וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטבח עם סיפור: "מטבחי מיכאלו" מעצבים מטבחים עם טאצ' אישי

בשיתוף מטבחי מיכאלו, בשיתוף מטבחי מיכאלו

16.8.2020 / 17:00

במטבחי מיכאלו מאמינים שהמטבח צריך לבטא את הסיפור האישי של כל משפחה. עם ידע וניסיון עשיר בתחום וצוות נגרים ומעצבים מנוסה, הם מצליחים ליצור את המטבח המושלם עבור כל משפחה מחדש

הרמוניה של סגנונות. מטבח אקלקטי של מטבחי מיכאלו. עודד סמדר,
הרמוניה של סגנונות. מטבח אקלקטי של מטבחי מיכאלו/עודד סמדר

מטבחי מיכאלו שמים דגש על 4 פרמטרים עיקריים לפני שהם ניגשים לעצב מטבח בהתאמה אישית:

1. פונקציונאליות - המטבח שלכם צריך להתאים לשימוש היומיומי שתעשו בו. לדוגמה, מטבח שיש בו ילדים ונוהגים לבשל בו באופן תכוף לא יהיה דומה למטבח של זוג צעיר שלא מבשל הרבה. חשוב לשים לב לפונקציונליות ולפרקטיות של המטבח עבורכם ועבור משפחתכם.

2. חומרי גלם איכותיים - כדי שהמטבח ישרת אתכם נאמנה במשך שנים רבות, חשוב להקפיד על שימוש בחומרי גלם איכותיים, המותאמים לתנאי לחות ורטיבות המאפיינים את אזור המטבח. גם השימוש התכוף עלול להביא לשחיקה של הפירזול ולפגיעה בארונות ומגירות המטבח, ולכן כדאי שהחומרים יהיו עמידים וחזקים.

3. נתוני פתיחה - עיצוב המטבח חייב להתכתב עם תנאי השטח בבית. אפשרויות העיצוב שונות כאשר מדובר בשטח קטן לעומת שטח גדול. למשל: האם יש מקום לאי? האם המטבח פתוח לסלון? כמה מקום אחסון יש והאם יש צורך בפתרונות אחסון שחוסכים מקום?

4. טעם אישי - מטבח החלומות הוא מטבח שמעוצב בהתאם לטעם האישי שלכם. כדאי לבחור מראש סגנון שמתחברים אליו ולהתאים את עיצוב המטבח. כך תבטיחו שהמטבח שלכם ירגש אתכם ושהעיצוב שלו ידבר ב"שפה" שלכם.

מינימליסטי וכולל פתרונות טכנולוגיים. מטבח מודרני של "מיכאלו".. אורי אקרמן,
מינימליסטי וכולל פתרונות טכנולוגיים. מטבח מודרני של "מיכאלו"./אורי אקרמן

אז מה הסגנון שלכם?

כדי לתת מענה לטעם האישי של לקוחותיהם, מטבחי מיכאלו מציעים מגוון סגנונות של מטבחים מעוצבים:

מטבח מודרני - סגנון העיצוב המודרני מתבטא במטבח מדויק, נקי ומינימליסטי. הצבעים במטבח הם אחידים בדרך כלל ומשלבים חומרים בעלי מראה מבריק כמו זכוכית או נירוסטה.

במטבחי מיכאלו מתמחים בצביעה בתנור שנעשית ע"י אומן צבע. צביעת מט משי וצביעה מבריקה ב-100% ברק - הייחודית לנו.

הסגנון המודרני לא חייב להיראות "קר" וכדאי לשלב בו אלמנטים ש"יחממו" את האוירה. כמו למשל עץ על מגוון סוגיו.

המינימליזם והקווים הנקיים של המטבח המודרני באים לידי ביטוי בין היתר באמצעות יצירת המשכיות ואחידות במטבח על ידי שילוב של אלמנטים אינטגרליים, המתמזגים במטבח ו"מחביאים" מן העין את מכשירי החשמל או תוספות אחרות. גם יצירת מקומות אחסון ש"יסתירו" את הכלים ומכשירי החשמל תורמת למראה הנקי והמינימליסטי.

היבט משמעותי נוסף בעיצוב המודרני הוא הטכנולוגיה, שהרי מה מודרני יותר מחדשנות טכנולוגית מתקדמת? לכן, מטבח מודרני כולל לרוב פתרונות טכנולוגיים בדמות חיבור מכשירי החשמל ואזורי המטבח השונים למערכות ממוחשבות ולהפעלה מרחוק, וגם שילוב של מכשירים מוחבאים שמופיעים בלחיצת כפתור, כמו טלויזיה למשל.

מטבח בסגנון פרובנס - אין כמו ניחוח צרפתי אצלנו במטבח. סגנון העיצוב של מטבחי פרובנס הוא ייחודי ומיוחד, בדומה למטבחים המאפיינים את פרובנס שבדרום צרפת. סגנון זה מתאים מאוד למי שאוהב לבשל ולארח בסטייל ולהרגיש במטבח כמו בחופשה מפנקת.

במטבחי מיכאלו דואגים לשלב פרזול מיוחד, חריטות ייחודיות בעבודת יד, כך שבמטבח אחד יכולים להיות כמה סוגים של חריטות שיהפכו את המטבח למשהו מיוחד.

כמו כן קרניזים וידיות הן חלק בלתי נפרד מהמראה וגם כאן קיימות המון אפשרויות.

עוד נראה במטבחי הפרובנס: שילובי צבעים, בצביעה ייחודית של מטבחי מיכאלו, שילובי טקסטורות וחומרים.

מטבח בסגנון כפרי - המאפיין העיקרי של מטבחים בסגנון כפרי הוא תחושת החמימות והביתיות, המזמינה אותנו לארוחה באווירה משפחתית. תחושה זו מתקבלת על ידי עיצוב ושילוב של המון עץ.

במיכאלו מאוד אוהבים לעבוד עם עץ האלון ועם עץ האגוז. הם שניהם עצים שמתכתבים יפה עם כל עיצוב, וגמישים גם בגיוון שניתן להם.

בנוסף, המטבח הכפרי מתהדר בשילוב של אלמנטים ייחודיים ואותנטיים התורמים לאווירת הבית בכפר. פירזול מיוחד ומתכתי, תליית כלים, שילוב של קורות עץ גולמיות, ועיטורים מיוחדים על גבי הדלתות והחיפויים - כל אלו יהפכו את המטבח הכפרי שלכם למטבח החלומות שהוא רק שלכם.

מטבח בסגנון אקלקטי - העיצוב האקלקטי מתייחס לשילוב בין סגנונות שונים, אזורים שונים, תקופות שונות והשראות שונות. לכן, מטבח בסגנון אקלקטי מאפשר עיצוב מטבח מקורי וספציפי עבורכם - נקודת המפגש המושלמת בין עולמות שונים המתמזגים יחדיו לפי הטעם האישי והסגנון שלכם. ה"טריק" כאן הוא ליצור ניגודים המשלימים זה את זה בהרמוניה, ולחבר בין צבעים, חומרים, טקסטורות והדפסים מעולמות שונים שמחמיאים זה לזה.

מטבח נירוסטה - למטבחי הנירוסטה יש יתרונות רבים והם משתלבים נהדר עם מטבחים בסגנונות אחרים, כמו המטבח המודרני, הכפרי ואפילו פרובנס. בוודאי גם יכול להשתלב נהדר כחלק ממטבח בסגנון אקלקטי. הנירוסטה מעניקה למטבח לוק יוקרתי והייטקיסטי והיא קלה מאוד לניקוי ולתחזוקה. כמו כן, היא עמידה לאורך זמן, אינה מחלידה, אינה סופגת נוזלים או שומנים וגם עמידה בפני חום גבוה. לכן היא נחשבת למשטח עבודה נוח ויעיל במיוחד.

מאפיין עיצובי נוסף של מטבחי הנירוסטה הוא האינטגרליות. לרוב, מטבחי נירוסטה יכללו יחידה אחת אחידה של משטח עבודה, כיור וברז. בארונות ומגירות מטבח מנירוסטה, הידיות יהיו מובנות גם הן כחלק אינטגרלי מהדלת, מה שמחזק עוד יותר את המראה החדשני, הנקי והפרקטי.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
הטלויזיה מופיעה בלחיצת כפתור. מטבח מודרני של "מטבחי מיכאלו". עודד סמנר,
הטלויזיה מופיעה בלחיצת כפתור. מטבח מודרני של "מטבחי מיכאלו"/עודד סמנר

אין קיצורי דרך כשרוצים להגיע למטבח המושלם

ניכר כי מגוון הסגנונות והאופציות העיצוביות עבור המטבח שלכם הוא אינסופי. תחום עיצוב המטבחים מתחדש כל הזמן ומפתח חומרים חדשים, גאדג'טים חדשים ופתרונות עיצוביים שיהפכו כל מטבח משעמם לאטרקציה של ממש. עם זאת, חשוב לא ללכת שבי אחר טרנדים חולפים ולא לקבל החלטות רק על פי הרצון ליהנות ממטבח יפה. מדובר בהשקעה לטווח ארוך וכדי שההשקעה הזו תשתלם עבורכם, חשוב מאוד להקפיד על ארבעת הפרמטרים של מטבחי מיכאלו, שהזכרנו בתחילת הכתבה - מטבח פרקטי ופונקציונאלי, חומרי גלם איכותיים, יציבים ועמידים לאורך זמן, התאמת המטבח לתנאי השטח בבית והכי חשוב - התאמת המטבח לאופי המשפחה ולשימוש שהם נוהגים לעשות במטבח.

לסיום, במטבחי מיכאלו מדגישים את חשיבות העבודה עם אנשי מקצוע מומחים בתחום, במיוחד כשמדובר במטבח בהתאמה אישית.

חשוב מאוד לעבוד עם מעצבים שחיים ומכירים את עולם המטבחים והאופציות הקיימות, ויכולים לסייע בתכנון ועיצוב המטבח האידיאלי. מעצב טוב ידע להתאים את החומרים הכי נכונים עבורכם, לייצר את האלמנטים של המטבח שלכם ברמת דיוק גבוהה וגם ידעו להתקין אותם אצלכם בבית במקצועיות לקבלת מראה מושלם ונוחות שימוש לאורך זמן.

פירזול מיוחד וחריטות בעבודת יד. מטבח פרובנס של "מיכאלו.. גלעד רדט,
פירזול מיוחד וחריטות בעבודת יד. מטבח פרובנס של "מיכאלו./גלעד רדט
חמים ומשפחתי - מטבח כפרי של "מיכאלו".. אורי אקרמן,
חמים ומשפחתי - מטבח כפרי של "מיכאלו"./אורי אקרמן
אווירת בית בכפר. מטבח כפרי של "מיכאלו. שי אדם,
אווירת בית בכפר. מטבח כפרי של "מיכאלו/שי אדם
תקופות והשראות שונות. מטבח אקלקטי של "מטבחי מיכאלו". אורי אקרמן,
תקופות והשראות שונות. מטבח אקלקטי של "מטבחי מיכאלו"/אורי אקרמן
לוק יוקרתי והייטקיסטי, ותחזוקה קלה. מטבח נירוסטה של "מיכאלו". גלעד רדט,
לוק יוקרתי והייטקיסטי, ותחזוקה קלה. מטבח נירוסטה של "מיכאלו"/גלעד רדט
בשיתוף מטבחי מיכאלו, בשיתוף מטבחי מיכאלו
  • עוד באותו נושא:
  • מטבחים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully