וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל מה שרציתם לדעת על עסקאות הנדל"ן החמות באזור הדרום

בשיתוף תיווך הדרום, בשיתוף תיווך הדרום

17.8.2020 / 11:55

בשנים האחרונות העיר נתיבות הפכה להיות למוקד עלייה לרגל של משקיעי נדל"ן רבים. אלו למדו להכיר את הפוטנציאל העצום הגלום באזור זה של ישראל, היכן שמחירי הנדל"ן נשארו שפויים כאשר קווי הרכבת חיברו את מרכז הארץ לדרום ולנגב

תיווך הדרום. יח"צ,
תיווך הדרום/יח"צ

לפני קצת יותר משנה בסקירה של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה על ביקושים לדירות עלה נתון שתפס לכל העוסקים בתחום הנדל"ן את העין, נתיבות התמקמה במקום הראשון של מכירת דירות חדשות ברבעון של סוף שנת 2018 ותחילת 2019. באותה תקופה נמכרו 513 דירות חדשות והיה זה מספר גבוה יותר מהפעילות שנרשמה בערים הגדולות בישראל.

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" על עולם הנדל"ן המקומי החלטנו לחזור לנתיבות וללמוד על הפעילות העכשווית בעיר הדרומית. ביקשנו ליווי ממשרד התיווך המוביל בעיר, "תיווך הדרום", משרד הפעיל באזור כבר למעלה מ 15 שנה ובשנים האחרונות הקים זרוע נוספת בשם "תיווך הדרום שיווק פרוייקטים" כאשר משווקים את הדירות הכי נחשקות בכמה מוקדים שונים, במודיעין, חולון, אשקלון, אשדוד, אופקים, נתיבות, כרמית ובאר שבע.

מי שמנהלים את המשרד הגדול הם שני אחים, קובי ואלמוג אוחיון, שניהם נכנסו על עולם הנדל"ן מיד עם השחרור מהצבא כך שהיו שם בשטח בתקופה שהמחירים היו נמוכים יחסית ולפני העלייה המטאורית.

תיווך הדרום. יח"צ,
תיווך הדרום/יח"צ
תיווך הדרום. יח"צ,
תיווך הדרום/יח"צ
תיווך הדרום. יח"צ,
תיווך הדרום/יח"צ

כאשר הגעתי למשרד ברחוב ד"ר סמילו 210 בנתיבות מצאתי מקום מרשים ביותר כאשר בחוץ חנו מספר רכבי יוקרה שלא רואים בכל יום. מעבר לבעלים, במשרד עצמו היו עוד כ 12 אנשי תיווך מנוסים נוספים, כאלו שחיים ונושמים את העיר לאורך שנים רבות כך שמכירים כל שביל בנתיבות,עוד לצידם היו חמישה אנשי שיווק מקצועיים.

על שיטת העבודה של המשרד בכל הנוגע לפעילות בנתיבות סיפר לי אלמוג: "הידע ונתונים שאספנו לאורך השנים העניקו לנו את היכולת לפתח מספר אסטרטגיות לפעולה, כך שיודעים להתאים לכל צורך את הפעולה המתאימה בהקשר של ניתוח שוק באותו רגע נתון".

תיווך הדרום. יח"צ,
תיווך הדרום/יח"צ

למדתי כי בנוסף לניהול משא ומתן עבור מי שמבקשים לרכוש או להשכיר דירות בעיר, משרד "תיווך הדרום" מציע שירות רחב שכולל ניהול נכס מא' ועד ת' למשקיעים שאינם נמצאים בשטח, זה כולל תיקון, שיפוץ ודאגה לניקיון הנכס בכל זמן נתון.

ביקשתי לקבל מידע נוסף לגבי הפרוייקטים השונים אותם הם משווקים, קובי פירט זאת עבורי: " למרות הקורונה ולמרות שכותרות העיתונים מדווחים על האטה, בשטח אנחנו מזהים ומרגישים תנועה אחרת לגמרי, יש עלייה מחודשת, מה גם שפעולת ההמשלה שהורידה את מס הרכישה ל5% העניקה רוח גבית למגמה הזו, לכן הצפי שלנו הוא להמשך ניעור אבק ועלייה מחודשת של המחירים, כך שכל מי שמקדים מרוויח".

שיתופי הפעולה העיקריים של "תיווך הדרום שיווק פרוייקטים" נעשים מול כמה מהחברות והקבלנים הגדולים ביותר בארץ.

ביקשתי לשמוע על התשואה שניתן לקבל כאשר משכירים דירה בנתיבות, המספרים היו מרשימים ביותר, אלמוג סיפר: "בימים אלו דירת חמישה חדרים בנתיבות יכולה לעלות סביב מיליון ומאה אלף שקלים ואפשר להשכיר אותה סביב 3,700 שקלים. דירת ארבעה חדרים תעלה סביב 950 אלף שקלים ואת זו ניתן להשכיר בסכום 3,200 שקלים".

עם המספרים הללו קשה להתווכח אלא אפשר לשכוח מכל הסטיגמות שדבקו בעיר לאורך השנים, מדובר בשטח נדלנ"י לוהט ומזמין.

לפני סיום ביקשתי לקבל מידע נוסף על הפרויקטים הכי לוהטים אותם הם משווקים בימים אלו והמידע שקיבלתי מספר חד משמעית כי עדיין ניתן למצוא בארץ נדל"ן איכותי במחירים נוחים. בשכונת ברנע באשקלון, אחת השכונות הוותיקות אשר ממוקמת בחלקה הצפוני של העיר הדרומית התאפיינה לאורך השנים בבנייה של בתים צמודי קרקע, אולם בימים אלו פני התמונה משתנים ונעשית בנייה של בניינים. ניתן למצוא בפרוייקט זה דירות בגודל 110 מטר עם נוף מושלם לים במחיר של 1.6 מיליון שקלים בלבד.

הפנטאוזים בבניינים הללו נמכרים במחיר של 3.7 מיליון שקלים.

באחד הפרוייקטים החמים ביותר בעיר אופקים ניתן למצוא דופלקסים של שתי קומות במחיר של 1.65 מיליון שקלים. ובנתיבות דירה חדשה בת ארבע חדרים כולל מחסן גדול נמכרת במחיר של מיליון שקלים בלבד.

לפרטים נוספים ניתן לפנות לטלפון: 052-565-4442‏

אתר הבית

תיווך הדרום שיווק פרויקטים

פייסבוק

בשיתוף תיווך הדרום, בשיתוף תיווך הדרום
  • עוד באותו נושא:
  • תיווך
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully