וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענבר ארז: מעטפת ייחודית של קוסמטיקאית מובילה

בשיתוף ענבר ארז, בשיתוף ענבר ארז

19.8.2020 / 9:59

על פי רישומים אחרונים ענף הקוסמטיקה בישראל מכיל בתוכו למעלה מ 5,000 נשות מקצוע בשוק שמגלגל מעל למיליארד שקלים בכל שנה. לקחנו על עצמנו משימה, לבחון ולבחור בפינצטה את נשות המקצוע הטובות ביותר

ענבר ארז. אהוד שגב,
ענבר ארז/אהוד שגב

על מנת להצליח במשימה פנינו ונעזרנו בכם. בחודשים האחרונים קיבלו מאיתנו 2,000 קוראי מערכת רשומים שאלון ובו התבקשו לרשום שם אחד של קוסמטיקאית עליה רוצים להמליץ. למקומות הראשונים הגיעו מספר שמות שחזרו על עצמם שוב ושוב, אחת מהן היתה ענבר ארז, קוסמטיקאית מהוד השרון. מפיקה חברת מערכת "המומחים" קפצה להכיר מקרוב את הקוסמטיקאית שאתם בחרתם, היא חזרה מוקסמת מאשת מקצוע שהציבה רף מקצועי אחר לגמרי בתחום.

הדבר הראשון שעלה במוחי כאשר הגעתי לקלינקה של ענבר ארז בהוד השרון היה כי מדובר במקום שמשדר לייף סטייל אחר. הכל מתוקתק בצורה בלתי רגילה, נקי, מסודר ומפיץ ריחות משגעים של מתיקות ופרחים, פשוט עשה לי חשק לעצום עיניים, לעלות על מיטת הטיפולים ולהתפנק. העטיפה החיצונית היתה מרשימה בהחלט והייתי סקרנית לגלות יותר על ענבר באופן אישי.

ענבר ארז. אהוד שגב,
ענבר ארז/אהוד שגב

מדובר בבחורה צעירה בת 26 אולם מאחוריה ניסיון גדול. כבר כאשר היתה חיילת הקימה לעצמה עסק ראשון בתחום הציפורניים, מדובר היה מבחינתה בתחביב ממנו הרוויחה דמי כיס יפים.

הכישרון שלה גרם לזה שמאחוריה כבר עמד צבא שלם של נשים, לקוחות שביקשו את שירותיה גם לאחר שפשטה את המדים. אלו דחקו בה ללמוד את מקצוע הקוסמטיקה כולו, אולם ענבר לא היתה בטוחה כי זהו הייעוד שלה בחיים ועל כך היא סיפרה לי: "בזמנו הרגשתי כי להיות קוסמטיקאית זה דבר שהוא קטן עלי, שמדובר בתחום פשוט יחסית עבורי, חשבתי בתחילה ללמוד משהו בתחום העיצוב, אוי כמה שטעיתי. אני מודה למטופלות שלי בכל יום, כי הן אלו שדחקו בי ללכת ללמוד והלחץ עשה את שלו".

ענבר החלה ללמוד את עולם הקוסמטיקה במכללה מקצועית והתמקצעה בטיפול במגוון בעיות העור. כבר במהלך הלימודים פתחה את הקליניקה הראשונה שלה ברחוב דיזנגוף בתל אביב, שם למעשה ביצעה את ההסבה מעולם הציפורניים לקוסמטיקה והתשוקה למקצוע תפסה ובוערת בתוכה עד היום: "מצאתי מקצוע מרתק וסוחף הדורש המון למידה ומצריך ידע מעמיק, הרגשתי שכדי להיות מקצוענית של ממש אני חייבת ללמוד עוד ועוד על העור ברמה רפואית ממש. להבין לעומק איך הוא מגיב לחומרים השונים וללמוד על כלל הגורמים הנוספים המשפיעים על בריאות ונראות העור", סיפרה לי ענבר בהתרגשות.

לאחר שסיימה את לימודיה המקצועיים ענבר הרגישה כי עדיין חסר לה חומר בארסנל, לכן המשיכה ללימודים נוספים ובימים אלו היא משלימה את השנה הרביעית והאחרונה של לימודי נטורופתיה, על כך היא סיפרה לי: "האני מאמין שלי הוא שהמכלול הינו החשוב ביותר. כדי שהעור יראה טוב ויהיה במיטבו, לא מספיק רק למרוח קרם איכותי, אלא ובעיקר משתנים נוספים כמו תזונה, סטרס מתמשך, שינויים הורמונלים ובכלל אורח החיים שלנו. בסופו של דבר נראות העור מורכבת מכמה גורמים גם יחד".

מגוון הטיפולים שענבר מעבירה בקליניקה המטופחת שלה הם בין היתר טיפול אנטי אייג'ינג לחידוש ומיצוק עור, הפחתת קמטים, צלקות, צלקות פוסט-אקנה, טיפול בסימני מתיחה, טיפולי החדרת לחות ויופי, הסרת שיער ועוד, כאשר היא נעזרת במכשור המתקדם ועובדת עם הטכנולוגיה והחברות המובילות ביותר בעולם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ענבר ארז. אהוד שגב,
ענבר ארז/אהוד שגב

"מאוד חשוב לי לא לאבד את הקשר האישי עם המטופלות שלי, למרות הצמיחה של העסק. גם היום כשיש טיפולים שלא אני מבצעת, אני מאבחנת את העור ומתאימה את הטיפול המדוייק ודואגת להיות מאוד נוכחת ושותפה מלאה לטיפול ולחווית המטופל".

שאלתי את ענבר על תפיסת העולם שלה אל מול המטופלות, היא פירטה עבורי: "שקיפות מלאה ותיאום ציפיות מראש, אלו מונעים המון עוגמות נפש, ובתחום הרגיש הזה אני פשוט לא רואה אופציה אחרת. נשים ישלמו כל מחיר כדי להיראות טוב ולצערי זה פתח ללא מעט שרלטנים בתחום המנצלים את הפרצה הזו ומבטיחים חלומות מפה ועד הודעה חדשה, אני כאן גם כדי לשנות את הגישה הזאת. ראשית כל אני מבקשת להבין מה מצפה המטופל ולשם מה הגיע אליי, במידת הצורך מבקשת לראות בדיקות דם ויומן תזונה ולהבין מהו אורח חייו, כל דבר שיכול לעזור לי לדייק את הטיפול המתאים. רק אז אני יכולה להחליט איזה סוג טיפול נבצע ואילו תכשירים אתאים לטיפול בבית, שגם הם הכרחיים כדי להגיע לתוצאות טובות".

אני מודה כי מעולם לא שמעתי קודם לכן קוסמטיקאית שמדברת בכזו תשוקה ורצינות. התרגשתי ממש לשמוע כיצד ענבר מבצעת עבודת מחקר כדי לדעת איך להעניק את הטיפול הנקודתי המתאים.

לא פלא איפוא כי בשנת 2019 ענבר נבחרה על ידי קוראות המגזין "את" לאחת מהקוסמטיקאיות המובילות והמומלצות בארץ בקטגוריה של טיפולים קוסמטים והסרות שיער, כך שמטופלות מגיעות אליה מכל הארץ. למדתי כי בימים אלו היא אף עובדת על ליין של מפיצי ריח ונרות בפיתוח אישי.

ענבר ארז, אני הוקסמתי מקוסמטיקאית מיוחדת, כזו שלא נכנעת לטרנדים אלא חוקרת בצורה מדעית את מצב העור כדי להעניק את הטיפול המתאים, בשקיפות ואמינות.

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר בטלפון: 0502260625

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף ענבר ארז, בשיתוף ענבר ארז
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully