וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורג' בנימינה, רגעים של אושר בחיים! חתונה מרגשת ומרשימה - גם בשגרת הקורונה

בשיתוף בורג' בנימינה, בשיתוף בורג' בנימינה

17.8.2020 / 11:20

איך חווים חתונה בלתי נשכחת גם כשההנחיות משתנות כל הזמן? סומכים על אנשי בורג' בנימינה, גן אירועים שמותאם באופן מושלם לשגרה הנוכחית. עם שטחים פתוחים בשפע, עיצוב מרהיב עין ופתרונות יצירתיים האורחים שלכם, וכמובן אתם, תיהנו מכל רגע ורגע

בורג' בנימינה. יח"צ,
בורג' בנימינה/יח"צ

גם בתקופה שמתאפיינת באי ודאות, ובחלק מהזמן אפילו בכאוטיות, האהבה עדיין מנצחת. אהבה היא כוח עוצמתי שמצליח לגבור על קשיים ובמידה רבה אפילו מתעצם עוד יותר כשהוא נתקל במכשולים חיצוניים. חתונה היא מימוש שובה לב של אהבה ומחויבות, אמון ושמחה, ולכן גם במהלך שגרת הקורונה ישנם זוגות רבים שלא מוכנים לוותר - אלא מחליטים להתחתן מתוך אמונה וידיעה שכשיש רצון יש גם דרך, וכשיש אהבה ומסירות יימצאו הפתרונות המתאימים לקיום האירוע.

מי שמצטיינים ביצירת הפתרונות על סמך ההנחיות של משרד הבריאות - גם אם הן מתעדכנות בתדירות גבוהה (מאוד…) וגם אם לא תמיד קל להבין אותן - הם אנשי בורג' בנימינה, גן אירועים שכולל שפע מרחבים פתוחים מול נוף מהקסומים בארץ. למעשה גם לפני ששמענו את המילה "קורונה" בורג' בנימינה סיפק לוקיישן מושלם: בין מטעי אבוקדו וכרמים, עם מדשאות רחבות ידיים שפזורות על גבי טרסות וכשבאוויר ריח הדרים ואנרגיות ייחודיות.

בעידן הנוכחי, כשכולנו כבר מבינים שהאוויר הפתוח מקטין באופן דרמטי את הסיכון להידבק בנגיף כזה או אחר, המבנה של בורג' בנימינה הוא נכס של ממש. כשמצטרפות לכך האיכויות של צוות המקום, ובפרט המחויבות להוציא לפועל את האירוע גם כשההנחיות משתנות, ולא רק להוציא לפועל אלא לוודא שכל מי שמגיע למקום יזכה לחוויה מעולה, התוצאה היא חתונה מרשימה ומרגשת עד מאוד.

פידבקים של אושר ואינספור חיוכים - בורג' בנימינה, רגעים של אושר בחיים!

תפעול גן אירועים, ובמיוחד מקום כמו בורג' בנימינה שבו מוקדשת תשומת לב רבה לכל פרט ופרט, הוא משימה לא פשוטה - אבל גם מתגמלת. פידבקים כמו "כשהגעתי לבורג' הקורונה נשכחה והתחיל האירוע הכי מרגש בחיי", "הצוות הקנה לנו את הביטחון וידענו שהם איתנו על מלא, לא משנה מה יקרה" ו"איזה מזל שלא ויתרנו!" מבהירים שהמאמץ משתלם, ועוד לפני כן יש סיפוק רב בזכות אינספור החיוכים של האורחים לאורך כל האירוע.

כדאי לזכור: בורג' הוא כמובן עסק, אבל כשעל הפרק ישנה חתונה, ובפרט בימים טרופים ומאתגרים כל כך, המחויבות היא קודם כל לבני האדם - הזוג שמחליט למסד את האהבה ויהי מה, קרובי המשפחה שמגיעים לחגוג איתו, החברים הקרובים שמתרגשים עם החתן והכלה ובעצם כל מי שמוזמן לאירוע ונענה להזמנה. לכל אלה מגיעה חוויה חיובית במיוחד, ולכן הצוות בבורג' ישקיע זמן, אנרגיות, מחשבה ומקצועיות כדי שהחתונה תהיה לא פחות ממושלמת.

גמישות מרבית כדי לקיים חתונה בטוחה תחת כל הנחיה

אחת האיכויות החשובות ביותר של הצוות המנוסה של בורג' בנימינה היא היצירתיות. גם השטח הגדול של גן האירועים תורם ליכולת לשמור על הבריאות של האורחים - בלי לפגוע בחגיגה.

בין האפשרויות שמציע המקום: מסיבת חתונה, חתונה מתגלגלת וגם חתונת ארוחת שף.

מסיבת חתונה, שנקראת גם חתונה הפוכה, היא אירוע שובר מוסכמות ואידיאלי לזוגות שיודעים בדיוק מה הם רוצים. האורחים מגיעים למקום כשהוא כבר ערוך להגיש להם אוכל, וגם ברי אלכוהול וקפה פעילים וממתינים למוזמנים. בזכות הארוחה המוקדמת כל החוגגים מסמנים וי על הפן הקולינרי מיד בהתחלה, ויכולים להתפנות למטרה שלשמה התכנסו: חתונה ומסיבה. תחילה תתרחש כמובן חופה ומיד לאחר מכן, בזרימה טבעית, עובר הפוקוס אל רחבת הריקודים. המבנה של בורג' בנימינה מאפשר למי שמעדיף לשמור מרחק לשבת בקרבת מקום וליהנות בראש שקט לגמרי.

בחתונה מתגלגלת מחולקים האורחים לשלושה סבבים. תחילה יציינו החתן והכלה את היום המרגש ביותר בחייהם עם האורחים היותר מבוגרים ועם מי שמקפיד על זהירות מרבית. בסבב השני הקהל הוא משפחות עם ילדים וגם המוזמנים של ההורים של החתן והכלה, והשלב השלישי של האירוע הוא מסיבת ריקודים צוהלת אל תוך הלילה עם כל החברים הטובים. תכנון מדויק של החתונה מאפשר לכולם כולל כולם להיות נוכחים בחופה (או בטקס אישי חלופי, מרגש לא פחות), ובכל מקרה כל אורח זוכה לחוויה מותאמת במיוחד עבורו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

להגשים את כל החלומות - דווקא עכשיו!

המציאות שאנחנו חווים מייצרת לא מעט חששות וקשיים. בתקופה כזו, האירועים ובפרט החתונות יכולים להוות מפלט מושלם מהיומיום והזדמנות להגשים כל חלום. הצוות של בורג' בנימינה מיומן מאוד במימוש תוכניות, רעיונות, רצונות, בקשות וגם חלומות - והכל כאמור במרחב פתוח, ירוק וקסום שמאפשר גם ליהנות בלי דאגות וגם לשמור על הבריאות. דווקא עכשיו כדאי לתת לאהבה לנצח, להתחתן בגן האירועים היפה ביותר בארץ ולזכות בחוויה שתוכלו לספר גם לילדים ולנכדים בעיניים נוצצות.

בשיתוף בורג' בנימינה, בשיתוף בורג' בנימינה
  • עוד באותו נושא:
  • חתונות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully