וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדריך השלם לפרסום בשלטי חוצות

בשיתוף אקסיומה, בשיתוף אקסיומה

18.8.2020 / 11:46

לא מעט מפרסמים הצליחו לבנות אסטרטגיית פרסום באמצעות שלטי חוצות. לכאורה, בעידן שבו האינטרנט והטלוויזיה מקבלים מקום של כבוד בכל הנוגע לפרסום עסקים, תתפלאו לדעת שלשלטי חוצות יש ערך רב בכל הנוגע לפרסום ועל כן, בהחלט לא כדאי לוותר על פלטפורמת פרסום זאת

ברעם שילוט חוצות. יח"צ,
ברעם שילוט חוצות/יח"צ

כאשר נהג עובר מול שלט חוצות פעם או פעמיים ביום, הוא רואה את השלט מספיק זמן בכדי שהוא ייצרב בתודעתו. למרות שמרבית האנשים יודעים מהם שלטי חוצות, בכל זאת נזכיר ששילוט חוצות כולל בו את כל השלטים הפזורים בשטחי פרסום הן בתוך ערים והן מחוץ להן. כל מפרסם צריך לרכוש את שטח הפרסום הרלוונטי לו מהגורמים אשר להם שייך שטח הפרסום. כמובן שככל שמדובר בשטח פרסום חשוף יותר לקהל יעד רחב יותר, כך יתכן שהעלות שלו תהיה גבוהה יותר.

יתרונות הפרסום בשלטי חוצות

שלטי חוצות רלוונטיים לפרסום כל סוגי העסקים והחברות. בין אם מדובר בעסקים או חברות גדולים או קטנים, הרי שבהתאם לתקציב שלהם ובהתאם לקהל היעד שלהם, יכולים לבחור כיום באחת מהאופציות המוצעות בתחום שלטי חוצות כגון: שלטי חוצות גדולים או קטנים, שילוט דיגיטלי או שילוט רגיל, שילוט הפרוש על איי תנועה או שילוט שניתן למצוא בצידי כבישים מרכזיים אשר עוברים בהם מדי יום ביומו לא מעט נהגים ועוד.

כל עסק המעוניין לעשות שימוש בשלטי חוץ כאלה ואחרים לצורך פרסום, צריך לפנות לחברה אשר השלטים בבעלותה ולקבל ממנה את האישור להציב שלטים. בדרך כלל כל חברה מציעה את שטח הפרסום שלה עבור קמפיין פרסום למשך 10 ימים בלבד, כאשר ישנם מקרים חריגים שבהם החברה מציעה להשכרה את שטח הפרסום לפרק זמן ארוך יותר.

היתרון המרכזי ביותר של שימוש בשילוט חוצות לצורך פרסום גובל בחשיפה המשמעותית שניתן להגיע אליה בכל רגש ממש לקהל רב. לרוב שלטי החוצות שיהיו מבוקשים יהיו שלטי חוצות שממוקמים במרכזי ערים, או שלטי חוצות שממוקמים במקומות שבהם ישנה תנועה ערה של אנשים. כמובן ששטח פרסום עבור שילוט חוצות בערכים מרכזיות ובמיקומים אטרקטיביים יהיה בעלות גבוהה יותר משלטי חוצות הממוקמים במיקומים אטרקטיביים פחות מבחינת החשיפה שלהם.

כל שלטי החוצות ממוקמים כמובן בסמוך לכביש כלשהו, מדרכה או מרכז קניות כלשהו על מנת שתהיה להם חשיפה תמידית לעיני העוברים והשבים. שלטי חוצות יכולים להחליף פרסום בטלוויזיה עבור עסקים שאין להם את התקציב הדרוש עבור פרסום מעין זה. שילוט חוצות מסייע לאותם עסקים להישאר בתודעת הקהל שלכם והקהל בכלל, על אף שאין להם פרסומת טלוויזיה כלשהי.

בעידן הדיגיטלי המתקדם שאנו חיים בו כיום, ניתן למצוא פרסום חוצות אשר כולל בו מעבר לפרסום מודעה סטטית. בשלטי החוצות כיום ניתן לשלב קליפים, מסרים מתחלפים, סרטונים ועוד, דבר אשר ללא ספק מאפשר למסרים השיווקיים להיכנס לתודעתם של העוברים והשבים בין אם הם מעוניינים בכך ובין אם אינם מעוניינים בכך.

ברעם שילוט חוצות. יח"צ,
ברעם שילוט חוצות/יח"צ

כיצד מפרסמים נכון בשלטי חוצות

כאמור, קיימים כיום סוגים רבים של שלטי חוצות, כאשר כל שלט רלוונטי עבור מטרה שונה כגון: רמת חשיפה כזאת או אחרת, פלח שוק כזה או אחר, תקציב קטן או גדול, העברת מסר ארוך או קצר יותר ועוד. הנה כמה מהסוגים של שלטי חוצות שניתן לפרסם בהם כיום:

שלטי ענק בצמתים מרכזיים - מדובר על שלטים הרלוונטיים לצורך חשיפה עבור קהל גדול ומשמעותי. לשלטי הענק יש עוצמה רבה ולא פעם עסק אשר בוחר לשדר בשלטים הללו משדר הן לקהל הרחב והן למתחרים שלו שהוא גדול וחזק. דוגמא לשילוט חוצות מעין זה הוא: שילוט אשר מופיע בנתיבי איילון.

שלטים ברכבת ותחנות אוטובוס - שלטים אשר ממוקמים בתחנות אוטובוס או רכבת מאפשרים שילוב מסרים קצרים. קהל היעד שניתן להגיע אליו באמצעות שילוט מעין זה הוא בעיקר חיילים, אנשי עסקים ועוד. כמו כן, ניתן כיום לפרסם על האוטובוסים עצמם, בהתאם לקווי הנסיעה שלהם. אם קהל היעד שלכם מצוי באזור הצפון, שילוט על אוטובוסים שמגיעים לצפון או קווים פנימיים בצפון הוא הדבר המתאים לכם.

שלטי הכוונה - מדובר על שלטים המצויים מעל תמרורי רחוב שמטרתם היא לכוון לבתי עסק מסוימים. שלטי הכוונה הם שלטים הרלוונטיים לרוב לצורך חשיפה מקומית ולכן, עסקים שיש להם סניף מקומי באזור או עסקים שיש להם רק סניף אחד באזור, יכולים לבחור בשילוט זה.

מסך דיגיטלי - מדובר על חשיפה במקומות הומי אדם של תוכן אקטיבי. המפרסם שולט בעצם מרחוק על התוכן שמשודר. לא פעם ניתן להשתמש בשילוט הנוכחי בפרסומות של העסק שמשודרת בטלוויזיה, בגרסה מצומצמת.

שלטים בזוויות שונות של התנועה, אשר מטרתם היא לתפוס את המבט של הנהג בהתאם לכיוון הנסיעה ומהירות הנסיעה שלו. כמו כן, ישנם שלטים שממוקמים בכבישים שתמיד יש בהם פקקים וזאת בכדי שהם יצליחו לתפוס את מבטם של הנהגים העומדים בפקק.

ברעם שילוט חוצות. יח"צ,
ברעם שילוט חוצות/יח"צ

כיצד ניתן לשלב פרסום בשלטי חוצות כחלק מקמפיין פרסום?

כאמור, מכיוון שלשלטי חוצות בהחלט יש ערך בכל הנוגע לפרסום כיום, כדאי מאוד להקדיש גם עבורם תקציב כחלק מתקציב הפרסום הכולל שלכם. על כן, כדאי מאוד לבחור בקמפיין פרסומי בשלטי חוצות, כקמפיין משלים בערוצים אחרים או כקמפיין בשני חלקים, אשר יעורר את הסקרנות של הצופים בו. חשוב לזכור שפרסום בשלטי חוצות הוא פרסום אשר מגיע לקהל יעד משמעותי מאוד. גם קהל יעד שאיננו צופה בטלוויזיה או מאזין לרדיו, בדרך כלל ייחשף לשלטי חוצות.

על אף שנדמה ללא מעט עסקים כי פרסום בשלטי חוצות הוא יקר ולא תואם את התקציב שלהם, כדאי לדעת שעלות הפרסום בשלטי חוצות היא נמוכה באופן יחסי. פרסום שלטי חוצות במקום התואם את קהל היעד של העסק שלך, יכול לעלות לך סכום נמוך יחסית ולשרת את מטרות הפרסום שלך בצורה הטובה ביותר שיכולה להיות.

כיצד תעשו פרסום בשלטי חוצות בצורה הטובה ביותר?

חשוב מאוד לזכור שעבור פרסום בשילוט חוצות, לא די לבחור את שטח הפרסום הרלוונטי לכם. על מנת ששלט החוצות יקבל את החשיפה הגבוהה ביותר שיכולה להיות ועל מנת שהמסרים שאתם מעוניינים להעביר ייטמעו בתודעת העוברים והשבים, חשוב שהשלט שלכם יהיה מדויק ואטרקטיבי מבחינת המסר שהוא מעביר. יש ליצור שלטי חוצות באמצעות חברה המתמחה בתחום. אין ספק שלא כדאי לרכוש שטח פרסום לשלט חוצות, אם השלט שלכם לא מספיק איכותי. לכן, הן עבור ייעוץ אודות סוג שלטי החוצות הנכונים לעסק שלכם והן עבור יצירת שלט חוצות מבחינת הרעיון שהוא יכיל ומבחינת המסרים והעיצוב, יש לבחור את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום זה. בדקו סוגי שלטי חוצות שנחשבים לאטרקטיביים מאוד ובדקו מיהם אנשי המקצוע המעורבים ביצירת השלט המדובר.

רוצים לקבל חבילות פרסום בשלטי חוצות?

פנו למומחים באקסיומה וקבלו הצעה לחבילת פרסום מותאמת אישית בטלפון 072-3970607 או בווצאפ 050-8441010.

בשיתוף אקסיומה, בשיתוף אקסיומה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully