וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכון היופי של ספיר יחזקאל מציג שיטת מיקרובליידינג ייחודית

בשיתוף ספיר יחזקאל, בשיתוף ספיר יחזקאל

17.8.2020 / 10:25

ספיר יחזקאל עובדת במסירות ובדייקנות ובעזרת שיטה מוצלחת מביאה ללקוחותיה גבות ושפתיים במראה מתאים לכל פנים ופנים

ספיר יחזקאל. יח"צ,
ספיר יחזקאל/יח"צ

כל בחורה שמכבדת את עצמה יודעת שמגיע לה להיות יפה, להרגיש מטופחת ונשית. מקום אחד בתל אביב, יכול להעניק לך את כל האפשריות הללו עם מגוון טיפולי פנים, עיצוב ושיקום גבות, מיקרובליידינג, הסרת שיער ועוד. מדובר על Sapir eyebrow של ספיר יחזקאל. מכון היופי של ספיר, אשר נפתח לפני שמונה שנים מעניק כאמור מגוון טיפולים. הלקוחות שמגיעים למקום נהנים משירות אדיב ומקצועי של ספיר יחזקאל, אשר יכולה להרשות לעצמה לומר שהגשימה חלום.

Sapir eyebrow הוא מכון יופי אשר מתמחה בטיפולי פנים לכל סוגי העור ובעיות בעור, הסרת שיער בשיטה חדשנית ומתקדמת, טיפול חדשני לטיפול בהתקרחות על מנת להחזיר את צמיחת השיער ועיצוב גבות שהיא קטגוריה בפני עצמה בתחום טיפולי היופי והאסתטיקה. חשיבותן של גבות מעוצבות והיכולת שלהן לשנות את מבנה הפנים, גורמות לנשים רבות, ללא הבדלים של גיל, לדאוג לעצב את הגבות, גם אם הן אינן מקפידות להתאפר. לא מפתיע כי רבות בוחרות בשיטת מיקרובליידינג עקב התוצאות המדויקות והעמידות לאורך זמן.

ספיר יחזקאל. יח"צ,
ספיר יחזקאל/יח"צ

בשיטת המיקרובליידינג הפיגמנט מוחדר לעור באמצעות להב מיוחד שבקצהו מחטים קטנות. הכלי שבו משתמשים אינו חשמלי ובשל כך מאפשר ליצור חיתוכים דקיקים ומדויקים, שנראים כמו שערות הגבה, בצורה טבעית ולא מורגשת. בעת החיתוך, הכלי מחדיר את הפיגמנט לחלק העליון של שכבת הדרמיס, לכן הפיגמנט דוהה יותר מהר מאשר בשיטת קעקוע אחרות. בנוסף לכך, הפיגמנט עצמו הינו פחות מרוכז מפיגמנט המשמש לקעקוע מסורתי. במכון היופי של ספיר השיטה מתאימה לאנשים שיש להם חורים או צלקות בגבות, בעזרתה אפשר לתקן אי-סימטריה בגבות ולמלא חורים בקרחות.

בנוסף, בחודש הקרוב ספיר יחזקאל תכניס את שיטת פיגמנט השפתיים: איפור קבוע לשפתיים אשר מעניק מראה של אודם ושפתיים יותר מלאות לאשה. ''בכל פעם אני מחפשת במה אני יכולה לחדש ולעשות יותר עבור הלקוחות שלי'' אמרה לנו ספיר והוסיפה: "הסיפוק שיש לי כאשר לקוחה יוצאת ממני עם חיוך מקצה לקצה - לא ניתן להסבר ממש. זה נותן לי מוטיבציה להמשיך חזק יותר בתחום הזה. הגבות הן המפתח לפנים, איך שהפנים שלך נראות כך גם הביטחון העצמי שלך''.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ספיר יחזקאל. יח"צ,
ספיר יחזקאל/יח"צ

איך הגעת לתחום?

"מאז שאני זוכרת את עצמי אני אוהבת להיות מדויקת ולשים לב לפרטים הקטנים, אני אדם מאד פרפקציוניסטי, תמיד הייתי זאת שהיו באים אליה בתיכון לסדר את הגבות ולאפר אותן. לא הייתי מתאמצת יותר מדי, הייתה לי יד מדויקת. כאשר ראיתי ששיטת המיקרובליידינג נכנסה חזק, אהבתי אותה מאד - לא חששתי ללמוד אותה, למרות שידעתי שיש הרבה מתחרות בשוק. הלכתי על זה כמטרה ברורה: חקרתי, התעמקתי, השקעתי הרבה מאמץ וזמן. נסעתי לקורסים בקרית מוצקין כדי ללמוד מהטובים ביותר".

מכון היופי של ספיר פונה לכלל הלקוחות, הן נשים והן גברים. מבדיקה שערכנו התברר לנו כי הדור הצעיר של היום הוא מאד בוגר, אוהב לטפח עצמו ולהראות הכי טוב. יש לציין כי כל טיפול עבור נערה מתחת לגיל 18 הוא בהסכמת ההורים בלבד. "אני קשובה ללקוחות שלי ויסודית ואיתן בטיפול צעד אחר צעד. בתחילת הטיפול אני משרטטת את הגבות לבקשת הלקוחה ומתקנת אי סימטריה. רק לאחר שהלקוחה אוהבת ומאשרת לי, אני מתחילה לעבוד. אני יודעת להתאים לכל אחת את צורת הגבות הנכונה על מנת לקבל את התוצאה הכי טובה, ייצוגית ועדינה''.

ספיר יחזקאל. יח"צ,
ספיר יחזקאל/יח"צ

מה מייחד את העסק?

"אני עובדת אחד על אחד עם הלקוחות שלי ומעניקה לכל אחד את היחס המגיע לו. מעבר לכך, שיטת המיקרובליידינג שלי היא ייחודית לי, רוב הלקוחות שלי באות אלי כי אוהבות את הסטייל הטבעי והפראי. רובן מביטות במראה ואומרות שכאילו עשו בוטוקס. בעזרת המיקרובליידינג אפשר לתת אשליה של מתיחה בלי צורך בהזרקת בוטוקס. המסר שלי הוא 'תבחר עבודה שאתה אוהב ולא תצטרך לעבוד יותר יום בחייך'. זה משהו שמאד מדבר אלי, ברגע שאתה עושה מה שאתה אוהב אז באמת זה לא מרגיש כאילו אתה עובד ולגרום סיפוק לאנשים זה משהו שמאד ממלא אותי. מאז ומתמיד עולם הקוסמטיקה, האסתטיקה והנראות דיבר אליי. אני מאד אוהבת לטפל, אוהבת לגעת, אוהבת לעזור ולתת את כל כולי. הלקוחות שלי אוהבים אותי ואני אותם בחזרה, הכל נעשה באהבה. הלקוחות שלי מקבלים תמורה מלאה לכסף שלהם ולזמן שלי".

טלפון: 0549807117

כתובת: טור מלכא 3 תל אביב.

שעות פעילות: א-ה 8.00-20.00
שישי: 8.00-14.00

מייל: sapirrr62@gmail.com

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף ספיר יחזקאל, בשיתוף ספיר יחזקאל
  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully