וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושים שוק אצל אבי אבירם פירות וירקות

בשיתוף אבי אבירם פירות וירקות, בשיתוף אבי אבירם פירות וירקות

16.8.2020 / 16:41

גם בתקופת קורונה שלא נעים לצאת מהבית יש שלא מוכנים לוותר על ביקור אצל הירקן כדי להרגיש את המוצרים בעצמם. מצאנו בשבילכם ירקנייה שכדאי להתאמץ בשבילה

אבי אבירם פירות וירקות. יח"צ,
אבי אבירם פירות וירקות/יח"צ

בחצי השנה האחרונה, מאז החל משבר הקורונה, היציאה למרחב הציבורי הפכה ללא ידידותית במידה מסוימת. עם זאת, ישנם מצבים בהם יש צורך הכרחי לצאת מהבית, בייחוד על מנת לערוך קניות. הביקוש האדיר לכך יצר עיכוב ממושך בזמני האספקה של החברות אשר מאפשרות קניות אונליין, כאשר במקרים מסוימים זמן ההמתנה של הלקוחות היה ממש כבר בלתי נסבל, מאחר שחלפו מספר ימים עד קבלת המוצרים. אחד הצרכים ההכרחיים הוא כאמור קניות, עם מתן דגש על פירות וירקות, כי הרי אין כמו לחוש את הפרי או הירק ולדעת בדיוק איזה מוצר אתם רוצים אצלכם במטבח.

צוות המומחים שלנו יצא לשטח לבחון את הירקניות השונות במרכז והגיע למסקנה כי על ניסיון ואיכות - אסור לוותר. עם הגיענו אל ירקניית ''אבי אבירם פירות וירקות'' (יהודה 2, ראשון לציון) הרגשנו שהגענו לגן עדן של פירות וירקות. בחנות ראינו מגוון אינסופי של פירות וירקות, שהיה מאד קשה לבחור ממנו - החל מירקות ירוקים ופירות (רטובים ויבשים) כאשר הכל לפי עיקרון הטריות. התרשמנו כי הבעלים מקפיד לבחור את הסחורה הטובה ביותר בשוק, זאת לצד מבחר מגוון כאשר ניתן לבקש ירקות מיוחדים בהזמנה מראש. בנוסף, כל סוגי ירק המהדרין נמכרים במחירי עלות, בקנייה מרוכזת ובמשלוחים (כוסברה, פטרוזיליה, שמיר, נענע וכדומה).

אבי אבירם פירות וירקות. יח"צ,
אבי אבירם פירות וירקות/יח"צ

בעל הירקניה, אבי טיטנצי, אמר לנו: "אנחנו כל הזמן מתעסקים בירקות ופירות. אנו מעדכנים ועושים מבצעים שהופכים את חווית הקניה למהנה, צבעונית וחסכונית. הגיוון שתמצאו אצלנו הוא מדהים''. קיבלנו את הרושם כי ב"אבי אבירם פירות וירקות'' נותנים דגש לטריות לפני הכל. החבר'ה מחזיקים את הסחורה הטרייה ביותר ומסננים בקפידה כל ירק ופרי שנכנס אליהם למחסן. ''אנחנו דואגים לתנאי אחסון מועדפים לירקות ולפירות שכולל אוורור וטמפרטורה המונעים ריקבון ומשאירים רק את התוצרת הטובה ביותר והיפה ביותר לאכילה, וכמובן הטריה ביותר''.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אבי אבירם פירות וירקות. יח"צ,
אבי אבירם פירות וירקות/יח"צ

"אנחנו דוגלים בהגינות בכל הנוגע לחוויית הקניה" אמר לנו אבי והוסיף: "אנו באים לקראת הלקוחות ומעניקים להם גישה לתוצרת הטובה ביותר. כל הירקות והפירות על השולחן, כמו שאומרים. אצלנו תקבלו אותם שלמים ויפים ובמחירים תחרותיים והוגנים לכל כיס." בכל הקשור לכשרות, כל הפירות והירקות מאושרים.

אבי אבירם פירות וירקות. יח"צ,
אבי אבירם פירות וירקות/יח"צ

בחנות הירקות תיהנו ממבחר גדול של פירות וירקות אשר לא תמיד תוכלו למצוא בכל חנות ירקות שתבקרו בה. ''אבי אבירם פירות וירקות'' מבטיחים לכם פירות וירקות היישר מהשדה באיכות גבוהה, זאת לצד שירות ללא פשרות ולמבצעים בכל עונות השנה, אשר ינעימו לכם את הקניה.
בנוסף, ''אבי אבירם פירות וירקות'' מבצעים משלוחים עד לבית הלקוח. היתרון הגדול בשירות המשלוחים של החנות הוא המהירות והזמינות, שמאפשרת לוודא כי הפירות והירקות שהוזמנו שומרים על טריותם. החל מרגע ההזמנה, אותה ניתן לבצע בשיחת טלפון, תוך מספר שעות, השליח מגיע לבית הלקוח עם הזמנתו המלאה. "הקנייה בחנות וגם שירות המשלוחים נעשה בהתאם להנחיות משרד הבריאות, תוך הקפדה על מיגון ומרחק מהלקוחות" סיכם אבי.

אבי אבירם פירות וירקות. יח"צ,
אבי אבירם פירות וירקות/יח"צ

''אבי אבירם פירות וירקות'' עברה למשכנה החדש ברחוב יהודה 2 בראשון לציון לפני ארבע שנים, כאשר לפני כן, במשך 40 שנה היא שירתה את באי השוק העירוני הישן.

שעות פעילות:
א-ה 7.00- 20.00
שישי 7-15.00

טלפון להזמנות: 054-5409198

אינסטגרם

פייסבוק

יהודה 2 ראשון לציון

בשיתוף אבי אבירם פירות וירקות, בשיתוף אבי אבירם פירות וירקות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully