וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפים לעיצוב תאורה לבית

בשיתוף wlight, בשיתוף wlight

18.8.2020 / 15:59

בשנים האחרונות התאורה לבית הפכה להיות חלק בלתי נפרד מעיצובו. הטכנולוגיה והטרנדים העכשוויים מביאים לנו מגוון עצום של סגנונות ופתרונות תאורה. גוף תאורה דקורטיבי ומרשים הוא אלמנט עיצובי המשפיע באופן ישיר על עיצוב הבית

גוף תאורה דקורטיבי תלוי דגם APPLE. סאיינט לקת בע"מ,
גוף תאורה דקורטיבי תלוי דגם APPLE/סאיינט לקת בע"מ

כיום אנו יכולים להגיע לכל סגנון תאורה שרק נרצה ויחסית במחירים שפויים. כדאי לזכור, כדי להתאים את סגנון התאורה לבית לחלל בו אנו חיים אנו צריכים לקחת בחשבון מספר פרמטרים שונים כדי לפעול נכון ולהעניק לבית שלנו את המראה המיוחד שאנו רוצים.

עיצוב התאורה חייב להיות מותאם ספציפית לכל חלל / חדר. אחד הגורמים המשפיעים ביותר הוא הרגלי החיים שלנו והעדפות שלנו. להבדיל מתאורה טבעית, תאורה מלאכותית נתונה לבחירתנו. עיצוב התאורה משתנה בהתאם לסגנון שלנו ונתוני הבית שלנו (גודל החלל, גבהים סגנון וכ"ו.) לעומת זאת, ריבוי גופים או חוסר התאמה של גוף התאורה לחדר עלול לפגוע בעיצוב הבית / החלל.

ראשית התמקדו בחדר שאותו אתם רוצים להאיר לדוגמא סלון. יש לקחת שיקולים של סגנון עיצובי - האם הסגנון נוטה לרטרו או מודרני?

גובה התקרה - האם התקרה גבוהה? במידה וכן, יש לשקול גוף תאורה תלוי. במידה והתקרה סטנדרטית, כדאי ללכת על גוף תאורה צמוד תקרה.

גוף תאורה דקורטיבי A-BALL. סאיינט לקת בע"מ,
גוף תאורה דקורטיבי A-BALL/סאיינט לקת בע"מ

מעבר לגופי התאורה המרכזיים, יש לתת דגש גם לתאורת אווירה. ניקח לדוגמא מנורת עמידה, שידה ושולחן. גופי תאורה מסוג זה, יעניקו לסלון שלכם מראה קלאסי, עיצובי עם נגיעות אור מרגיעות...

בנוסף, ניתן גם התייחסות לאובייקטים שונים שנרצה להאיר. לדוגמא תמונה מרשימה שתלויה על קיר הסלון שלנו. נרצה כמובן להאיר אותה באמצעות תאורה ממוקדת כגון ספוטים וצלינדרים או לחילופין בגוף תאורה צמוד קיר שיעניק אור רך ונעים על אותו אובייקט.

חלק מרכזי נוסף בבית שנרצה להתעמק בו הינו פינת האוכל. בפינת האוכל כל בני המשפחה מתרכזים ונהנים מארוחות משפחתיות וגם מארוחות חג חגיגיות. זה מקום המפגש של בני המשפחה לכן הוא ראוי לתשומת לב.

כשאנו בוחרים בתאורה לפינת האוכל חשוב לתת התייחסות לגוון האור. האם אנחנו אוהבים גוונים חמים או גוונים ניטרליים? מומלץ ללכת על גוון אור חם בפינת האוכל (2700K -3000,K) אשר יעניק אווירה מרגיעה, נעימה וחמה.

עיצוב גוף התאורה ייבחר לפי מידות השולחן והחדר. גוף התאורה המרכזי לא יהיה גדול יותר מגודל השולחן, ואם מדובר בחדר קטן במיוחד, נבחר בגוף תאורה פרופורציונלי.

מומלץ לשלב גוף תאורה עם אהיל זכוכית... ולהבריג נורות LED חסכוניות דמוי פחם ליצירת אווירה מושלמת.

מה בנוגע המקום הפרטי שלנו? המקום בו אנחנו נרגעים וצוברים כוחות חדשים. נכון, אנחנו לא מבקרים בו הרבה (לצערנו) אבל הוא ללא ספק אחד מהמקומות החשובים בבית… לכן יש לשים לב למספר נקודות חשובות בבחירת התאורה לחדר השינה.

גוף התאורה המרכזי בחדר השינה שלנו חייב לספק עוצמת אור מספקת אך חלילה לא מסנוורת! חשוב לקחת בחשבון את גודל החלל, גודל החלונות (כלומר כמה תאורה טבעית נכנסת לחלל), וגוון אור נעים... כלומר הכי דומה לאור השמש.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
גוף תאורה דקורטיבי תלוי דגם EMBER. סאיינט לקת בע"מ,
גוף תאורה דקורטיבי תלוי דגם EMBER/סאיינט לקת בע"מ

יש לשקול גוף תאורה שניתן לעמעם אותו.... כלומר ניתן יהיה לשלוט בעוצמת האור באמצעות המפסק או באמצעות שלט רחוק.

מומלץ להשתמש בתאורה המשלבת גם שליטה על עוצמת התאורה וגם על גוון התאורה (אור חם, אור קר ואור יום). אנחנו מכנים את הגופים הללו "גופים חכמים".

מומלץ מאוד לשלב בחדר השינה גופי תאורה מינימליסטים ורק גוף תאורה אחד גדול ומרכזי במרכז החדר.

רוצים לראות עוד?

חברת וילייט מתמחה בייבוא, שיווק ומכירת גופי תאורה ומוצרי חשמל מהיבואן ישירות לצרכן.

ניתן למצוא באתר שלנו מגוון רחב מאוד של גופי תאורה ומוצרי חשמל לבית ולעסק המתאים לכל סגנון, טעם וכיס.

אנו דוגלים במתן שרות יוצא דופן ללקוחות שלנו וכן מספקים חווית קנייה מהנה מבלי לצאת מהבית!

צוות המכירות והשירות הטכני והמקצועי שלנו זמין לכל שאלה וייעוץ.www.wlight.co.il

בשיתוף wlight, בשיתוף wlight
  • עוד באותו נושא:
  • תאורה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully