וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל מה שרציתם לדעת על מנעולן ולא העזתם לשאול

בשיתוף מנעול ומפתח, בשיתוף מנעול ומפתח

17.8.2020 / 14:12

אם נתקעתם מחוץ לדירה או לרכב, גם באמצע הלילה, תוכלו להזמין מנעולן מקצועי שיפרוץ את הדלת במהירות וללא גרימת נזק. איך תבחרו את איש המקצוע המתאים?

מנעול. canva,
מנעול/canva

דמיינו לעצמכם את הסיטואציה הבאה: אתם מגיעים לדירת המגורים שלכם אחרי מסיבה, בשעת לילה מאוחרת. על מה שאתם יכולים לחשוב עליו הוא המיטה שלכם ושנת לילה ערבה אחרי שביליתם בנעימים. אתם כבר מגיעים לפתח הדלת, מחפשים את המפתח ומגלים שהוא פשוט נעלם. אתם מנסים לשחזר את המקומות שבהם הוא יכול להיות ופשוט לא מצליחים להיזכר איפה שמתם אותו. לצערכם, מדובר במפתח היחיד שלכם ואתם פשוט לא יודעים מה לעשות. אם חשבתם שלישון בחדר המדרגות זאת האופציה היחידה שלכם בשל השעה המאוחרת, כדאי שתחשבו שוב. כיום, באמצעות שירות מנעולן מקצועי ומנוסה, אשר זמין בכל שעה, תוכלו להיכנס לביתכם בקלות ובמהירות. אז מה אתם צריכים לעשות? פשוט לבחור מנעולן אשר ידוע כמקצועי ואמין, לוודא שהוא מציע שירותים בכל שעה ביממה וליצור אתו קשר. תוך פרק זמן קצר יגיע אליכם המנעולן, יפרוץ את הדלת בצורה בטוחה ואיכותית ובמידה ותרצו אף יחליף לכם את הצילינדר או המנעול.

מנעולן - במי מדובר?

אם עדיין לא יצא לכם להשתמש בשירותיו של מנעולן ואתם תוהים מיהו אותו איש מקצוע, הרי שמנעולן הוא איש מקצוע העוסק בפריצה של כל סוגי המנעולים באשר הם. המנעולן למד את התחום ואף קיבל אסמכה לעסוק בו מהגורמים הרלוונטיים. מנעולן מקצועי ידע כיצד לפרוץ כל סוג של מנעול, בצורה קלה ומהירה ומבלי להסב נזק. כיום ניתן למצוא לא מעט מנעולנים המציעים את שירותיהם באזורים שונים בארץ. כך שכל אדם שנתקע מול מנעול סגור מבלי שום יכולת לפתוח אותו, מכל סיבה אשר נראית לעין, יכול פשוט לבדוק מיהם המנעולנים אשר מציעים שירות באזור שבו הוא מצוי וליצור עימם קשר. כמובן שגם בתחום המנעולנים יש מנעולנים מקצועיים ויש מנעולנים אשר מגדירים את עצמם כמנעולנים מקצועיים, אך הם לא יותר מחובבנים בתחום. לכן, אין ספק שכדאי לבדוק היטב האם המנעולן שאתם מזמינים את שירותיו הוא מנעולן מומלץ.

סוגי מנעולים שהמנעולן פורץ

כאמור, מנעולן הוא איש מקצוע הרלוונטי עבור פריצת מנעולים מסוגים שונים. לא משנה איזה מנעול יש לכם בדלת הבית, בכוחו של המנעולן לפרוץ את מנעול הדלת. כמו כן, המנעולן גם יכול להחליף לכם את מנעול הבית למנעול חדש. כך לדוגמא: אם המפתח שלכם נגנב ואתם חוששים מפריצה או אם המנעול שלכם לא מספיק חזק ואיכותי, מנעולן הוא איש המקצוע הרלוונטי להחלפת המנעול. כמו כן, המנעולן יכול לפרוץ נעילה של כל סוגי הרכבים. אם נתקעתם מחוץ לרכב שלכם ללא מפתח, כל שעליכם לעשות זה להזמין מנעולן אשר יפרוץ את נעילת הרכב בצורה הטובה ביותר. מנעולן מקצועי ידע להתאים את סוג העבודה הנדרשת לפריצת כל סוג של מנעול ועל כן, ישנה חשיבות לבחור במנעולן אשר ידוע כמקצועי ומנוסה בתחומו. אם יש לכם כספת והיא ננעלת באמצעות קוד סודי או מפתח, במידה ואבד לכם המפתח לכספת או ששכחתם את הקוד הסודי, זה הזמן שתזמינו מנעולן מקצועי אשר יסייע לכם לפרוץ את הכספת בקלות. חשוב מאוד לוודא כי מדובר במנעולן אמין שכן, פריצת כספת המכילה דברים יקרים וחשובים היא דבר שחייב להתבצע על ידי מנעולן שלא ינצל את כוחו בכדי לפגוע ברכוש שלכם באופן כלשהו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

מדוע חשוב לבחור במנעולן מקצועי?

ההיצע כיום בתחום מנעולנים הוא גדול מאוד. משיטוט קצר בגוגל בוודאי תגלו שכיום ישנם לא מעט מנעולנים המציעים את שירותיהם בכל אזור בארץ. יחד עם זאת לא כל מנעולן אשר מציע את שירותיו בתחום הוא אכן מנעולן מספיק מקצועי. חשוב מאוד לזכור שעל מנת שמלאכת פריצת המנעול תתבצע בצורה איכותית ויעילה, לא די בידע טכני של המנעולן. למנעולן חייב להיות ותק וניסיון בתחום. כלומר, מנעולן שרק התחיל את דרכו בתחום יכול להתגלות כמנעולן לא מספיק מיומן ומקצועי, אשר לא יצליח לבצע את העבודה בצורה טובה ולא פעם, הוא יכול להסב יותר נזק מתועלת. לכן, אין ספק שחשוב מאוד בטרם בוחרים את המנעולן, לבדוק מהו הותק שלו בתחום זה, עד כמה מדובר במנעולן מקצועי ועוד.

כדאי לקרוא על המנעולן בטרם בוחרים בו וכן, לחפש עליו המלצות של לקוחות מרוצים. אם יש ביקורות לא חיוביות על המנעולן, רצוי מאוד להימנע מלהזמין אותו. כדאי לזכור שגם אם מנעולן מציע את שירותיו בסכום נמוך יותר ממנעולן אחר, אשר ידוע כמנעולן מקצועי ומנוסה בתחומו, זה בהחלט לא שווה את זה. הנזק אשר יכול להסב מנעולן לא מספיק מקצועי למנעול בשל עבודה מסורבלת או לא מספיק מקצועית וכן, העובדה שמנעולן לא מספיק מיומן יבצע את העבודה בהרבה יותר זמן ממנעולן מיומן, הן כשלעצמן סיבות מספיק טובות בכדי שלא לבחור במנעולן חובבן על אף שהוא מציע מחיר נמוך יותר על שירותיו, מהמחיר אותו מציע מנעולן מקצועי.

אמינות של מנעולן

פרמטר נוסף שבהחלט לא כדאי להתפשר עליו כאשר מדובר במנעולן הוא האמינות שלו. מנעולן אמין יציע את המחיר המתאים וההוגן עבור שירותיו ולא ינסה לרמות אתכם ולגזול מכם סכום גבוה יותר על שירותיו. מלבד זאת, מנעולן עוסק בתחום רגיש למדי הנודע למנעולים אשר מגינים על הדברים החשובים ביותר עבורכם- דירת המגורים שלכם, הרכב שלכם ועוד. בכדי לוודא שהמנעולן לא ינצל את הידע המקצועי שלו באופן כלשהו נגדכם, יש צורך לבחור במנעולן אשר ידוע כאמין. חשוב מאוד לבחון מראש את התעודות שיש למנעולן. מנעולן אמין ומקצועי חייב להכיל תעודה ממשטרת ישראל אשר מסמיכה אותו לעסוק בתחום זה. מנעולן בעל תעודה כזו הוא מנעולן שנבדק על ידי הגורמים הרלוונטיים והוחלט שהוא אמין מספיק בכדי לעסוק בתחום פריצת מנעולים.

כיצד תמצאו את המנעולן הטוב ביותר עבורכם?

שאלת השאלות היא ללא ספק: כיצד תמצאו את המנעולן הטוב ביותר עבורכם? לאחר שהבנתם מהם הפרמטרים שיכולים לסייע לכם לבחור מנעולן מוצלח ומקצועי, זה הזמן להבין באיזה פלטפורמות ושרכים כדאי שתחפשו את המנעולן הרלוונטי לכם. מכיוון שלא פעם יש צורך במנעולן בשעות לא שגרתיות, חשוב שתפקידו שתמיד יהיה לכם מספר של מנעולן שבדקתם והבנתם שהוא מקצועי, אמין ומנוסה. כמובן שחשוב גם לוודא שמדובר במנעולן זמין 24 שעות ו7 ימים בשבוע, כי כמו שאתם יודעים להיתקע מחוץ לרכב או לבית אפשר בכל שעה ביממה ובכל יום. מכיוון שכיום מרבית האנשים מחפשים אנשי מקצוע באמצעות גוגל, גם אתם יכולים לבצע חיפוש בגוגל. אולם, מעבר לחיפוש ברובד הפשוט, עליכם לבחון את ההמלצות שיש לכל מנעולן, לבדוק ברשתות החברתיות או בפורומים ייעודיים האם ניתן לקבל מידע אותנטי על מנעולן כזה או אחר בטרם בוחרים בו וכן, במידה ויש למנעולן דף ברשת החברתית או אתר, חשוב לקרוא עליו באתר שלו או בדף בכדי להבין במי מדובר.

אם יש לכם חבר, מכר או בן משפחה אשר בחר בעבר בשירות של מנעולן כלשהו ויכול להעיד כי מדובר על מנעולן מקצועי, אמין ומנוסה בתחומו, הרי שאין כמו המלצה אותנטית ממקור ראשון ועל כן, אתם בהחלט יכולים להיעזר בהמלצות שכאלה.

בשיתוף מנעול ומפתח, בשיתוף מנעול ומפתח
  • עוד באותו נושא:
  • מנעולים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully