום עם הלקוח ומעביר אותה למודליסט מיומן על מנת ליצור מודל ממחושב בתלת מימד. לאחר שהלקוח מאשר את המודל, דניאל מייצר עבורו את התכשיט תוך הקפדה על כל פרט ופרט. "זו ממש עבודת אומנות לכל דבר" הוא מספר "מדובר במלאכת מחשבת של יצירה שאני מקדיש לה שעות ארוכות על מנת להגיע לתוצאה המושלמת."

Danieljewellry. יח"צ,
תכשיטי Danieljewellry/יח"צ

לצד איכות התכשיטים ועבודת האמנות המקצועית של דניאל, יתרון נוסף שלקוחותיו מקבלים הינו החיסכון בפערי התיווך בין היצרן לצרכן. בזכות רכישת התכשיטים ישירות מהיצרן, הלקוחות מרוויחים קנייה ישירה שהופכת את התכשיט היוקרתי שחלמו עליו לאפשרי עבורם.

לעורכי המערכת נודע כי בימים אלו דניאל עורך הגרלה לשרשרת זהב נדירה ביופייה בעמוד האינסטגרם של המשרד. עורכי המערכת מיהרו להירשם, ומה אתכם?

Danieljewellry

טלפון 054-434-4454

לעמוד האינסטגרם

Danieljewellry. יח"צ,
תכשיטי Danieljewellry/יח"צ
בשיתוף Danieljewellry, בשיתוף Danieljewellry
  • עוד באותו נושא:
  • תכשיטים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully