וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשמל סולארי לקמפינג - חדשנות לפני הכל

בשיתוף GOALZERO, בשיתוף GOALZERO

18.8.2020 / 14:23

עד עכשיו אם רציתם לצאת לקמפינג אבל ליהנות מחיבור לחשמל נאלצתם להשתמש בגנרטור רועש ומזהם. כעת יש פיתרון ידידותי הרבה יותר

פתרונות סולאריים לקמפינג. יח"צ,
GOALZERO/יח"צ

אחת הפעילויות הנפוצות והאהובות על הישראלים הם טיולי שטח וקמפינג. משפחות רבות מעדיפות לנפוש בארץ, אורזות את חפציהן ונוסעות למשך מספר ימים לקמפינג תחת כיפת השמים.

תחשבו על זה רגע...

אם היינו אומרים לכם שאתם יכולים לקחת את המשפחה לשהייה בת שבוע באוהל במדבר וליהנות ממיזוג אוויר, תאורה, מקרר, קומקום להכנת קפה ואפילו חיבור קבוע לרשת האינטרנט וטעינה יומיומית של כל המכשירים הסלולאריים שלכם כולל מחשבים הניידים.... מתאים?

בשביל זה בדיוק אנחנו פה. לספר לכם על מוצרי GOALZERO העולמית, שהחלו להימכר בישראל, ובראשם הקיטים הסולאריים שהולכים לעשות מהפכה בתחום הקמפינג ואתם הולכים להתמכר...

שהייה ממושכת בחוץ, בעיקר כאשר מדובר במשפחות, מחייבת מקור חשמל זמין אשר יאפשר הפעלת מכשירים רבים וחיוניים להתנהלות היומיומית עד היום מקור החשמל היחידי עליו אפשר היה להסתמך הוא גנרטור רועש ומזהם המצריך תדלוק קבוע, מלאי זמין של סולר, ריח ואפילו במקומות בילוי רבים כיום אסור לשימוש.

GOALZERO מאפשרת לכם להנות מחשמל זמין תמיד באמצעות קיט סולארי הכולל סוללה נטענת ופאנלים סולאריים לטעינה מהירה המתבצעת במהלך היום באמצעות אנרגיית השמש, לאחר טעינה מלאה ניתן להתנייד עם הקיט באופן חופשי ולקחת אותו לכל מקום ללא הגבלה.

הקיטים הסולאריים מגיעים במספר רמות , גדלים והספקים. החל מקיט להפעלת מכשירי חשמל קטנים הכולל סוללת ליתיום ופאנלים מתקפלים וקלים לנשיאה, ועד למערכות ה- YETI שהן תחנות כח לכל דבר ועניין הנטענות גם מרשת החשמל וגם באמצעות פאנלים סולאריים ניידים או פשוט מהרכב, המסוגלות להתחבר לרשת החשמל הביתית ולהזין אפילו את הבית במקרים של הפסקת חשמל.

פתרונות סולאריים לקמפינג. יח"צ,
GOALZERO/יח"צ

הדרך של GOALZERO

בשנת 2007 אחרי ביקור בקונגו, הקים רוברט ווקמן עמותה הומניטרית שמטרתה ללמד את הכפריים לנהל עסק בר קיימא ולצאת מחיי העוני. הוא הבין את הצורך באנרגיה חשמלית על מנת לנהל חיים תקינים וב2008 הקים בכפר את תחנת הכוח הסולארית הניידת הראשונה. המערכת כללה סוללה, פאנל סולארי ונורת LEDוהביאה לתושבי הכפר אור, בטיחות והעצמה כלכלית אל מול קהילות האזור - ומכאן הכל הסטוריה.

ב2008 הקים אותו רוברט ווקמן את GOAL ZERO העולמית, שחרטה על דגלה את העצמת בני האנוש על ידי אספקת חשמל זמין לכולם, ומאז הכל הסטוריה. GOAL ZERO נחשבת כיום לחברה הצומחת ביותר בעולם בתחום פתרונות סולאריים לצרכן הפרטי ומאפשרת הפקת חשמל זמין בכל מקום ובכל שעה, ללא צורך בחיבור לרשת החשמל.

מוצרי GOAL ZERO מיובאים לישראל ע"י חברת ד.א. ניוטק, לאחר שנים רבות של בדיקות מקיפות בשטח להתאמה לתנאי אקלים והצרכים בארץ.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

יתרונות השימוש בקיט סולארי של חברת goal zero ישראל

1. שמירה על איכות הסביבה - השימוש בקיטים סולאריים מאפשר ניצול של אנרגיית השמש, להפקת חשמל ירוק ונטול מזהמים והימנעות מהפעלת גנרטורים המונעים באמצעות בנזין וסולר הפוגעים באיכות הסביבה.

2. משקל נשיאה נמוך - בשונה מאופציות מיושנות להפקת חשמל מחוץ לבית, בעלות משקל נשיאה כבד מאוד כגון: גנרטורים ומחוללי חשמל אחרים, כאן מדובר במערכת המורכבת מקיט ופאנל סולארי אשר משקלם נמוך מאוד וניתנים לנשיאה בתיק לכל מקום שנרצה, ללא קושי וסרבול. בנוסף, מכיוון שלא מדובר במנוע בעל חלקים נעים, המערכות הסולאריות הניידות אינן דורשות טיפול ותחזוקה שוטפת ונחשבות אמינות מאוד לשימוש לאורך שנים רבות.

3. נוחות שימוש - קיט סולארי הוא מוצר ידידותי וקל לשימוש. במהלך היום בזמן שמש פותחים את הפאנל הסולארי והקיט מתחבר אליו ונטען בצורה מלאה. לאחר מכן ניתן לשאת אותו לכל מקום ולהשתמש בו להפעלת מכשירי חשמל רבים, ללא כל בעיה וביתר נוחות.

4. ניידות לבעלי מוגבלויות - ישנם אנשים בעלי מוגבלות אשר נעזרים לצורך ניידות בכיסאות גלגלים חשמליים, קלנועיות, מכשירי הנשמה ועזרים נוספים, המופעלים באמצעות מצבר נטען. השימוש בקיטים סולאריים מאפשר הימצאות מקור חשמל זמין ונייד לכל מקום, דבר המאפשר את חיבור המצבר לצורך הטענה מלאה והמשך ניידות לאורך זמן.


ניתן להתרשם ממגוון המוצרים באתר החברה וברשת חנויות מורשות בפריסה ארצית

בשיתוף GOALZERO, בשיתוף GOALZERO
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully