וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדרסים ביומכניים בהתאמה אישית

בשיתוף יגאל מכון אורטופדי, בשיתוף יגאל מכון אורטופדי

18.8.2020 / 15:11

מדרסים ביומכניים מהווים פתרון לאנשים העוסקים בספורט ולסובלים מסוגים שונים של מחלות בכף הרגל. מדובר על מדרסים המיוצרים באופן אישי עבור כל מטופל ובהתאמה מדויקת לנתוני כף הרגל שלו

מדרסי שעם. יח"צ,
מדרסי שעם/יח"צ

כל הפתרונות המיוצרים ב"יגאל מכון אורטופדי" ברמת גן מבוססים על ניסיון מקיף של מומחי כף הרגל שלנו שהוסמכו והתמחו בבית הספר המוביל לאורתופדיה במינכן גרמניה ועברו כמובן את כל ההכשרות המקיפות בישראל.

פה חשוב לציין כי יאיר דרורי, הבעלים של המכון מחזיק בתואר רב אומן בייצור ופיסול מדרסים ועל כן זהו המכון האורטופדי המקצועי בישראל, בו מקפידים לייצר כל מדרס ביומכני בתהליך מדויק וקפדני, על ידי המומחים המובילים.

למי מתאימים מדרסים ביומכניים בהתאמה אישית

לפני שנסביר על הייחוד שלנו בייצור מדרסים ועל התהליך עצמו, נבין לאיזה מצבים באים המדרסים הביומכניים לתת פתרונות. במכון המוביל בישראל לייצור מדרסים בהתאמה אישית מייצרים פתרונות עבור קהל יעד מגוון:

• לאנשים הסובלים מכאבים בכפות הרגליים, בגלל קשת גבוהה.
• לסובלים מכאבים בגלל דורבן ברגל או בגלל רגל שטוחה (פלטפוס).
• לסוכרתיים הסובלים מכף רגל סוכרתית וצריכים פתרון לשיפור ולהטבה, תוך הפחתת לחץ (שמביא לכיבים).
• לספורטאים, שזקוקים לתמיכה מעולה לכף הרגל, למניעת זעזועים בזמן פעילות ושמירה על הרגליים, הגב והמפרקים.
• לזקוקים לפתרונות להתאוששות מפציעות וכן למניעת שברי הליכה או להחלמה מבעיה כזאת.
• למבוגרים, שסובלים מכאבים בכפות הרגליים, בשל מצב רפואי או בשל שינויים מבניים הנובעים מגיל מבוגר, בריחת סידן וכדומה.

הכנת מדרסים בהתאמה אישית. יח"צ,
הכנת מדרסים בהתאמה אישית/יח"צ

תהליך הכנת המדרס

המדרסים שלנו מיוצרים בהתאמה אישית מה שאומר שקיימים מספר שלבים לתהליך.

השלב הראשון הוא ראיון עם מומחה כף הרגל שיבין ממה סובל המטופל, מה הצרכים ועל מה לשים את הדגש ביצור המדרס. בתום הראיון מבוצע מיפוי מקיף של כך הרגל באמצעות סורק ממוחשב שנותן תמונה ברורה על מפת הלחצים של כף הרגל.

בשלב הבא מייצרים תבנית של כפות הרגליים באמצעות טבילתן בחומר מיוחד שזוכר את צורתן הייחודית.

בסיום הכנת התבנית משוחרר המטופל ומתחילה העבודה על המדרס.

הטכנאי יוצק גבס לתבניות ההטבעה ומייצר דגם מדויק של כפות הרגליים ומכאן מתחיל תהליך ייחודי (שיטת ORTHOTECH) של הכנת המדרס ופיסולו בהתאם למפת הלחצים שהתקבלה בסריקה. התוצאה היא מדרס מותאם באופן מושלם, העשוי מחומרים טבעיים ושומר על בריאות כף הרגל לאורך שנים.

מהו הייחוד של מכון אורטופדי יגאל לעומת אחרים

חשוב להבין שרוב משווקי המדרסים בישראל משווקים מדרסים מוכנים לפי מידות ברמות כאלה ואחרות, אך הם אינם מותאמים באופן אישי לכף הרגל ותכונותיה.

אנשים העוסקים בספורט או הזקוקים למדרס עקב בעיות הליכה, או מחלות בכף הרגל לא מקבלים פתרון במדרס גנרי. ביגאל מכון אורטופדי נותנים פתרון ממוקד ומדויק לפי הצרכים בשיטת ORTHOTECHהייחודית, תוך התאמה מושלמת למבנה כף הרגל לכל המצבים הרפואיים.

התמחויות בארץ ובחו"ל

יאיר דרורי למד את אומנות פיסול המדרס בגרמניה, היכן שמצויים הידע והמומחיות שחסרים מאוד בארץ. שם הוא ביצע את ההתמחות שלו וקיבל תואר רב אומן (ORTHOPADIE SCHUH UND TECHNIK) בייצור ופיסול מדרסים. את לימודי התעודה בתחום ההנעלה הרפואית עשה באוניברסיטת תל אביב. רמות כאלה, כמעט ואינן קיימות בישראל והמטופלים כמובן, זוכים לטיפול יוצא דופן שבד"כ מעמיד אותם על הרגליים.

הכשרתו המקיפה בתחום הפציעות ובשילוב יציקה של חומרים מיוחדים הפכה אותו למומחה בתחומו ומאפשרת לו יצור מדרסים ייחודיים לספורטאים ולסובלים מקושי בהליכה, יציבה, כאבי גב וכו'.. אך גם לחולי סכרת וקטועי רגליים.

בשיתוף יגאל מכון אורטופדי, בשיתוף יגאל מכון אורטופדי
  • עוד באותו נושא:
  • מדרסים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully