וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנעולן רכב - כל הסיבות להיעזר בו

בשיתוף אמיר המנעולן, בשיתוף אמיר המנעולן

17.8.2020 / 14:28

למי זה לא קרה? חזרתם לרכב וגיליתם שהמפתחות נעולים בפנים. במקרה כזה כדאי לקרוא למנעולן רכב מקצועי שיידע לפתוח את הרכב ואף להחליף את המפתח במידת הצורך

מנעול רכב. canva,
מנעול רכב/canva

הרכב הפרטי שלכם בוודאי שימושי מאוד. רכב פרטי משמש עבור הגעה נוחה ממקום למקום. לא מעט אנשים אינם יכולים לוותר כיום על שימוש ברכב פרטי שכן הוא מסייע להם להגיע בנוחות ובקלות למקום העבודה שלהם, לאסוף את הילדים שלהם או לקחת את הילדים שלהם לכל מקום באשר הוא ובאופן כללי, לנוע ממקום למקום בצורה המהירה והטובה ביותר.

בשל העובדה שרכב פרטי הוא דבר כל כך חשוב ומהותי בחיי היומיום שלנו, כאשר קורה מקרה כלשהו שבגינו הרכב איננו פעיל, אנו מוצאים את עצמנו חסרי אונים. בעוד שמרבית המקרים שבהם הרכב איננו פעיל באופן כלשהו בשל תקלה או בעיה הדורשת תיקון במוסך, ישנם מצבים אשר בהם אדם יכול להיתקע מחוץ לרכב הנעול שלו מסיבות שונות. במקרה שכזה, איש המקצוע הנדרש לכם הוא כמובן לא המוסכניק שלכם כי אם מנעולן רכב מקצועי, מנוסה ואיכותי.

מתי תזדקקו לשירותיו של מנעולן רכב?

שירותיו של מנעולן רכב הם שירותים נחוצים מאוד עבור מגוון רחב של סיטואציות, כך לדוגמא: תארו לכם מקרה שבו נתקעתם מחוץ לרכב שלכם כאשר המפתחות שלו בתוך הרכב. אין ספק שמדובר על מקרה מתסכל מאוד שבגינו אתם מוצאים את עצמכם די חסרי אונים, מנסים לפתוח את הרכב בשיטות שונות ללא הצלחה. בטרם תנסו לפרוץ את הרכב שלכם באופן עצמאי חשוב מאוד שתדעו שפריצה עצמאית של הרכב שלכם עלולה להסב לו נזק ועל כן, חשוב לפנות למנעולן רכב מקצועי ומנוסה שיגיע למקום שבו הרכב שלכם מצוי ובאמצעות הליך פשוט למדי יפרוץ את הרכב שלכם ויאפשר לכם להמשיך בשגרת היום שלכם.

מנעולן רכב מקצועי ומנוסה רלוונטי מאוד גם במקרים שבהם חלילה הילד שלכם ננעל בתוך הרכב מבלי יכולת לפתוח אותו, כאשר המפתחות בפנים וכן, במקרה שבו בעל חיים ננעל ברכב. חשוב מאוד לפנות במקרים מעין אלה למנעולן רכב זמין ומקצועי שיגיע בצורה המהירה ביותר ויפרוץ את הרכב.

גם במקרה שבו המפתח לרכב שלכם אבד או נגנב ואינכם יודעים מה לעשות, יש לפנות למנעולן רכב מקצועי אשר ישחזר את מפתחות הרכב שלכם. שחזור מפתחות רכב איננו דבר פשוט ועל כן, רצוי מאוד שתדאגו מראש שיהיו לכם מפתחות ספייר לרכב, אשר ישמשו אתכם במקרה של מפתח שאבד לכם. אולם, אם בכל זאת אתם חוששים שהמפתח שלכם נגנב ולא אבד, מומלץ לבקש מהמנעולן לבטל את מפתחות הרכב הנוכחיים שלכם וליצור עבורכם מפתחות חדשים לרכב. גם במקרה הזה מדובר על פעולה מורכבת שכן, לא מעט מהרכבים כיום מגיעים עם אימבולייזר. האימבולייזר הוא רכיב קטן שמטרתו היא לזהות כי המפתח אשר מניע את הרכב הוא המפתח המקורי שלו, במידה ולא מדובר במפתח המקורי של הרכב האימבולייזר לא יאפשר את הנעת הרכב ועל כן, במקרה שבו אתם זקוקים למפתח חדש ברכב עם אימבולייזר, יש צורך לפנות למנעולן בעל יכולת להתחבר למחשב של הרכב שלכם ולבצע את ההליך בצורה מקצועית ומדויקת.

על מנת להימנע ממצבים שבהם אתם נדרשים לשחזר את המפתח של הרכב שלכם או ליצור מפתח חדש לחלוטין לרכב שלכם, כדאי להגיע מראש עם מפתחות הרכב שלכם למנעולן רכב מקצועי ומנוסה בתחום ופשוט לשכפל אותם בצורה המדויקת והאיכותית ביותר שיכולה להיות. שכפול מפתחות רכב הוא חובה לכל אדם שיש בידיו רק מפתח אחד לרכב שלו.

מנעולן רכב רלוונטי מאוד גם עבור טיפול בכל תקלה כלשהי הנוגעת לנעילת הרכב. בין אם מדובר בתקלה במנעול עצמו, בשלט אשר פותח את הנעילה או בכל דבר אחר אשר קשור למנגנון הנעילה, למפתח ועוד, מנעולן רכב הוא איש המקצוע הרלוונטי עבורכם עבור מתן מענה ראוי, מקצועי ואיכותי.

כיצד בוחרים מנעולן רכב?

ראשית כל, עליכם לדעת שלא כל אדם שעוסק בתחום פריצת רכבים הוא גם מנעולן רכב. בעוד שפורץ רכבים עוסק לרוב אך ורק בפריצת הרכב עצמו בשיטות שונות, מנעולן רכבים עוסק גם בפריצת רכבים אך לא רק. מנעולן רכב הוא איש מקצוע העוסק גם במתן מענה עבור מגוון רחב של בעיות הקשורות אל מערכת הנעילה של הרכב שלכם, לרבות שכפול מפתחות רכב, שחזור מפתחות רכב ועוד. על כן, אם אתם זקוקים לשירות שהוא מעבר לפריצת הרכב שלכם בשל מפתח שנשאר בפנים בעוד שאתם נעולים בחוץ, עליכם לבחור מנעולן רכב בצורה הטובה ביותר. כיצד תעשו זאת?

1. חשוב מאוד לדעת שמנעולן רכב הוא איש מקצוע אשר למד את התחום היטב והוכשר לעסוק בו. כדאי מאוד לברר מראש מול המנעולן האם למד את התחום והאם יש תעודה כלשהי המעידה על כך שהוסמך לעסוק בו.

2. שנית, חשוב מאוד לזכור שמנעולן רכב מקבל גישה לרכב שלכם, למפתחות של הרכב שלכם ועוד וכל כן, כדאי לוודא שיש לו תעודת יושר ממשטרת ישראל. מדובר על תעודה אשר מעידה כי אין למנעולן המדובר עבירות פליליות או עבר פלילי אשר בגינו כדאי להיזהר ממנו או שלא לבחור בו.

3. מכיוון שכיום יש לא מעט מנעולני רכב, חשוב מאוד לשים דגש על המקצועיות של המנעולן. מנעולן רכב מקצועי ידע כיצד לגשת לכל בעיה הדורשת את הידע והמקצועיות שלו בצורה הטובה ביותר. כמו כן, יהיו באמתחתו כל השיטות לפריצת כלל סוגי הרכבים בצורה הטובה ביותר וכמובן, תמיד יהיו לו כלי העבודה הרלוונטיים לכל סוג של עבודת פריצה נדרשת. מנעולן מקצועי גם ידע כיצד לשחזר את כל סוגי מפתחות הרכבים, לשכפל מפתחות רכבים בצורה מתאימה וליצור מפתחות רכב חדשים תוך ביטול הקודמים. על כן, חשוב לברר מראש איזה שירותים מנעולן רכב מציע והאם מדובר בשירות מקצועי וברמה גבוהה. כיצד ניתן לברר זאת? בעיקר על ידי המלצות.

4. ותק וניסיון - אין ספק שוותק וניסיון של מנעולן רכב הם דברים שחשוב מאוד לבחון. הותק והניסיון של המנעולן מאפשרים לו לבצע כל עבודה שנדרשת ממנו בצורה המהירה, הטובה והיעילה ביותר. אין ספק שיש הבדל בין עבודתו של מנעולן בעל ותק בתחום ובעל ניסיון בתחום ובין עבודתו של מנעולן רכב שרק מתחיל את דרכו בתחום. מנעולן רכב בעל ותק בתחום כבר עסק בו לא מעט ועל כן, יכול לזהות ולטפל באופן מהיר יותר בבעיות שונות במנעולי הרכב וכן, להעניק את כלל השירותים בצורה מהירה ויעילה יותר.

5. זמינות - מכיוון שניתן להיתקע מחוץ לרכב בשעות לא שגרתיות ובכל יום מימי השבוע, אין ספק שאחד מהפרמטרים החשובים שיש לבחון כאשר מחפשים מנעולן הוא: הזמינות של המנעולן. מנעולן מקצועי אשר זמין 24 שעות ביממה ו7 ימים בשבוע וכן, מעיד על כך שהוא מגיע באופן מהיר מאוד ליעדים אשר בהם הוא מציע את שירותיו, הוא ללא ספק מנעולן רכב שכדאי לבחור בו.

אין ספק שכמעט כל אדם נתקל בחייו בסיטואציה שבגינה הוא נדרש לשירותיו של מנעולן רכב. הבחירה במנעולן רכב בצורה הטובה ביותר תבטיח את המענה הראוי, האיכותי והמהיר ביותר לכל בעיה הנוגעת אל תחומי העיסוק של מנעולן רכב, באשר היא.

מאמר זה נכתב ע"י אמיר המנעולן, לניווט מהיר

בשיתוף אמיר המנעולן, בשיתוף אמיר המנעולן
  • עוד באותו נושא:
  • מנעולים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully