וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירועים בעידן הקורונה - האטרקציות שהמגבלות לא יצליחו לעצור

בשיתוף עד האירוע - קניון של אירועים, בשיתוף עד האירוע - קניון של אירועים

18.8.2020 / 10:29

קיום אירועים בעידן הקורונה אמנם הפך למורכב יותר, אך זה לא עוצר את האנשים מלהמשיך לחגוג בר ובת מצווה, לקיים חתונות ומסיבות רווקות מטריפות ולהציע נישואים בדרך מקורית, מרגשת ומושקעת

חבילת סלואו לחתן וכלה. יח"צ,
עד האירוע - קניון של אירועים/יח"צ

אם אתם מתכננים חגיגה, הרשו לנו להציע לכם כמה מהאטרקציות המבוקשות ביותר לאירועי אוגוסט - ספטמבר 2020. פנינו לאביחי חדד, הבעלים של 'עד האירוע - קניון של אירועים', שממשיך לעבוד במרץ עבור החוגגים בתקופה זו ומסדר לכם אטרקציות וגימיקים בלתי נשכחים. אביחי וצוות העובדים שלו, אשר מקפידים מאוד על ההנחיות למען שמירה על בריאות הצוות והחוגגים, יגיעו עד אליכם לכל מקום בארץ על מנת לשמח אתכם ולהביא לכם את האטרקציות החמות של הקיץ.

האם קיים שינוי בהזמנת אטרקציות לאירועים בתקופה זו?

האמת שעכשיו מתקיימים הרבה אירוע פופ אפ מהרגע להרגע, וכך גם הוא מוצא את עצמו מרים הפקות מהיום למחר, במהירות, מקצועית וצבעוניות שמכניסה רובד נוסף והכרחי לחגיגות, לאור ההגבלות על כמות המוזמנים. "כדי לא לאבד את הראש מכל האטרקציות המגוונות שיש לנו להציע, אומר אביחי, אנו מקבלים את התקציב שיש ברשותכם, בוחנים את מקום האירוע ומתאימים את האטרקציות שיעמדו במדויק ביכולות הכספיות שלכם וישתלבו בצורה מושלמת בחלל".

אילו אטרקציות אתם מציעים להצעות נישואים ומסיבות רווקות?

מגיעים אלינו הרבה חתנים לעתיד (גם כלות, אגב), אשר רוצים לחפות על כך שחלק גדול מהחברים והמשפחה לא יהיו נוכחים ברגע המרגש של הצעת הנישואים ועל כן משקיעים בעיצוב ההצעה. הלהיטים הגדולים להצעות נישואים הם שטיח לבן ומהודר, אשר בסופו ניצבת השאלה הנחשקת ?marry me, עשויה כולה מפרחים מרהיבים בלבן או אדום, בשילוב טבעת או יהלום, כיאה למאורע. ניתן לשלב ניתן לשלב גם בלונים חלולים אשר מתעופפים ברגע שהיא אומרת כן (!!!), זיקוקים אשר מגיעים עד גובה 3 מטר וכמובן שירותי צילום מקצועיים כולל צילומי רחפן שיתעדו את הרגע המרגש מכל זווית אפשרית.

אטרקציות אלו ממשיכות איתנו גם למסיבות רווקות - אותיות מפרחים בכיתוב bride, הבלונים והקונפטי. כל אלו הופכים את הכניסה של הכלה לעתיד לצבעונית, שמחה ומוארת ובהמשך גם לפינת צילומים מקצועית לכלה ולמלוות שלה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
עד האירוע - קניון של אירועים. יח"צ,
חבילת סלואו לחתן וכלה/יח"צ

מהן האטרקציות לחתונות המבוקשות ביותר כרגע?

חתונות זה עולם ומלואו. זה מתחיל בהזמנות מעוצבות לחתונה, ממשיך לעיצוב קבלת הפנים עם לב פרחים ענק בשילוב אותיות ראשי תיבות של החתן כלה עשויות פרחים או מעץ בשילוב טבעת פרחים מטורפת והשוס - חבילת סלואו מושקעת ומטריפה.

חבילת הסלואו יכולה לכלול זיקוקים קרים, אשר מופעלים בתוך האולם בזמן הריקוד, עשן ובועות סבון, קונפטי, בלונים מתפוצצים אשר נמצאים ברחבה ומתעופפים למעלה בזמן הריקוד בפזמון, בלוני לדים או בלוני טול מאירים תלויים מעל ומסביב לרחבת הריקודים, יער פרחי ענק ועוד. כל אלו יהפכו את הריקוד הראשון שלכם כזוג נשוי לקסום ובלתי נשכח.

בנוסף, אנו מציעים מגוון רחב של זוהרים לרחבת הריקודים, הדפסה על חולצות לחתן, לחברים ולמשפחה, מגנטים וחבילות צילום, אלכוהול ושירותי בר ועוד אטרקציות מגוונות שיסגרו לכם את כל הפינות באירוע ויהפכו אותו לנוצץ ושמח יותר.

ומה עם בר ובת מצווה לחוגגים הצעירים?

הכי מבוקש אצלנו הם צמידי לדים, אשר מוסיפים וגורמים לאירוע להיראות עשיר ושמח מהרגיל וימתיקו עוד קצת את האירוע המשמח. וכמובן יש את האטרקציות שתמיד ילכו איתנו והן - סידור בלונים בכניסה לאירוע , אותיות מוארות עם שם הילד/ה, בלוני מספרים 12 או 13 בהתאמה, ועוד.

לסיכום אומר אביחי, עולם האירועים והחתונות חי ובועט, ודווקא היום, יותר מתמיד, לאנשים חשוב להשקיע באטרקציות, גימיקים ועיצוב האירוע בכדי לפצות על המגבלות בכמות המוזמנים, ואנו מבינים זאת ונעשה הכל על מנת שהאירוע שלכם ייחרט בזיכרונכם ובזיכרון של האורחים שבאים לחגוג איתכם - ושיהיה במזל טוב!

לפרטים נוספים ויצירת קשר עם אביחי חייגו - 055-9923456

מעבר לפרופיל הפייסבוק של - עד האירוע - קניון של אירועים

בשיתוף עד האירוע - קניון של אירועים, בשיתוף עד האירוע - קניון של אירועים
  • עוד באותו נושא:
  • אירועים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully