וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרקטים האיכותיים והכי קלים להתקנה הם קוויק סטאפ תוצרת בלגיה וזו עובדה

עדינה אקוקה בשיתוף צמרת פרקטים, בשיתוף צמרת פרקטים

18.8.2020 / 13:37

הימצאותם של פרקטים בבתים הייתה לדבר תדיר כיוון שישראלים רבים מעדיפים להתקין לוחות פרקט במקום אריחים בעיקר בחדרים, אך לא רק בהם

קוויק סטאפ. אתר צמרת פרקטים,
קוויק סטאפ/אתר צמרת פרקטים

מגמת התקנת הפרקטים בעידודם של מעצבי הפנים, סוחפת בעלי נכסים לבצע זאת בחדרי אמבטיה, במטבחים ובחדרי מגורים לאור הנוחות הרבה שלהם והדגמים החדשים שהם ייעודיים למטרה זו.

על איכות לא מתפשרים

פרקטים הם לא עניין של מה בכך ולא מתקינים חדשים לעיתים תכופות. לכן החשיבה היא להשקיע בפרקטים איכותיים של היצרן הבלגי quick step ולא בפרקט סיני. מדובר במפעל בעל מוניטין רב שנים שמייצר את לוחות העץ באיכות הגבוהה ביותר האפשרית, תוך שימוש בטכנולוגיה חדשנית ופורצת דרך. טיבם של חומרי הגלם בכל אחת מהשכבות והגימור המושלם מובילים לעובדה שמדובר ביצרן האיכותי ביותר בעולם, המתברג בכמה רמות מעל היצרנים בסין.

מכיוון שהיצרן מודע למוצר המצוין שלו, הוא גם מעניק תקופת אחריות ארוכה במיוחד שנעה בין 20-15 שנה וזאת בהתאם לסוג הפרקט שנרכש.

פרקטים פולימריים חדשניים

לאחרונה הוחל בשיווק של פרקטים פולימריים של quick step המיועדים למקומות שיש בהם לחות ורטיבות כמו מטבחים וחדרי רחצה. חומרי הגלם שמהם מיוצרים הפרקטיים הללו עמידים במים ולכן גם אם יש לחות רבה לאחר המקלחת החמה, או אם נשפכים מים במטבח הדבר אינו משפיע על המשטח הפולימרי והפרקט נותר כמות שהוא, ללא שינויים בנראותו או ברמת האיתנות שלו.

פרקט זה קיים במגוון רחב של צבעים ואפשר לבחור את הצבע שהוא המתאים ביותר לקו העיצובי של המטבח, היוצר הרמוניה עם ארונות המטבח ומשטחי העבודה, או בחדרי הרחצה ליצירת נראות מושלמת עם הכלים הסניטריים.

פרקטים רבים מסוג זה הותקנו במקומות ששטחם רחב כמו מרפאות, בתי אבות, אולמות, מוסדות, בתי ספר ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

סוגי הפרקטים של quick step

אפשר לרכוש פרקטים עץ טבעי בטיב מעולה כמו אלו מעץ אלון מבוקע או מעץ אלון טבעי בגימור של לקה או שמן, פרקטים למינציה בעלי ציפוי מגן שחיקה אפקטיבי. הלוחות קיימים במבחר גדול מאד של טקסטורות ושילוב ייחודי של גווני העץ. לנוחותם של הלקוחות אפשר לבחור בגוונים אחידים מתוך קשת הצבעים, הרכב של כמה גוונים או דגמי פישבון המרהיבים ביופיים המעניקים מראה יוצא דופן בכל בית.

התקנת הפרקטים בשיטה המיוחדת

המגמה היא להתקין את הסטריפים ללא חשש שהם יתפרקו או ייפרדו זה מזה. שיטת ההתקנה של לוחות quick step היא פשוטה, קלילה וייחודית. לכל לוח קיים שול בצידו והמתקין מחבר שול ימין לשול שמאל, בתום החיבור נשמע קליק המעיד על כך שהחיבור הודק והושלם וכך לא יכולה להיווצר הפרדה והמתקין ממשיך לבצע את החיבורים גם בין הלוחות הבאים, עד השלמת המרחב כולו.

עדינה אקוקה בשיתוף צמרת פרקטים, בשיתוף צמרת פרקטים
  • עוד באותו נושא:
  • פרקט
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully