וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

PEOT4ALL: חנות פאות אופנתיות בהתאמה אישית

בשיתוף PEOT4ALL, בשיתוף PEOT4ALL

17.8.2020 / 12:51

במערכת המומחים פנינו אל חלוצת התחום, דנה לנקרי, אשר ברשותה סטודיו לפאות ויחידות שיער המתמחה במתן פתרונות לנשים שהן מאותגרות שיער - התקרחות, דלילות, שיער פגום או שבור. הכירו את PEOT4ALL

PEOT4ALL דוגמנית כריסטינה, איפור מאי לי ביוטי. יח"צ,
PEOT4ALL דוגמנית כריסטינה, איפור מאי לי ביוטי/יח"צ

נשים רבות סובלות משיער דליל או פגום וחולמות על שיער ארוך ושופע. בעוד שבמדינות רבות ברחבי העולם פאות נחשבות לפופולריות בקרב הציבור ואף ראינו מספר כוכבות הוליוודיות שחובשות פאה, בישראל הענף מתחיל לצבור תאוצה בשנים האחרונות.

PEOT4ALL מספקת מענה ופתרונות לנשים מאותגרות שיער הסובלות מבעיות שונות כגון התקרחות, דלילות, שיער פגום או שבור. בחנות הסטודיו ניתן למצוא פאות ויחידות שיער בטכנולוגיה חדשנית למראה טבעי וללא דבק או הלחמה. חלק מהיחידות מיוצרות בבלעדיות ובהתאמה אישית לכל לקוחה לפי הדרישות שלה וחלק מיובאות ממיטב המותגים בעולם שמתמחים באובדן שיער. לרשות המותג סטודיו בתל אביב בו ניתן למדוד את הפאות ולהתרשם מהקולקציות של החברה, וחנות אונליין ייחודית ונגישה במיוחד המאפשרת להזמין את הפאות עד לבית הלקוחה.

PEOT4ALL דוגמנית כריסטינה, איפור מאי לי ביוטי. יח"צ,
PEOT4ALL דוגמנית כריסטינה, איפור מאי לי ביוטי/יח"צ

PEOT4ALL הוקמה לפני כעשור על ידי דנה, נטורופתית ומטפלת שיאצו מומחית. בשיחה שערכנו איתה היא מספרת על הרקע להקמת העסק "אני בעצמי מאותגרת שיער כתוצאה מבעיה שנקראת אלופסיה. חיפשתי בכל רחבי הארץ מענה לצורך האישי שלי אך נוכחתי לגלות שהמשימה אינה פשוטה וההיצע בארץ נמוך כי פה ניתן למצוא יותר פאות שמותאמות למגזר הדתי או שפשוט עוד לא נחשפו לשיטות חדשניות בעולם. כתוצאה מכך נסעתי לחפש פתרונות ברחבי העולם וגיליתי עולם שלם של פאות, תוספות ויחידות שיער ייחודיות. החלטתי לייבא את התחום הזה של אובדן שיער לארץ מתוך שאיפה לסייע לנשים בישראל לשפר את ביטחונן העצמי. אישה שלא זכתה בשיער שופע לא חייבת לקבל את רוע הגזירה, זה בר תיקון בדיוק כמו כל דבר אחר."

PEOT4ALL נחשבת לפורצת הדרך בתחום אובדן שיער במוצרים ייחודיים וחדשניים שמותאמים למגוון מצבי התקרחות, פאות ויחידות שיער שהן שיא החדשנות והמילה האחרונה בתחום בעולם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
PEOT4ALL דוגמנית יסקה חג'ג', איפור מאי לי ביוטי. יח"צ,
PEOT4ALL דוגמנית יסקה חג'ג', איפור מאי לי ביוטי/יח"צ

בעוד שבמדינות רבות הפאות הפכו ללהיט של ממש בקרב נשים רבות, בארץ מתחילים לפתח מודעות גבוה למוצרים האלה גם בהקשר של אביזר אופנה ויופי שמשמש נשים רבות מחוץ לעולם הדתי.

מה שהופך את הפאות והיחידות למותאמות במיוחד לסובלות מדלילות/התקרחות ואתגרי שיער כאלה ואחרים הוא סגנון התפירה הפנימי, הפאות יודעות להיצמד לראש ללא הדבקה או הלחמה מה שמאפשר נוחות מקסימלית נטולת תחזוקה שוטפת. כל פאה בנויה מתפרים רכים וקצוות דקים כדי שהשילוב במצח ובצידי אוזניים יהיה כמעט בלתי נראה. פנים הפאה חזק ויציב על הראש ומתחבר עם קליפסים בחלוקה שווה או עם סיליקון פנימי למי שסובלת מהתקרחות. הפאה מגיעה גם עם חלק אחורי מתכוונן שניתן להגדלה והקטנה בהתאם לצורך. בעצם את כל החידושים בעולם הפאות ניתן למצוא כאן: לייס טופ, לייס פרונט, לייס מלא, שבילי שיער אמיתיים וסירוק לכל כיוון. את כל הפאות ויחידות השיער ניתן לתחזק לבד בבית, ללא צורך בחומרים מיוחדים, השיער מגיב בטבעיות לתחזוקה הביתית כאילו זה היה השיער שלך.

דנה מבהירה כי בחברה שמים דגש מיוחד על איכות הפאות והיחידות "אנו מקפידים לעבוד אך ורק עם שיער טבעי לחלוטין ובתול, שלא עבר עיבוד כימי. סגנון התפירה שלנו הוא אמריקאי - עבודת יד של כל שערה ושערה. בנוסף, ניתן למצוא אצלנו גם קולקציה איכותית של פאות ויחידות שיער סינטטיות שאנחנו מייבאים מהמותגים המובילים ביותר בארצות הברית. ניתן לראות ולהתרשם מכל הקולקציות באתר הבית שלנו ולקבל מושג על האיכות ועל המראה הטבעי שאנחנו כל כך מקפידים עליו."

הייחודיות של PEOT4ALL טמונה בשירות וביחס האישי שדנה מקפידה להעניק לכל לקוחותיה "החברה קמה במטרה לספק פתרונות לנשים מאותגרות שיער, ולכן אני משתדלת להעניק שירות אישי לכל אחת מלקוחותיי, מתוך שאיפה לחזק להן את הביטחון ולאפשר להן להרגיש טוב עם עצמן. אנחנו מצליחים להגשים לכל אישה את החלום והחזון שלה לגבי תספורת וצבע ותמיד הצוות שלנו דואג להתעדכן בחידושים של כל מה שקשור לאופנת שיער, ההתמחות שלנו זה כל גווני הבלונד וגווני בליאז'. אני פוגשת את הלקוחות שמגיעות לסטודיו ושומעת את הצרכים של כל אחת ואחת ומתאימה להן את הפתרון האולטימטיבי עבורן על מנת שיהיו מרוצות."

PEOT4ALL דוגמנית יסקה חג'ג', איפור מאי לי ביוטי. יח"צ,
PEOT4ALL דוגמנית יסקה חג'ג', איפור מאי לי ביוטי/יח"צ

דנה ערה לעובדה כי בישראל הדעה הרווחת לגבי פאות גורמת לחלק מהנשים לחשוש ולהתבייש מחבישת פאה "על אף שאני רואה מגמת שיפור ניכרת בנושא, לצערי הוא עדיין נחשב לטאבו בקרב חלק מהאנשים וזה גורם לנשים רבות להתבייש בחבישת פאה. אני חושבת שלחלוטין אין במה להתבייש, אלא להפך - כל אחד ומה שהטבע נתן לה, ואנחנו הנשים - אלופות בלסדר את מה שאין. נשים מאותגרות שיער לא צריכות להתנצל אם יש להן פאה על הראש. השאיפה שלי היא שחבישת פאה תהיה כמו טיפול קוסמטי או הליך כירורגי שנשים עושות על מנת להרגיש טוב יותר עם עצמן. אני מאמינה שעוד נגיע לשם." לו יהי.

PEOT4ALL

לאתר

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף PEOT4ALL, בשיתוף PEOT4ALL
  • עוד באותו נושא:
  • פאות
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully