וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן הכושר האישי המרשים ביותר בתל אביב

בשיתוף סהר קורן, בשיתוף סהר קורן

17.8.2020 / 9:43

בישראל פועלים כיום מאות ויותר מאמני כושר פרטיים, את חלקם ניתן לראות עובדים במכוני הכושר השונים, אחרים מפעילים סטודיו פרטי ויש מי שעורכים אימונים במקומות ציבוריים ובבתי הלקוחות. כולם מוכשרים אך כיצד אפשר לבחור את הטובים ביותר?

סהר קורן. נווה אביאני,
סהר קורן/נווה אביאני

במערכת "המומחים" ביקשנו להביא לכם הקוראים את המאמנים הכי מומלצים, כדי להצליח במשימה בחודשיים האחרונים פעלנו מאחורי הקלעים וביקשנו את עזרתם של 1,000 קוראי המדור אשר רשומים במערכת, מהם ביקשנו לקבל שם אחד של מדריך או מדריכת כושר אישי. בכל הנוגע לאזור תל אביב שם אחד עלה שוב ושוב ברשימת המומלצים, סהר קורן.

מפיקה חברת המערכת יצאה לשטח לפגוש את סהר בזמן אימון מעשי עם אחת מהמתאמנות שלו, היא חזרה מוקסמת מ"בריון קשקשים" רגיש. סהר קורן הוא מאמן כושר צעיר בן 26 עם למעלה מ 4 שנות ניסיון והשם שלו בתל אביב הולך לפניו עם ראש וחזה מורם.

גברים רוצים להיראות כמוהו, נשים מפנטזות עליו ולי הספיקה דקה אחת של היכרות כדי להתאהב בו כמו כולם. הוא בנוי לתלפיות, שרירי וחסון מבחוץ אבל גיליתי נפש רכה ונעימה מבפנים.

סהר קורן. נווה אביאני,
סהר קורן/נווה אביאני

אל העיר הגדולה סהר הגיע מקיבוץ כפר הנשיא, שם נולד וגדל. על הסיבה בגינה החליט כי להיות מאמן כושר אישי זה ייעודו בחיים הוא סיפר לי: "לאחר הצבא ושירות בסיירת צנחנים עברתי להתגורר בארה"ב, אני לא יודע איך אבל דווקא שם חליתי בקוליטיס כיבית, זו מחלה הפוגעת ברירית המעי הגס ולא היתה לי ברירה אלא לחזור לטיפולים בארץ. תוך כדי ההחלמה שאלתי את עצמי מה מושך, מסקרן ומרגש אותי באמת ולא הייתי צריך להתלבט יותר מדי, מאז ומתמיד הספורט היה חלק בלתי נפרד מעולמי, לכן מצאתי את הנישה בה אני יכול לשלב שני דברים שאני אוהב, להכיר אנשים חדשים ולאמן אותם להצלחה".

סהר למד את מקצוע האימון בבית ספר למקצועות הספורט בתל אביב ובנוסף השלים קורסים נוספים כמו קורס תזונה במכון וינגייט וקורס לבנייה של מערך תוכניות אימון למאמנים.

תוך זמן קצר לאחר תום הלימודים הוא החל לאמן בשטח וצבר לעצמו קהל גדול של לקוחות ואיתם הוא עובד בכל מקום אפשרי, בבתים, פארקים ובחדר כושר של מכון ספייס ברחוב הירקון בתל אביב שם הוא משכיר לעצמו מקום לאימונים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
סהר קורן. נווה אביאני,
סהר קורן/נווה אביאני

על תפיסת עולמו סהר סיפר לי: "אני מאוד מאמין בחיבור ואינטרקציה ולכן דואג קודם כל להקשיב למתאמנים שלי, בלי יכולת הקשבה ולדעת להכיל אי אפשר יהיה להתקדם. כולם רוצים להגיע לתוצאות אבל 99% אחוז מהמתאמנים מגיעים לעשות גם כיף, כדי שמשטר האימונים לא יימאס עליהם. אני דוגל באורח חיים בריא, בתזונה נכונה וכיצד להימנע מפציעות מיותרות ואת כל אלו אני מעביר תוך כדי הפעילות עצמה, אבל קודם מברר לעומק מה המטרה הסופית של כל אחת ואחד ומתאים להם תוכנית עבודה נכונה בהתאם למצב.

"למשל, אני לא יכול להעמיס עומס גדול מדי תכף ומיד למי שלא התאמנו במשך מספר שנים, מולם אני עובד לאט ובהדרגה ובכל אימון משנה דברים כדי לאתגר אותם מחדש, אבל מעל לכל תרגיל חשוב החיבור האישי ביני לבינם".

מגוון האימונים שסהר מעביר כולל בתוכו רצועות, גומיות, אימון פונקציונלי, משקולות ועוד. "אני לעולם לא כופה תרגיל כזה או אחר, אם למישהו יש סלידה ממשקולות או רגיש לפציעות אזי אני עובד איתו על משקל גוף בעיקר", סיפר לי סהר והוסיף, "וגם אם יש מישהו שאין לו בעיה להרים משקלים כבדים אבל אני מזהה כי הוא הגיע לאימון לאחר יום עבודה ארוך ומתיש, אני לא "אקרע" אותו, אלא נעבוד ביחד באימון קליל יותר. לכן זה שוב ושוב חוזר לעניין של החיבור והרגש, כי אפשר להיות גאון באימוני כושר אבל אם אין אינטרקציה נכונה זה לא יחזיק מעמד".

סהר בנה מספר חבילות אימונים כדי להתאים את עצמו לכולם, לאחר אימון ניסיון אפשר לרכוש חבילה של 10, 20 ו 30 אימונים. חשובה לו מאוד ההתחייבות, מאחר והוא משקיע את כל מרצו ונשמתו בכל מתאמן ובכל דקה של אימון, הוא מבקש להבטיח רצינות גם מהצד השני.

שאלתי את סהר כיצד משבר הקורונה השפיע עליו, הוא הפתיע אותי בתשובה שלו: "בקורונה לקחתי חופש, כשהיה את הסגר הראשוני חזרתי לקיבוץ שלי, לסוסים, עזים וכל מה שגדלתי עליו. זה הרגיש לי טוב לקחת אוויר לאחר כמה שנים של פעילות עמוסה, הרשתי לעצמי לנשום אוויר אחר לפני שחזרתי עם כוחות מחודשים, למדתי כי צריך להוציא את המיטב מכל תקופה והקורונה בהחלט היתה שיעור מאלף בחיים".

לאחר סיום האימון המרשים שאלתי בצד את המתאמנת (שמה שמור במערכת) מה דעתה על סהר, היא סיפרה: "יש לסהר אינטליגנציה רגשית וזה מורגש בכל מה שהוא עושה, זה חלק מהמקצועיות ומה שמבדיל אותו מאחרים, אני יודעת כי כבר עברתי כמה מאמנים עד שהגעתי אליו. בכל אימון הוא נותן את כל הלב ואפשר לשוחח איתו על הכל, יחד עם זה הוא מאוד מדוייק, אין אצלו עיגולי פינות, בין אם זה התפריטים, תזונה ותוכניות הכושר האישי שמעביר לי, בזכותו אני מרגישה נהדר ואוהבת לראות את התוצאות כאשר עומדת מול הראי".

סהר קורן, מאמן כושר אישי מיוחד במינו, בקרוב מאוד יעלה לאוויר אתר אישי שלו ועד אז ניתן לקבל פרטים נוספים במספר טלפון:
050-7150880

אינסטגרם

פייסבוק

בשיתוף סהר קורן, בשיתוף סהר קורן
  • עוד באותו נושא:
  • כושר
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully