וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך להשיג אינסטלטור מומלץ?

בשיתוף אבי האינסטלטור, בשיתוף אבי האינסטלטור

18.8.2020 / 9:54

מה תפקיד האינסטלטור, איך יכול אינסטלטור לטפל בנזילות בלי להרוס את הבית ואיך מוצאים את האינסטלטור המתאים?

אינסטלטור. canva,
אינסטלטור/canva

האינסטלטור או בשמו האחר: השרברב הוא איש מקצוע אשר נחוץ לא פעם עבור טיפול ותיקון בעיות שונות הנוגעות למערכת האינסטלציה בבית או בכל מבנה אחר. האינסטלטור עוסק באיתור נזילות מים, בפתיחת סתימות שונות בבית, בתיקון פיצוצים בצנרת ועוד. לאינסטלטור תפקיד חשוב מאוד שכן, מערכת אינסטלציה שאיננה פועלת בצורה תקינה, עלולה להסב נזק רב למבנה שאתם מתגוררים בו וכן, לא פעם אף לפגוע בבריאות שלכם. על כן, בכל בעיה אשר קשורה למערכת האינסטלציה הביתית שלכם, חשוב מאוד לחפש אינסטלטור מומלץ ומקצועי, המומחה בתחום עבודתו.

תפקידיו של האינסטלטור

כאמור, לאינסטלטור יש לא מעט תפקידים. ראשית כל, אם יש לכם סתימה כלשהי במקלחת, בשירותים או באחד מהכיורים, לא כדאי לנסות לפתוח אותה באופן עצמאי, אלא כדאי להזמין את שירותיו של אינסטלטור מומלץ ומקצועי לטפל בסתימות. לא פעם, טיפול בסתימות ביוב ידרוש את שירותיו של אינסטלטור אשר יודע בין היתר לתפעל רכב ביובית הרלוונטי לצורך פתיחת סתימת הביוב בצורה יעילה, איכותית ומקצועית.

מלבד פתיחת סתימות שללא ספק מהווה עבודה חשובה מאוד, האינסטלטור עוסק בתחום איתור נזילות בבית. אינסטלטור מומלץ ומקצועי ידע כיצד לאתר כל נזילה בבית בצורה הטובה והמקצועית ביותר, תוך שימוש באמצעים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר שקיימים כיום לצורך איתור נזילות. אין ספק שאיתור נזילות בבית זוהי עבודה שחייבת להתבצע על ידי אינסטלטור מומלץ, אשר קיבלתם עליו חוות דעת חיובית.

כיצד יודעים שיש נזילה בבית?

על פניו, נזילה קיימת באה לידי ביטוי בטפטוף כזה או אחר מקירות הבית, מהתקרה של הבית או מהרצפות שבבית. חשוב מאוד לדעת שמקור הנזילה איננו מצוי במקום שבו רואים את הנזילה ועל כן, זה שנזילה מופיעה באזור כלשהו בקיר, אין הדבר אומר שמאחורי הקיר המדובר מופיע המקור לנזילה. מלבד התסמין הקלאסי של טפטוף מאזור כזה או אחר בקירות הבית, ברצפות, או מהתקרה, ישנם סימנים נוספים אשר יכולים להעיד על נזילה בבית: ראשית כל, אם אתם מזהים כתמי רטיבות גדולים על אחד מהקירות שבביתכם, ככל הנראה מדובר על כתמי רטיבות שנובעים בשל נזילה סמויה כלשהי המצויה מאחורי הקירות. גם במקרה שבו ישנם סימני עובש על הקירות או על התקרה, הגיוני מאוד שמדובר על כתמים שנוצרו בשל נזילה. התקלפות של הקירות גם יכולה להעיד על נזילה סמויה הממוקמת באחד מהצינורות החבויים במערכת האינסטלציה החבויה מאחורי הקירות. אם יש ריח רע באחד מהחדרים בבית או בחלל הבית עצמו, ניתן להסיק מכך שיתכן שקיימת נזילה סמויה.

כמו כן, אם אין כלל את אחד מהתסמינים המדוברים, אך אתם שמים לב שחשבון המים שלך קפץ מבחינת הסכום שלו באופן משמעותי, כדאי מאוד שתבדקו האם חשבון המים הגבוה שלכם נובע מכך שישנו פיצוץ באחד מהצינורות שבגינו החשבון גבוה. אם הופיעו כל אחד מהתסמינים המדוברים, כדאי מאוד שתפנו לאינסטלטור המתמחה בתחום איתור נזילות במצלמה טרמית. איתור נזילות במצלמה טרמית המתבצע על ידי אינסטלטור מומלץ, מקצועי ומומחה בתחום, יאפשר לכם לאתר את מקור הנזילה בצורה הטובה ביותר ואף לתקן את מקור הנזילה בכדי לעצור אותה ואת הנזקים אשר היא מסיבה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

מהם הגורמים לנזילות מים בבית?

ישנם מספר גורמים שיכולים לגרום לנזילות מים בבית: אם מדובר על נזילה מהתקרה, סביר להניח שישנה בעיה עם האיטום של הגג. במקרה הזה, יש צורך להזמין איש מקצוע שיבדוק את האיטום של הגג ויחליט האם יש צורך להחליף את האיטום כולו בשל העובדה שהוא לא מספיק איכותי ואיננו מבצע את עבודתו בצורה יעילה כבר, או לתקן באופן נקודתי מוקדים בעייתיים באיטום שבגינם ישנם נזילה.

במידה ומדובר בסימני רטיבות או עובש באחד מקירות הבית, סביר להניח שמדובר על פיצוץ במערכת האינסטלציה המצויה מאחורי הקירות. מכיוון שהצינורות של מערכת האינסטלציה הביתית מצויים בחלקם מאחורי הרצפות, בלתי אפשרי לבחון מה מצבם. יתכן מאוד שהצינורות בלויים ושחוקים ובגין זאת מתרחש פיצוץ באחד מהצינורות שיוצר את הנזילה בבית. במקרה שכזה כדאי לבחור אינסטלטור העוסק בתחום איתור נזילות במצלמה טרמית בצורה המקצועית ביותר לצורך איתור מקור הנזילה החבוי מאחורי אחד הקירות בבית.

חלק מצינורות מערכת האינסטלציה הביתית מצויים תחת הרצפות ולכן, לא פעם יתכן שמדובר על פיצוץ באחד מהצינורות החבויים תחת הריצוף שלכם. בשיטה הישנה של איתור נזילות מים, האינסטלטור היה מרים את הרצפות בכל מקום אשר היה חשוד בעיניו כמכיל תחתיו את הצינור הבעייתי. אולם כיום באמצעות הליך איתור נזילות במצלמה תרמית אשר מתבצע בצורה איכותית ומקצועית, ניתן לאתר מקור נזילה אשר חבוי תחת הרצפות בצורה המדויקת ביותר ומבלי להסב נזקים לבית או אי סדר.

מהו איתור נזילות באמצעות מצלמה תרמית?

בעבר, האינסטלטור הנבחר לצורך איתור מקור נזילה, היה מגיע לבית שבו קיימת נזילה ופשוט מחפש את מקור הנזילה באמצעות הרמת הרצפות באזורים ייעודיים או באמצעות שבירת הקירות באזורים כאלה ואחרים בבית. רק לאחר שהיה מוצא את מקור הנזילה הוא התחיל לטפל בה. היה מדובר על תהליך ארוך באופן יחסי, אשר היה מסב אי סדר בבית וכן, דורש את שיקום הקירות והרצפות לאחר שמקור הנזילה התגלה וטופל. כיום, כמעט כל האינסטלטורים המודרניים, מאתרים נזילות באמצעות מצלמה תרמית. איתור נזילה במצלמה תרמית הוא הליך שמתבצע על ידי מצלמה מיוחדת. מדובר על מצלמה אשר בודקת את הטמפרטורה במשטחים שונים ומעבירה תמונת מצב צבעונית לאינסטלטור אשר בודק באמצעותה את הקירות או הרצפות. האינסטלטור יחפש הבדלי טמפרטורה באזור אותו בחנה המצלמה. במיקום שבו הטמפרטורה נמוכה יותר והוא גם מסומן בצבע אחר בתמונה אשר המצלמה מעבירה, ניתן להסיק כי מצוי מקור הנזילה. בהתאם לכך, האינסטלטור יטפל במקור הנזילה באופן נקודתי ולא יידרש להרוס את הקירות או להרים יותר מדי רצפות בכדי לחפש את מקור הנזילה.

כיצד בוחרים את האינסטלטור הטוב ביותר?

אין ספק שמלבד איתור נזילות בבית, לאינסטלטור תפקידים רבים אחרים ועל כן, הן בכדי לאתר כל מקור נזילה בצורה המהירה, היעילה והטובה ביותר, הן בכדי לפתוח סתימות שונות בבית והן בכדי לקבל את השירות הטוב ביותר בכל תחום אחר הרלוונטי לשירותיו של האינסטלטור, אין להתפשר על האינסטלטור אשר תבחרו לצורך ביצוע העבודה.

בטרם תבחרו באינסטלטור המדובר, כדאי שתבדקו אם יש לו אתר אינטרנט. ביקור באתר האינטרנט של האינסטלטור יאפשר לכם להכיר מעט את האינסטלטור, להתוודע לפרטים שונים לוותק ולניסיון שיש לו בתחום, לקרוא המלצות של לקוחות או לחילופין ביקורות ועוד. במידה ואין לאינסטלטור אתר אינטרנט, כדאי לבדוק האם יש לו דף עסקי באחת מהרשתות החברתיות שגם יכול להעניק לכם מידע אודותיו.

אין ספק שחשוב מאוד לבחור אינסטלטור מומלץ ולכן, כדאי מאוד להתמקד בהמלצות אודות האינסטלטור שניתן למצוא ברשת האינטרנט. כדאי שתדעו שאם מדובר באמת באינסטלטור מקצועי, לא תצטרכו לחפש יותר מדי המלצות ויופיעו לא מעט המלצות עליו ברשתות החברתיות, באתר האינטרנט שלו, בפורומים ייעודיים באינטרנט ועוד.

כמובן שהדבר הטוב ביותר שתוכלו לעשות זה לבקש המלצות מאנשים קרובים שנעזרו בשירותיו של אינסטלטור מומלץ עבור איתור נזילות, פתיחת סתימות בבית ועוד ויכולים להעיד על מקצועיותו, הניסיון שלו, הותק שלו, האמינות שלו והיכולת שלו לבצע כל עבודה הנדרשת לו בצורה הטובה ביותר שיכולה להיות.

מאמר זה נכתב ע"י אבי האינסטלטור, לניווט מהיר לחצו כאן

בשיתוף אבי האינסטלטור, בשיתוף אבי האינסטלטור
5
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully