וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

SPIDERNET מבית מבצר טכנולוגיות - והעסק שלך בטוח

בשיתוף מבצר טכנולוגיות מיגון, בשיתוף מבצר טכנולוגיות מיגון

18.8.2020 / 15:35

מערכות האבטחה הישנות המבוססות על זיהוי תנועה בלבד גורמות להרבה אתרעות שווא. המערכת spider net מורידה את כמות הטעויות לאפס

אנליטיקה. יח"צ,
ספיידר נט אנליטיקה/יח"צ

מערכת ה SPIDERNET הינה מערכת אנליטיקה מתוחכמת בפיתוח מוקד מבצר העושה שימוש במצלמות IP המחוברות למחשב אנליטיקה רב עוצמה. המערכת מאפשרת הצבת תנאים וסימון פוליגונים על המסך ומבצעת ניתוח תמונה חכם באמצעות אלגוריתם ייעודי כך שמנהלי האבטחה של הארגון לא יסבלו מהתראות שווא, אך יקבלו אינדיקציה בזמן אמת על פריצה או חדירה עוד לפני שהיא מתבצעת.

מערך מצלמות אנליטי אל מול מערך IP רגיל

טכנולוגיית מצלמות הip הרגילה מתבססת על לכידת תנועה במרחב. היא מתוכנתת לחפש תנועה או תזוזה בתמונה סטטית וכשהיא קולטת אותה היא מתחילה להקליט ומתריעה שמשהו לא תקין. הטכנולוגיה המיושנת הזאת מייצרת לא מעט התראות שווא והעובדה שהיא אינה יודעת לנתח את מהות התזוזה גורמת לה לזעוק לעזרה על כל שינוי קטן בפיקסלים.

בנוסף, היא אינה יודעת להתעלם מבעלי חיים קטנים, ציפורים שחותכות את הפריים ואפילו מתנאי מזג אוויר סוערים, כך שהיא נמצאת רוב הזמן במצב התראה, סותמת את המקור עליו נשמר החומר ומייצרת מציאות של "זאב זאב".

אנליטיקה. יח"צ,
ספיידר נט אנליטיקה/יח"צ

טכנולוגית אנליטיקה באבטחה

כאשר מדברים על טכנולוגיית אנליטיקה באבטחה, המצב הוא שונה לחלוטין. אמנם מדובר במצלמות IP רגילות אך הן מחוברות למחשב אנליטיקה המאפשר לייצר התניות על המסך ולקבוע למערכת באילו תנאים לייצר התראה וממה להתעלם.

תחשבו על זה רגע - אתם משפרים לעין ערוך את יכולות האבטחה והזיהוי מול גורמים לא רצויים באמצעות מערכת צפייה חכמה היודעת לשדר מידע מדויק ו"חכם". התראות השווא בארגון שלכם מצטמצמות כמעט ל-0 וטווח האפשרויות המתקדמות הנפתחות בפניכם מהמערכת הוא כמעט בלתי מוגבל.

אז איך זה עובד?

SPIDERNET מבית מבצר מאפשרת קפיצת דרך משמעותית בכל מה שקשור לביטחון העסק שלך. מדובר בכלי ניתוח וידאו מתוחכם המאפשר לממש כמעט כל אסטרטגיית אבטחה.

על מנת להפיק את המקסימום, ניתן לתכנת את המערכת בהתאמה אישית בהתאם לצרכי אבטחת הארגון.

המערכת מאפשרת תכנות חכם של אזורי התרעה על התמונה ובתוכם גם תתי אזורים. זאת אומרת שהאובייקט יכול להסתובב שעות אל מול המצלמה, אך רק שיגיע לאזורים המסומנים תתקבל התרעה. מערכת ה SPIDERNET יודעת להתייחס לעצמים לפי גודלם ונפחם, חתול, כלב או ציפור שחותכת את הפריים לא יגרמו להתרעה. היא מסוגלת לנתח את כיוון התנועה של האובייקט ואת מהירות התנועה שלו ובאמצעות נתונים אלו לדעת אם מדובר בתנועה חשודה ששווה להזעיק בגינה עזרה.

משימות לא בטחוניות

בנוסף, מהווה מערכת אנליטיקה מרכיב וכלי חשוב בקבלת החלטות עסקיות נבונות וחכמות היכולות לתרום להתייעלות העסק. באמצעות החדרת כללים לניתוח התנהגות של קהל יכולה המערכת לספק נתונים מוחשיים, כמו גודל קהל, ספירת אנשים, התנהגות במרכזים מסחריים, העדפות ועוד.. מעבר למרכיב הבטחוני מדובר בכלי אידיאלי לבתי עסק שונים בהם: חנויות, מבנים מסחריים, מחסנים ומרכזים לוגיסטיים ו"יופי של כלי" בתקופת הקורונה להגבלת אנשים במקומות פתוחים וסגורים.

מוקד מבצר - טכנולוגיות מתקדמות לביטחון שלכם

מבצר טכנולוגיות מיגון פועלת ומתמחה מזה למעלה מ- 30 שנה במתן פתרונות בתחום המיגון והבקרה. החברה מפעילה מוקד רמה א' , באישור משטרת ישראל, המשמש כמרכז שליטה ובקרה ארצי, המשלב בתוכו מערכות תוכנה, שליטה, בקרה וביטחון.

למוקד יכולות מעקב אחר ביצועים, הפעלת מערכות מרחוק, תפעול וניתוח תקלות, קבלת אינדיקציות שונות ומגוונות באמצעות תוכנות ייחודיות המאפשרות שליטה ובקרה מקסימליים על האתרים בשטח.

בשיתוף מבצר טכנולוגיות מיגון, בשיתוף מבצר טכנולוגיות מיגון
  • עוד באותו נושא:
  • אבטחה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully