וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכבי יוקרה קונים רק ב-LUXURY MOTORS הרצליה

בשיתוף LUXURY MOTORS, בשיתוף LUXURY MOTORS

17.8.2020 / 12:22

למי שלא מסתפק ברכב רגיל ורוצה להתחדש ברכב יוקרתי, אולי אפילו כזה שלא מיובא לארץ באופן מסודר, LUXURY MOTORS בהרצליה פיתוח מספקת שירות מהיר ובהתאמה אישית

לוקשרי מוטורז. יח"צ,
LUXURY MOTORS/יח"צ

אחד משווקי הרכב המתפתחים ביותר בשנים האחרונות בישראל הוא שוק רכבי היוקרה. על כך יעידו אלפי רכבי היוקרה אשר הפכו להיות חלק בלתי נפרד מהנוף של המדינה. הצמיחה ההדרגתית בשוק רכבי היוקרה בישראל בשנים האחרונות, מעניקה להרבה אנשים את האפשרות לרכוש רכב יוקרה, גם בעקבות הרפורמה שהנהיג משרד התחבורה לאפשר ייבוא מקביל וזעיר של כלי רכב במקביל ליבואנים הגדולים, כל זאת על מנת לפתוח את השוק לתחרות ולעודד הבאת דגמים רבים ככל הניתן במחירים אטרקטיביים. העלייה במספר רכבי היוקרה באה לידי ביטוי בכל סוגי רכבי היוקרה, לרבות, רכבי ספורט יוקרתיים, רכבי מנהלים יוקרתיים ורכבי שטח יוקרתיים שעד לפני מספר שנים, חלק גדול מהם כלל לא הגיע ארצה.

בימים אלו, במרכזי הערים הגדולות בישראל, תוכלו לראות יותר ויותר רכבי יוקרה ומותגים נפוצים יותר כמו: פורשה, מרצדס, ב.מ.וו ו-ריינג' רובר. צוות המומחים סקר לאחרונה מגוון חברות אשר מייבאות רכבי יוקרה לישראל והגיע למסקנה שאת השירות הטוב ביותר, המהיר ביותר והמקצועי ביותר תקבלו בחברת LUXURY MOTORS בהרצליה פיתוח, אשר מעניקה שרות ויחס אישי לאורך כל תהליך ומייבאת לישראל רכבי יוקרה במחירים נמוכים משמעותית ממחירי היבואן. באולם התצוגה שלה ניתן למצוא דגמים וקבלה מידית של הרכב.

לוקשרי מוטורז. יח"צ,
LUXURY MOTORS/יח"צ

החברה מייבאת לישראל מגוון רכבי יוקרה לאספקה מידית מתוך אולם התצוגה בהרצליה פיתוח או על פי דרישת הלקוח. בנוסף ניתן למצוא אצלה מגוון גדול של רכבי יוקרה, חדשים ומשומשים, לרכישה מידית ובאתר שלה מתעדכנים מדי יום רכבים חדשים שנכנסו למלאי, זאת לצד עסקאות שבוצעו.

חברת LUXURY MOTORS הבינה את הצורך של לקוחותיה, אשר דרשו רכבי יוקרה ייחודיים ובלעדיים שלא מיובאים לארץ באופן סדיר על ידי היבואנים הרשמיים. בחברה נותנים דגש על שרות מהיר ומחיר נמוך ממחירי היבואנים הרשמיים עם מגוון רכבים במפרטים הגבוהים ביותר, דבר אשר מחזיר אליה את הלקוחות פעם אחר פעם. ''בחברתנו תוכלו ליהנות בכל עת מהתחדשות עולם רכבי היוקרה, כדי להבטיח ללקוחות את הרכבים המפוארים ביותר ולהציב את הרף הגבוה ביותר בעולם רכבי היוקרה והספורט''. מסרו מהחברה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
לוקשרי מוטורז. יח"צ,
LUXURY MOTORS/יח"צ

LUXURY MOTORS מונה צוות מקצועי ומיומן בעל ידע וניסיון של עשרות שנים בתחום רכבי היוקרה והיבוא של כל סוגי הרכבים, מרכבי פאר שרק עכשיו הושקו, רכבי שטח, רכבי ספורט אקזוטים ועד מגוון גדול של רכבים. חלק מהרכבים נמצאים במלאי לאספקה מידית וניתנים להתרשמות באולם התצוגה בהרצליה פיתוח.

היתרון המובהק של החברה הוא החיסכון הגדול שאתם מקבלים במחיר לעומת יבואנים סדירים בארץ ובמהירות האספקה. בנוסף, לחברה יש אפשרות לייבא דגמים לא סטנדרטים או דגמי יוקרה שלא קיימים כלל בישראל. יתרון נוסף של החברה הוא ניהול קשרים הדוקים ורציפים במשך שנים מול יצרני הרכב וספקים מורשים במדינות רבות בגלובוס.

לקוחות החברה יכולים להיות מרוצים וגם רגועיםLUXURY MOTORS. פועלת בתחום ייבוא מקביל וגם בייבוא אישי, כל זאת מגובה ברישיונות מטעם משרד התחבורה, מה שמבטיח להם ביטחון, שקיפות ויושר לכל אורך הדרך. כל לקוח של החברה נהנה מליווי צמוד, לא רק עד קבלת הרכב, אלא הרבה לאחר מכן. "לא פלא שכל לקוחותינו הופכים לחלק בלתי נפרד ממשפחת LUXURY MOTORS ונהנים תמיד מזמינות לכל בקשה או בעיה שצצה להם". הוסיפו בחברה.

שאלנו את מנהלי החברה מדוע לייבא באופן אישי או מקביל: "כאשר מגיע לחברתנו לקוח חדש אנו מציעים לו רכב מתוך המלאי בייבוא זעיר או מקביל, אשר לרוב מדובר על רכבים חדשים לחלוטין. במידה והלקוח מעונין ברכב ישן יותר או דגם מיוחד ניתן לייבא לפי דרישתו הספציפית, רכב שאינו קיים במלאי או אינו קיים בישראל כלל, כגון מכוניות ספורט אקזוטיות אשר אינן מיוצגות בישראל. כל זאת תוך שימת דגש על רמות גימור ואיכויות שלא ניתן למצוא ברכבים שנמכרים בארץ באופן סדיר. בנוסף, הבאת רכבים ביבוא אישי חוסכת את כל פערי התיווך של היבואנים בארץ ובכך מוזילה משמעותית את המחיר אותו תשלמו בסוכנות רשמית".

יש אפשרות להזמין דרך החברה את כל סוגי הרכבים היוקרתיים בהתאמה אישית. בנוסף, באולם התצוגה של החברה בהרצליה פיתוח יש באופן תדיר מספר גדול של מכוניות יוקרה חדשות לחלוטין משלל דגמים:מרצדס ,דגמי מרצדס AMG מיוחדים,פורשה,BMW,ריינג' רובר ועוד -חדשים לחלוטין או משנת היצור הנוכחית, כאשר חלקם עם קילומטרז' נמוך.

לוקשרי מוטורז. יח"צ,
LUXURY MOTORS/יח"צ

החברה מציעה גם טרייד אין על הרכבים במחיר משתלם במיוחד. "אנו נשמח לרכוש מכם את מכוניתכם הישנה במחיר השוק הגבוה ביותר, ולהחליף אותה במכונית חדשה (או משומשת) ביבוא סדיר או אישי. אנחנו מתחייבים למחיר הגון עבור המכונית הישנה, ובכך הלקוח יקבל שקט במכירה ויצא עם מכונית חדשה ללא כל דאגות". סיכמו בחברה.

אין ספק כי בחברת LUXURY MOTORS תקבלו את כל החבילה: יחס אישי, סיוע במכירת הרכב וברכישת הרכב החדש, ליווי צמוד גם לאחר שלבי הרכישה, יעוץ ביבוא אישי ועוד. כחברה שזיהתה לפני כולם את הצורך בשירות אישי בענף הרכב, אנשיה גאים להעמיד לרשותכם מערך שירותים מקיף וייחודי, צוות מומחים מוביל, שנות ניסיון רבות ויכולות מקצועיות מוכחות.

אז אם אתם מחפשים רכב יוקרה חלומי ואם חשוב לכם לקבל שירות מקצועי, מסור ואישי - בחברת LUXURY MOTORS ישמחו לעמוד לשירותכם וללוות אתכם במקצועיות, בנאמנות ובמסירות בדרך לרכב היוקרה עליו תמיד חלמתם. לכל שאלה או בעיה אתם מזמינים ליצור קשר ובעלי החברה יעמדו לרשותכם.

טלפון: 074-7408590.

054-2222555 רוני
054-4999955 דניאל.

שעות פתיחה:
א-ה 9.00-19.00
ו: 10.00-14.00.

גלגלי הפלדה 11 הרצליה פיתוח.

מייל: ronny@luxury-motors.co.il

אתר

פייסבוק

בשיתוף LUXURY MOTORS, בשיתוף LUXURY MOTORS
  • עוד באותו נושא:
  • רכב יוקרה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully