וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתי יש צורך בשירותיו של פורץ מנעולים

בשיתוף המנעולן שלך, בשיתוף המנעולן שלך

17.8.2020 / 14:46

כל בית או רכב או כספת נעולים בעזרת מפתח שנועד להגן על הרכוש היקר לנו. אבל מה עושים אם אירעה תקלה במנעול או שאיבדנו את המפתח?

מפתחות. canva,
מפתחות/canva

כל אדם יודע שבכדי להגן על הדברים היקרים והחשובים לו, יש לנעול אותם באמצעות מנעול איכותי. לכל דירת מגורים, בית עסק או בניין משרדים, יש מנעול אשר מטרתו היא לנעול את המקום ולהגן עליו מפני פריצה וגניבה. גם לרכבים יש מנעול אשר נועל אותם בצורה חזקה והרמטית ואיננו מאפשר לאדם חיצוני לקבל גישה כלשהי לרכב. לא מעט אנשים בוחרים לרכוש כספת לביתם הפרטי בכדי לשמור בה רכוש שיקר להם הן מבחינה כספית והן מבחינה סנטימנטלית. כמובן שגם הכספת מגינה על אותו הרכוש באמצעות נעילה במנעול איכותי.

מכיוון שלא מעט דברים בחיינו מוגנים באמצעות מנעול איכותי, אשר רק לנו או לקרובים לנו יש גישה לפתוח אותו, הרי שלא פעם במידה וישנה בעיה כלשהי עם המנעול ובשל כך בלתי אפשר לגשת אל מה שמצוי מאחורי המנעול, מדובר בדילמה של ממש ולא מעט אנשים תוהים מה עליהם לעשות במצב שכזה ולמי עליהם לפנות. אם המפתח שלכם למנעול כלשהו אבד או, אם ישנה בעיה כלשהי עם המנעול שבגינה בלתי אפשרי לפתוח את המנעול, זה הזמן שלכם לבחור פורץ מנעולים מקצועי ומנוסה בתחום, אשר יסייע לכם בפריצת המנעול באופן בטוח, מקצועי ואיכותי.

פורץ מנעולים- במי מדובר?

פורץ מנעולים הוא איש מקצוע אשר עוסק בתחום פריצת כל סוגי המנעולים בצורה מקצועית ובטוחה. אולם, לא כל אדם אשר יודע לפרוץ מנעולים כי למד את זה באופן עצמאי, יכול להציג את עצמו כפורץ מנעולים. פורץ מנעולים חייב לעסוק בתחום באופן חוקי. כלומר, על פורץ המנעולים לעבור הכשרה בתחום פריצת מנעולים וכן לקבל הסמכה לעסוק בתחום לאחר שהוכשר בו. מעבר לכך, פורץ מנעולים מקצועי הוא איש מקצוע אשר חייב להציג תעודת יושר ממשטרת ישראל או לכל הפחות תעודה המעידה כי הוא נחשב למנעולן בישראל.

מכיוון שפריצת מנעולים מהווה ללא ספק תחום רגיש והמנעולן מקבל גישה אל דברים יקרים לכם הן מבחינה סנטימנטלית והן מבחינה כספית בכך שהוא עוסק בפריצת מנעול כזה או אחר השייך לכם, הרי שעליכם להבטיח כי מדובר במנעולן אמין, אשר ניתן לסמוך עליו באופן מוחלט שלא ינצל את הידע המקצועי שלו לפגוע בכם באופן כלשהו ועל כן, אין ספק שבטרם בוחרים פורץ מנעולים, יש לבדוק היטב במי מדובר והאם יש לו את התעודות הרלוונטיות לצורך עיסוק בתחום זה.

אם תהיתם האם יש הבדל בין פורץ מנעולים לבין מנעולן, הרי שמדובר בשני אנשי מקצוע אשר יכולים לעסוק בתחום פריצת מנעולים. לא פעם פורץ מנעולים הוא גם מנעולן. אולם, ההבדל בין פורץ מנעולים לבין מנעולן מתבסס על הכשרה רחבה יותר של המנעולן אשר בנוסף ליכולת שלו לפרוץ מנעולים, גם עוסק בהתקנת מנעולים, התקנת דלתות, שכפול מפתחות, התקנת מערכות אבטחה ונעילה ועוד.

כיצד מתבצעת העבודה של פורץ מנעולים?

פורץ מנעולים מקצועי יכול לפתוח כל מנעול. כלומר, בין אם נתקעתם מחוץ לביתכם ללא מפתח, בין אם נתקעתם מחוץ לרכב שלכם ללא מפתח ובין אם הכספת שבביתכם איננה נפתחת לכם מכל סיבה באשר היא, פורץ מנעולים הוא איש המקצוע שיכול לסייע לכם. פורץ מנעולים יגיע עם כלי פריצה ומכשירים שונים אחרים שמטרתם היא לפרוץ כל מנעול בשיטה המתאימה לו. יש לפורץ מנעולים מקצועי מגוון שיטות פריצה למנעולים כגון: שינוי מנגנון הצילינדר בדלת באמצעות הזזת פינים ושילובם יחד ועוד. על הפורץ להתאים את השיטה המתאימה ביותר לכל סוג של מנעול וזאת בכדי לפרוץ אותו בצורה קלה ומהירה ומבלי להסב נזק כלשהו.

לא מעט אנשים תוהים האם הם יכולים לפרוץ מנעולים באופן עצמאי. לכאורה, פריצת מנעולים חובבנית היא דבר שניתן ללמוד כיום אפילו ברשת האינטרנט. אולם, על אף שלכאורה כל אדם יכול ללמוד כיצד לפרוץ מנעולים, חשוב מאוד שיזכור שלא פעם בהעדר ידע מקצועי רחב היקף, הוא יכול להסב יותר נזק מתועלת. כלומר, אדם אשר מנסה לפרוץ מנעול כלשהו באופן עצמאי, יכול בשל בחירה בשיטת פריצה לא מתאימה או לא מוצלחת או בשל עבודה לא מספיק מקצועית להסב נזק לרכוש. כמו כן, במידה ואדם מנסה לפרוץ באופן עצמאי מנעול כלשהו שלא שלו, אפילו אם חברו ביקש זאת ממנו, זה יכול להיחשב כעבירה על החוק. לרוב לאדם פשוט לא יהיו כלי העבודה הנדרשים עבור פריצת מנעולים ועל כן, אין ספק שכדאי להימנע מלנסות לפרוץ באופן עצמאי מנעולים ובכל פעם שיש צורך בפריצת מנעולים, יש לפנות לאיש מקצוע העוסק בתחום באופן מקצועי, מוסמך ומורשה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

כיצד בוחרים פורץ מנעולים?

אם אתם זקוקים לשירותיו של פורץ מנעולים וגיליתם שכיום ניתן למצוא לא מעט פורצי מנעולנים המציעים את שירותיהם בתחום, כדאי מאוד שתדעו שאחד הדברים החשובים מאוד לברר בטרם בוחרים בפורץ מנעולים הוא: האם מדובר בפורץ מנעולים אמין. פורץ מנעולנים אמין לא יפרוץ לדירה כלשהי בטרם הוא יברר כי האדם שמבקש ממנו לפרוץ את הדירה הוא אכן בעליה של הדירה. הוא יעשה זאת באמצעות בירור הזהות של האדם על ידי בקשת תעודת זהות. גם כאשר מדובר על אדם שמבקש ממנעולן לפרוץ לעסק כלשהו או כספת כלשהי, מנעולן אמין ומקצועי יבקש מהאדם להוכיח לו כי הוא בעל העסק או הכספת, בטרם הוא מתחיל בעבודת הפריצה.

מעבר לאמינותו של פורץ מנעולים, חשוב מאוד לוודא שמדובר בפורץ מנעולים מקצועי בעל ותק וניסיון בתחום. לא די לבחור בפורץ מנעולים אשר יודע לפרוץ רק מנעולים רגילים. פורץ מנעולים מקצועי אשר למד את התחום על בוריו, ידע לפרוץ כל סוג של מנעול בהתאם לשיטת הפריצה המתאימה לו. כמובן כפי שכבר ציינו, בטרם אתם בוחרים בפורץ המנעולים עליכם לוודא כי מדובר בפורץ מנעולים אשר יש לו תעודת יושר ממשטרת ישראל או שיש לו תעודה המעידה על כך שהוא עוסק בתחום באופן מורשה. הותק של פורץ מנעולים בתחום וכן הניסיון שלו בתחום הם דברים שחשוב מאוד לבדוק. אינה דומה עבודתו של פורץ מנעולים שרק סיים ללמוד את התחום לעבודתו של פורץ מנעולים מיומן שעוסק בתחום כבר לא מעט שנים. אם אתם רוצים שעבודת הפריצה תתבצע בצורה הקלה והמהירה ביותר, כדאי מאוד שתבחרו בפורץ מנעולים בעל ותק וניסיון של כמה שנים בתחום לפחות.

פורץ מנעולים מומלץ

בסופו של דבר, הדבר החשוב ביותר שמעיד על איכותו, מקצועיותו ואמינותו של פורץ מנעולים הם ההמלצות של הלקוחות. רצוי מאוד להתרחק ממנעולנים שיש עליהם ביקורת כלשהי ברשת או ששמעתם עליהם ביקורת כלשהי מאדם קרוב, גם אם ידוע שהם דורשים עבור העבודה שלהם סכום נמוך יותר מפורצי מנעולים אחרים. חשוב מאוד לבדוק בטרם בוחרים פורץ מנעולים האם יש עליו המלצות חיוביות ברשת האינטרנט והאם ישנם אנשים קרובים אליכם שיכולים להעיד כי מדובר במנעולן מוסמך. אין ספק שחשוב לברר זאת וזאת בשל העובדה שאתם מעניקים לפורץ המנעולים גישה אל רכוש יקר לכם, כאשר אתם בוחרים בשירות פריצת המנעולים שלו.

בשיתוף המנעולן שלך, בשיתוף המנעולן שלך
  • עוד באותו נושא:
  • מנעולנים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully