וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירותים בנקאיים דיגיטליים - חשובים היום יותר מתמיד

בשיתוף בנק הפועלים, בשיתוף בנק הפועלים

16.8.2020 / 16:29

בשנים האחרונות ובפרט בתקופת הקורונה עוברים יותר ויותר שירותים בנקאיים לדיגיטל - ונראה כי המגמה הזו רק תימשך

כסף. פוטוליה,
כסף/פוטוליה

העולם של עשרות השנים האחרונות עובר בהדרגה להתנהלות יותר ויותר דיגיטלית. מהפכת האינטרנט והמידע, כמו גם מהפכת המכשירים הניידים והחכמים (סמארטפונים, טאבלטים, מחשבים ניידים וכו') הופכות את המעבר הזה לאפשרי ואף מתבקש, והוא בא לכדי ביטוי באינספור מתחומי החיים השונים. כך גם בתחום הבנקאות והשירותים הבנקאיים השונים בהם אנו משתמשים באופן שוטף ויומיומי. דווקא כיום, בזמן הקורונה, יותר מאשר בכל נקודת זמן אחרת, שירותים דיגיטליים יעילים שכאלו הם דבר חשוב והכרחי.

ניהול חשבון הבנק, ייעוץ פיננסי ובנושא משכנתאות ועוד - שירותי בנקאות דיגיטליים

כיום כבר ניתן למצוא מגוון רחב ועשיר יחסית של שירותי בנקאות דיגיטליים הזמינים עבור לקוחות הבנקאים בישראל, ושירותים אלו מאפשרים לבצע מגוון רחב של פעולות בנקאיות מכל מקום, בכל שעה וללא צורך בהגעה לסניף זה או אחר.

בין שירותי הבנקאות הדיגיטליים המרכזיים הקיימים כיום ניתן למצוא כמובן אפשרות לנהל את חשבון הבנק (לצפות במצב העובר ושב, לבצע העברות בנקאיות ופעולות נוספות בחשבון וכו'), אך גם הרבה מעבר לכך - למשל, לפחות חלק מהבנקים המובילים מעניקים שירותי ייעוץ פיננסי מסוגים שונים, הניתנים אונליין ובפורמטים שונים. דוגמה חשובה לכך מגיעה מעולם המשכנתאות - אנשים המתעניינים בנטילת משכנתא יכולים לקבל ייעוץ מקיף בנושא אונליין, כולל שימוש בכלים דיגיטליים מתקדמים שמציע הבנק דוגמת מחשבון משכנתא. זהו יישום המאפשר לכל אחד לחשב את נתוני המשכנתא שהוא יכול ומעוניין לקחת, בהתאם לנתוניו האישיים - אילו סוגי משכנתאות רלבנטיות עבורו, כמה צפוי להיות ההחזר החודשי, לאיזו תקופה הוא יכול לקחת את המשכנתא בהתחשב בהון העצמי ובהכנסה השוטפת שלו וכו'. ניתן לשנות וממש "לשחק" עם הפרמטרים השונים על מנת להבין מהן האפשרויות העומדות לרשותנו וכיצד תיראה בפועל במשכנתא שניקח ומה יהיו ההשלכות של כך על חיינו.

המרת מטבע חוץ בדיגיטל ויישומים נוספים - עולם שלם של אפשרויות

ניהול שוטף של חשבון הבנק ושירותי ייעוץ וסיוע דיגיטליים דוגמת מחשבון משכנתא אינם כמובן כל מה שיש לעולם הבנקאות להציע כיום במדיום הדיגיטלי. גם יישומים אחרים ופחות מרכזיים בעולם הבנקאות, אך רלבנטיים לחיים של כולנו, מוצעים כיום אונליין.

לדוגמה, המרת מטבע חוץ היא פעולה שכבר מזמן אין צורך לצאת מהבית או להגיע לסניף הבנק או לחלפן כספים על מנת לבצעה. ניתן כיום להמיר מט"ח באתר הבנק ו/או באפליקציה , וליהנות מתהליך מהיר, פשוט ויעיל ביותר. במידה וטסים לחו"ל ניתן לבצע המרה של הכסף אונליין ולאסוף את מטבע החוץ במזומן בשדה התעופה עצמו, ממש לפני העלייה על המטוס.

כל אלו הן דוגמאות לשירותים בנקאיים הזמינים כיום אונליין, ונקווה כי מגמה זו רק תלך ותגבר. כיום, בתקופת הקורונה וכאשר מנסים לצמצם למינימום את השהייה במקומות הומי אדם ואת האינטראקציה עם אינספור אנשים שאיננו מכירים לאורך היום, שירותים דיגיטליים אלו הם דבר מתבקש וחשוב יותר מאי פעם בעבר.

בשיתוף בנק הפועלים, בשיתוף בנק הפועלים
  • עוד באותו נושא:
  • בנקאות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully