וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולי סוכנות לביטוח: שקיפות מלאה ללקוח

בשיתוף חולי סוכנות לביטוח, בשיתוף חולי סוכנות לביטוח

17.8.2020 / 10:01

עם שירות אישי לכל לקוח עומר חולי עוזר למבוטחים בהם הוא מטפל לזכות בכיסוי ביטוחי בכל התחומים במחיר הכי משתלם שהוא יכול להשיג

סוכן ביטוח. ShutterStock
סוכן ביטוח/ShutterStock

תחום הביטוחים הוא רחב ולא מסתכם רק בבריאות אלא גם בביטוח סיעודי, תאונות אישיות, משכנתה, דירה, רכב, עסק, נסיעות, מנהלים, פנסיוני, פיננסים ועוד. כיום, לחוסך יש אלטרנטיבות אחרות חוץ מפיקדון בנקאי, אבל בחיי היומיום החוסך טרוד ואיננו עוסק במצב הביטוחים השונים שיש לו בחיים. רוב האנשים יודעים להדחיק את המציאות, אך אם נרצה או לא, היא קיימת וכדאי להיות מוכנים אליה מוקדם ככל האפשר, בטח כאשר מדובר בעולם ומלואו ונושא הבריאות עומד בראשו.

מערכת הבריאות בישראל מצויה במשבר כבר מספר שנים, בלי קשר לנגיף הקורונה. מעבר לכך, קיים קושי רב לאזרח הנמצא במצוקה בריאותית לממן בעצמו תרופות, ניתוחים וטיפולים מיוחדים, מאחר וקופות החולים כיום אינן יכולות לתת מענה כולל לאזרחים. לפיכך, מוטב לאזרח לרכוש ביטוח בריאות וביטוח סיעוד באופן פרטי. צוות המומחים שלנו בחן לעומק את הנושא והבין כי הוא צריך לעמוד לנגד עיניכם, מאחר ובמקרה כזה, לא תמיד ניתן לסמוך על הביטוח הרפואי הקיים, באמצעות קופת החולים. התרחבות רכישת שירותי ביטוח רפואי פרטי מעידה על רצונם של אנשים להבטיח שירות רפואי טוב לאורך זמן, ורק הביטוח הפרטי נותן לכך מענה.

בבדיקה שערכנו מול סוכני ביטוח פרטיים הגענו למסקנה כי עם עומר חולי, סוכן ביטוח של רשת UNET, תוכלו לישון בשקט. ליבת הפעילות של עומר חולי כוללת פוליסות בריאות, מחלות, תאונות אישיות, סיעוד, חיים, משכנתאות. מבחינה אלמנטרית: רכבים, עסקים ופנסיוני. נוכחנו לגלות כי עומר חולי מעניק מגוון כיסויים ביטוחים לפרט ולמשפחה, הכוללים תנאים ייחודיים ומשתלמים, כאשר ביטוח אלמנטרי או ביטוח כללי הינו הענף אשר מתמחה בביטוח סיכון לרכוש ולעסקים.

עומר חולי החל את דרכו כסוכן עצמאי לפני חמש שנים, אחרי שצבר 12 שנות ניסיון בתחום הביטוח. חולי הוא פרילנסר של רשת UNET: "בחרתי אותה כי זאת הסוכנות שהראתה לי הכי הרבה מקצועיות. מדובר בסוכנות מאד ותיקה שזכתה בתארי הצטיינות''. אמר עומר שבמסגרת הרחבת העיסוק שלו פתח חברה בע''מ שנקראת ''חולי סוכנות לביטוח''.

סוכנות הביטוח של עומר חולי נותנת מענה לכל סוגי הלקוחות, כולל מענה דיגיטלי באמצעות שליחת הודעות, מיילים, טפסים וחתימות - אשר פונה לסוג הלקוחות הצעיר יותר במשק. כמובן שבסוכנות יש גם תהליך פרונטלי לכל מי שדורש פגישה. ''אני מאד אוהב את הקשר האישי עם הלקוח, זה יתרון מאד גדול. אני מגיע ללקוח עם כל החומר אחרי בדיקת תיק מקיפה, מסיק מסקנות, מבצע הוזלות ומעניק לו את מה שהוא באמת צריך". הוסיף עומר חולי. "העיסוק כסוכן ביטוח הוא שליחות אדירה בשבילי. לעמוד לצד לקוחות ברגע האמת זאת חשיבות עליונה, בטח בנושאים כמו תביעות תאונות, פציעות, אובדן כושר עבודה וכדומה. אין סיפוק גדול יותר מכך שלקוחות מודים. זה ממלא לי את היום''.

בנושא אחר, חיסכון פנסיוני הוא אחת ההשקעות החשובות וההכרחיות ביותר שנעשה בחיינו. חשיבותו גדולה במיוחד לאור העובדה שתוחלת החיים רק גדלה, מה שמצריך צבירת סכום גדול מאוד לגיל פרישה על מנת להבטיח חיים בכבוד. על מנת ליהנות מקצבה ראויה, יש צורך בבניית תיק פנסיוני חכם שיותאם לכם באופן אישי ו''חולי סוכנות לביטוח'' מתמחים בייעוץ פנסיוני, פיננסי ובניוד קופות. עומר חולי מאפשר ללקוחותיו לבחור את הקופה בהתאם לצרכים המשתנים שלהם. חולי מפעיל מודלים, העוזרים ללקוח לקבל החלטה מושכלת, המבטאת את ציפיותיו ומגלמת את כל הפרמטרים המהותיים בבואו לבחור את קופת הגמל.

"אני עובד מול כל חברות הביטוח, זה הכח שלי. אני לא עובד רק עם חברה אחת שאני משועבד לה. כך הלקוח מקבל את ההצעה האטרקטיבית ביותר מבין כל החברות, אחרי השוואה. אני תמיד עם היד על הדופק, מי שלא במעקב תמידי ודואג להיות מעודכן מפסיד לקוחות בטווח הארוך, כי תמיד יש חוזרים חדשים שמתעדכנים במשרד האוצר. בסוכנות הביטוח שלי חשוב תמיד להיות מעודכן". אמר חולי וסיכם: ''אני חולם להתרחב ולגדול כמה שאפשר, בשביל זה אני קם כל יום בוקר עם חיוך כדי לשרת את הלקוחות. אני שמח ממה שהשגתי בשנים האחרונות והשאיפות לגדול נמצאות כמובן. אני אוהב לתת מענה לכמה שיותר לקוחות והמטרה שלי היא שהם יהיו מרוצים. מי שמרוצה מפנה אלי קרובים שלו וזה חשוב עבורי - המעגל הזה עוזר לכל בעל עסק לגדול".

איך אתה מסתדר בתקופת הקורונה?

"אנחנו באי ודאות בגלל הקורונה אז יש גם קשיים לכל הלקוחות, אני כמובן נותן מענה לכל לקוח שפנה בגלל המצב הכלכלי, אם זה חודש חינם, הפחתות בפרמיות לכמה חודשים וכדומה. המטרה היא לעזור ללקוחות לצאת מהמצב הזה על הצד הטוב ביותר. הכוח שצברתי מול החברות עוזר ללקוחות לקבל בהליך מהיר את הכסף לחשבון הבנק, על מנת שלא יפגע ברמת החיים שלו''.

הייחודיות של ''חולי סוכנות לביטוח'' מתבטאת בזמינות ובידע המקצועי. חולי מתמחה בתפירת חליפה אישית לכל לקוח עם אוזן קשבת. "אני מאמין בשקיפות מלאה ללקוחות תוך מתן פתרונות יציבים לכל תחומי הביטוח''.

משרדו של עומר חולי טיפל בשנים האחרונות בהיקפי תביעות של מיליוני שקלים אשר שולמו ללקוחות, הם ראו את המשמעות של סוכן ביטוח מקצועי, לצד הכסף הגדול ששילמו לחברות הביטוח. "דאגנו לתשלומים עבור ניתוחים בארץ ובחו''ל, השתלות איברים, תרופות שלא בסל , מצבים סיעודיים מוות, ועוד''. סיכם חולי שמעניק מענה 24/7 לכל הלקוחות.

טלפון: 054-7707867
03-6767230

פקס: 03-6767232

כתובת: המלאכה 6, חולון

שעות פעילות: א-ה 9.00-20.00

מייל: omer@sahaf.co.il
omer@unet-bituah.co.il

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף חולי סוכנות לביטוח, בשיתוף חולי סוכנות לביטוח
  • עוד באותו נושא:
  • ביטוח
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully