וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחרו נכון שירותי התקנת מזגנים - לא פחות חשוב מבחירת המזגן המתאים ביותר עבור הצרכים שלכם

בשיתוף מיכאל ובוריס, בשיתוף מיכאל ובוריס

18.8.2020 / 13:52

מכיוון שכמעט בכל בית יש מזגן חשוב לדעת כי כל סוג מזגן דורש התקנה אחרת וכדאי לא להתפשר על איכות המתקינים כדי להימנע מהוצאות מיותרות

מזגן. pixabay,
מזגן עילי/pixabay

באקלים הישראלי כמעט ואין בית בישראל ללא מזגן.

בשל הביקוש הגדול מצד הציבור, כיום תוכלו למצוא לא מעט סוגים ודגמים שונים של מזגנים שיצליחו לקרר לכם אף את חודשי יולי אוגוסט החמים. בחירה נכונה של המזגן הטוב והמתאים ביותר עבור הצרכים שלכם חשובה, אך בחירת מתקין המזגנים המקצועי ביותר לעיתים תהיה חשובה אף יותר. לפני שנעסוק בחשיבות בחירת מתקין מזגנים מקצועי, מנוסה ואמין, חשוב שתכירו את המזגנים החדשים, הטובים והשכיחים ביותר בישראל. לשני סוגי המזגנים המובילים ישנן דרכי התקנה שונות בתכלית אשר משפיעות באופן ישיר על בחירת הציבור בין שני הסוגים.

מזגן מיני מרכזי ואופן התקנתו - הכנת תשתיות הכוללות הנמכת תקרה, חציבת קירות ועבודות גבס

מזגן מיני מרכזי זהו מזגן בעל מנוע גדול ועוצמתי במיוחד אשר מספק מיזוג אוויר לכל חלקי הדירה באופן שווה. על מנת להתקין מזגן זה חשוב ליצור תשתית של ממש הכוללת הנמכת תקרה, חציבת קירות ולא מעט עבודות גבס. לאחר כל עבודות הכנת התשתית יורכבו צינורות מיוחדים אשר יובילו את האוויר לכל חדר בדירה אותו תרצו למזג. התקנה של מזגן מיני מרכזי יקרה במיוחד ועלולה להגיע לאלפי שקלים.

כמובן שהמחירים משתנים מאוד בהתאם לגודל הדירה שלכם ולכמות החדרים בהם תרצו להניח תשתיות למיזוג האוויר ולכן מומלץ לקבל הצעות מחיר מדוייקות עבור הדירה שלכם. מעבר לעלות הגבוהה של התקנת מזגן מיני מרכזי, גם עלותו של המזגן עצמו תהיה יחסית יקרה בשל גודלו ועוצמתו.

מזגן עילי - כל מה שחשוב לדעת על התקנתו

מזגן עילי זה מזגן המגיע בשני חלקים, האחד מותקן בפנים הדירה בחלל אותו תרצו למזג והשני מותקן מחוץ לדירה. מזגן זה זול משמעותית מהמזגן המיני מרכזי ואולי זו הסיבה המרכזית לכך שהוא המזגן השכיח ביותר בישראל. אף התקנתו זולה משמעותית בשח קלות העבודה בהשוואה להכנת התשתיות הנדרשות על מנת ליהנות ממיזוג בכל חלקי הדירה בעזרת מזגן מיני מרכזי. חשוב לדעת שישנם מספר פרטים אשר עלולים להשפיע על מחיר ההתקנה כמו הארכת צנרת במידת הצורך, חציבה בקירות בטון או התקנת מזגן עילי בחדר ממ"ד. מחירי התקנת מזגן עילי מתחילים מכ 300 שקלים ועלולים להתייקר בהתאם לגודל המזגן והצרכים האישיים שלכם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

מתקין מקצועי ידע לשמור על ערך הדירה שלכם

בעזרת מתקיני מזגנים מקצועיים מיכאל ובוריס, תוכלו לקבל את השירות המקצועי והאמין ביותר. מתקינים רבים שאינם מסםיק מקצועיים לא מכירים היטב את כלל ההנחיות של התקנות מיוחדות ועלולים לפגום בדירה שלכם. התקנת מזגן בחדר ממ"ד תחייב את המתקין לעשות את כל עבודתו בהתאם לשלבים והנחיות מדויקות על מנת שלא יפגע בכשירות החדר. מתקינים רבים שאינם מקצועיים כלל לא מכירים את ההנחיות ופוגעים באטימות חדר הממ"ד מה שמוביל לירידת ערך הדירה כולה.

בשיתוף מיכאל ובוריס, בשיתוף מיכאל ובוריס
  • עוד באותו נושא:
  • מזגנים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully