וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכפול מפתחות לרכב - מדוע זה כל כך חשוב?

בשיתוף אילן המנעולן, בשיתוף אילן המנעולן

17.8.2020 / 15:03

לפני שתמצאו את עצמכם תקועים מחוץ לרכב כי המפתח היחיד שלכם אבד ונאלצים לשחזר מפתח בהליך יקר ומסובך, כדאי שתשכפלו ותחזיקו מפתחות ספייר

מנעול רכב. canva,
מנעול רכב/canva

אין סיטואציה מבאסת יותר מלהיתקע מחוץ לרכב שלכם ללא מפתחות. בין אם נתקעתם מחוץ לרכב שלכם בשעות הבוקר בזמן שאתם בדיוק ממהרים לפגישה חשובה בעבודה שלכם בשל העובדה שאיבדתם את מפתחות הרכב, בין אם מצאתם את עצמכם חוזרים מבילוי לילי לכיוון הרכב שלכם, בשעה לא שגרתית ולפתע מגלים שאתם תקועים מחוץ לרכב כי המפתח שלכם הלך לאיבוד ובין אם אתם צריכים לנסוע לכל מקום באשר הוא, בכל שעה באשר היא ואתם מגלים כי המפתח של הרכב שלכם פשוט נעלם, מדובר בסיטואציה שיכולה לעכב את היום שלכם לחלוטין, לגרום לכם להיות עצבניים למשך היום כולו ובעיקר לתהות למה לא טרחתם לשכפל את מפתחות הרכב שלכם מראש.

שכפול מפתחות רכב הוא דבר חשוב מאוד. על מנת שיהיה לכם מפתח ספייר לרכב ולא תגיעו למצבים מעין אלה שתוארו לעיל, חשוב מאוד שתדאגו שיהיה לכם לפחות עוד מפתח אחד לרכב שלכם. בנמצא. אז איך מתבצע תהליך שכפול מפתחות לרכב ואיפה בכלל כדאי לכם לשכפל את המפתח שלכם לרכב? כל זאת ועוד תוכלו לקרוא במאמר הבא.

שכפול מפתחות לרכב- מדוע זה כדאי?

אם רכשתם רכב חדש וקיבלתם עימו רק מפתח אחד, זה בדיוק הזמן שלכם לגשת לשכפל את המפתח שלכם לרכב. בהחלט לא כדאי לכם לדחות את עניין שכפול המפתח שכן, דחייה של העניין רק תגרום לכך שבסופו של דבר תמצאו את עצמכם בסיטואציה שבה אינכם יכולים להיכנס לרכב שלכם בשל מפתח שאבד לכם ולכן, מחפשים אחר שירותיו של מנעולן המתמחה בפריצת רכבים, שיפתח עבורכם את הרכב. מעבר לכך, חשוב מאוד שתדעו שאם לא תשכפלו את מפתח הרכב שלכם מראש ופתאום לא תמצאו אותו, לא תוכלו לשכפל את המפתח שלכם ותבצעו לבצע תהליך שחזור מפתחות. מכיוון שתהליך שחזור מפתחות לרכב הוא תהליך מורכב יותר ויקר יותר, בהחלט לא כדאי להגיע למצב שבו אתם נדרשים לבצע את ההליך המדובר. בוודאי כבר הבנתם ששכפול מפתחות לרכב הוא בהחלט דבר חשוב ויש לבצע אותו בהקדם, על מנת שיהיה לכם תמיד מפתח רזרבי. כעת ניתן לברר- כיצד משכפלים מפתחות לרכב?

כיצד משכפלים מפתחות רכב?

מכיוון שמפתחות הרכבים השונים אינם דומים זה לזה, הרי שתהליך שכפול מפתחות לרכב הוא תהליך המשתנה בהתאם לסוג הרכב וסוג המפתח:

1. כאשר מדובר על מפתח ברזל לרכב מדובר על מפתח ברזל משונן. בכדי לשכפל מפתח שכזה, איש המקצוע יידרש לחתוך את הלהב של המפתח בהתאם לצורת הרכב באמצעות מכונה מיוחדת. מטרתה של המכונה היא לחרוט את צורת המפתח על המפתח החדש ובכך ליצור מפתח זהה למפתח הרכב שלכם.

2. מרבית הרכבים מכילים כיום אימובילייזר. מדובר על אמצעי בטיחות כנגד פריצה לרכבים וגניבת רכבים. כיצד האימובילייזר שומר על הרכב מפני גניבות? פשוט מאוד. כאשר בעל הרכב מכניס את המפתח לסוויץ', האימובילייזר שולח אות למפתח, המפתח המקורי כמובן מזהה את האות ושולח אות בחזרה אשר מסמלת שמדובר על בעל הרכב שבידיו המפתח. במקרה שכזה, האימובילייזר נותן אישור להנעת הרכב. לכן, כאשר מדובר בצורך לשכפל מפתח של רכב שמותקן בו אימובילייזר, יש צורך לקודד באופן מדויק את השבב שנמצא במפתח על מנת שהוא יתאים למערכת האימובילייזר המצויה ברכב. במידה ולא תעשו זאת, הרכב לא יניע לכם. עבור שכפול של מפתח מעין זה חשוב לבחור במנעולן מקצועי ומומחה, אשר יודע כיצד לשכפל מפתח שכזה בצורה המדויקת ביותר שיכולה להיות, בהתאם לטכניקת ההדפסה הנדרשת.

3. אם יש לרכב שלכם מפתח חכם אשר איננו דורש את הכנסת המפתח לסוויץ' ההנעה, שכן, הנעת הרכב מתבצעת באמצעות כפתור אשר קורא מרחוק את המפתח שנמצא אצל הנהג, הרי ששכפול מפתח מעין זה יהיה תהליך מורכב וארוך יותר. בשל כך, שכפול מפתח מעין זה יהיה גם יקר יותר. טכניקת השכפול של מפתח מעין זה תהיה בעצם חיבור ממחשב למחשב הרכב, על מנת להוסיף מפתח נוסף. לכן, גם במקרה שכזה חשוב לבחור במנעולן מקצועי ומנוסה בתחום שכפול מפתחות לרכב, אשר מכיר את טכניקת השכפול הנדרשת עבור מפתח מעין זה.

כיצד תשכפלו את המפתח לרכב שלכם בצורה הטובה ביותר?
שכפול מפתחות לרכב חייב להתבצע בצורה הטובה ביותר, על מנת שהמפתח יהיה יעיל ויצליח לפתוח את הרכב ואף להניע אותו. לכן, ראשית כל חשוב לזכור שאם המפתח של הרכב שלכם שחוק, לא פעם על מנת לשכפל אותו באופן מדויק יהיה צורך להיעזר גם במפתח וגם ברכב עצמו. כמובן שלאחר שביצעתם את שכפול המפתח יש לבדוק בטרם הולכים שהמפתח אכן מתאים ושהכל בסדר, על מנת שלא תצטרכו לחזור שוב למקום.

אולם, אין ספק שהטיפ החשוב ביותר הנוגע לתחום שכפול מפתחות רכב הוא לבחור במנעולן הטוב ביותר בתחום שכפול זה. אין ספק שניתן למצוא כיום לא מעט חאפרים אשר מציעים שירות שכפול מפתחות לרבות שכפול מפתחות לרכבים. אולם, אם תבחרו בחאפרים רק בשל העובדה שהם מציעים מחיר זול יותר מהמחיר המוצע על ידי מנעולן מקצועי, סביר להניח שתפסידו מזה הרבה יותר. שכפול מפתח שלא מתבצע על ידי הטוב ביותר בתחום, יכול לגרום לכך שתוך שימוש קצר המפתח לא יבצע את תפקידו ותצטרכו למצוא את עצמכם מחפשים אחר איש מקצוע אחר לצורך שכפול מפתח. אז בכדי לחסוך לעצמכם זמן וכסף, אין ספק שכדאי לכם מראש לפנות למנעולן מקצועי ומנוסה בתחום ולא לחאפרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

כיצד בוחרים מנעולן לשכפול מפתחות רכב?

מכיוון ששכפול מפתחות רכב זה דבר מורכב וחשוב מאוד להתאים את שיטת השכפול לסוג המפתח ולא פעם, יש צורך להשתמש עבור שכפול מפתחות רכב גם במפתח עצמו וגם ברכב, אין ספק שכדאי לפנות למנעולן מקצועי ומנוסה בתחום שכפול מפתחות רכב, עבור שכפול מפתחות הרכב שלכם. אז איך תמצאו מנעולן כזה?

1. ראשית כל, חשוב מאוד שתדעו שמנעולן מקצועי חייב ללמוד את התחום באופן הטוב ביותר ואף להחזיק תעודה המורה על הסמכתו לעסוק בתחום. בטרם תבחרו במנעולן הרלוונטי לכם עבור שכפול מפתחות רכב, יש צורך לבדוק האם הוא אוחז בידיו תעודה המורה על כך שהוא למד את התחום, עבר את המבחנים הנדרשים לצורך קבלת אסמכה לעסוק בו וכן, קיבל אסמכה לעסוק בתחום מהגורמים הרלוונטיים. לא כדאי לבחור במנעולן שלא מציג תעודה כזאת.

2. לא כדאי לבחור מנעולן בלי שקראתם עליו היטב קודם באינטרנט. חשוב לבחון האם יש המלצות או ביקורות על מנעולן כזה או אחר בכל הנוגע לשכפול מפתחות רכב. לא פעם, לקוחות משאירים בפורומים ייעודיים שונים ביקורות או המלצות על מנעולנים שאצלם הם שיכפלו מפתחות רכב.

3. בדקו האם יש בסביבתכם חבר, מכר או בן משפחה אשר נעזר בשירותיו של מנעולן עבור שכפול מפתחות הרכב שלו ויכול להעיד כי מדובר על מנעולן מקצועי מאוד, אשר ביצע את עבודת שכפול מפתחות הרכב בצורה הטובה ביותר.

בשיתוף אילן המנעולן, בשיתוף אילן המנעולן
  • עוד באותו נושא:
  • מנעולנים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully