וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוגנית, מצמיחים את הטבע בבית שלכם

בשיתוף ערוגנית, בשיתוף ערוגנית

16.8.2020 / 16:15

עצמו את העיניים ודמיינו את הסיטואציה הבאה: אתם מתעוררים בבוקר ובמקום ללכת לסופרמרקט אתם יכולים לקטוף את הירקות האורגניים הטובים ביותר שצומחים אצלכם בגינה ובמרפסת, בלי ריסוס ובלי לשלם על כך כסף

ערוגנית. יח"צ,
ערוגנית/יח"צ

נשמע טוב? זו בדיוק המציאות של רבים ברחבי ישראל ומי שעוזרים להם להגשים את החלום זו חברת "ערוגנית", כאשר מקימים, מתחזקים ומתפעלים גינות ירק אורגניות למי שרוצים לגדל ירקות בבית.

חבר מערכת "המומחים" יצא לפגוש בשטח את האיש שעומד מאחורי המיזם הירוק והחדשני, אמיר פלדמן, ממנו הוא שמע כיצד כולם יכולים ליהנות מירקות אורגניים.

במשך 7 השנים האחרונות חברת "ערוגנית" נכנסה לליבם של רבים ברחבי ישראל, בזכות קונספט חכם ובריא שהקימו הם מביאים את הטבע הבריא היישר אל הבתים ועסקים.

ערוגנית. יח"צ,
ערוגנית/יח"צ

מי שעומד מאחורי הרעיון הכביר הוא אמיר פלדמן, בן למשפחת חקלאים מכפר סירקין שגידלה בעבר גידולי שדה ופרדסים, כך שתחום זה טבוע בו מגיל קטן. "הרעיון החל לאחר שהקמתי גינת ירק בחצר הבית, עשיתי זאת כחלק מחוויה אישית שלי אולם תוך כדי תנועה חשבתי לעצמי כי לא חייבים חצר גדולה כדי ליהנות מגינה פרטית, אפשר להקים זאת גם על גגות ומרפסות של בתים ובכל מקום שיש בו מעט שטח פנוי שאפשר לנצל, ומה טוב יותר מאשר לגדל ירקות טריים ואורגניים באופן עצמאי?"

השירות של "ערוגנית" מכיל בתוכו כמה שלבים: בשלב הראשון צוות מקצועי ומנוסה מגיע אל הבית שלכם כדי לעזור ולייעץ בכל הנוגע לבחירה של האזור המושלם ביותר לגינת הירק, לאחר מכן לוקחים מידות מדוייקות ועוברים לשלב הבא.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ערוגנית. יח"צ,
ערוגנית/יח"צ

בשלב השני מתאימים את סוג הירקות, פירות ועשבי תיבול שרוצים לשתול כאשר ישנו מגוון גדול של אפשרויות.

לאחר מכן יוצא לדרך השלב השלישי, שלב ההקמה בפועל בו מניחים את התערובת האורגנית המועשרת, מתקינים מערכת השקיה ממוחשבת ושותלים את הירקות הנבחרים.

השלב הרביעי הוא זה שבו נהנים מהגידולים הנפלאים, בין אם מדובר בירקות, פירות או עשבי תיבול אורגניים במשך כל השנה ולפי העונה.

שאלתי את פלדמן מה הכוונה באורגני, הוא הסביר: "אנחנו לא משתמשים בדישונים כימיים ולא בריסוס כימי אלא כל החומרים מבוססים על הצומח ולא מזיקים לבריאות שלנו כצרכני הירקות, בנוסף הם אינם פוגעים בסביבה, של מי תהום, בעלי חיים, חרקים למינהם ועוד".

חוות הדעת של לקוחות מהללות את הרעיון והשירות עצמו, זה כולל מענה רציף לכל שאלה ובקשה, אם דרך שיחות הודעות וואטסאפ או שיחות בטלפון.

מי שעוד נדלקו את הרעיון הם כמה מסעדנים ושפים ידועים. בפעם הבאה שאתם מסתובבים ברחובות תל אביב ומגיעים למסעדת Opa של השפית שיראל ברגר, כדאי לכם לנסות להציץ אל עבר גג המסעדה, אתם תמצאו שם גינת ירק מופלאה.

ערוגנית. יח"צ,
ערוגנית/יח"צ

עוד למדנו כי בין היתר "ערוגנית" עבדו מול השף דיוויד פרנקל הבעלים של מסעדת פרונטו האיטלקית, רן שמואלי הבעלים של מסעדת קלארו ומתחם האירועים מערבה ומסעדת אריא של השף גיא גמזו שנהנים מהשירות של "ערוגנית". לאחרונה החל גם שיתוף פעולה של מספר פרויקטים ביחד עם השף עומר מילר.

אבל לא רק אלפי אנשים פרטיים ועשרות שפים מפורסמים, גם רשויות מקומיות בכל רחבי הארץ החלו להפנות תקציבים מיוחדים להקמת גינות ירק כפעולה חינוכית בשיתוף צוותי השטח של "ערוגנית" ביחד עם תלמידים בבתי הספר השונים ובגני ילדים.

"התהליך בו הילדים שותלים בעצמם את הירקות השונים ומגלים פתאום כי העגבניות צומחות על צמח ולא במקרר הוא מדהים ומעשיר ביחד, כך שכל ההתעסקות מסביב מהנה פיזית וחינוכית", סיפר פלדמן.

עשה לכם חשק להתחיל לגדל בעצמכם?

באתר המושקע של "ערוגנית" תוכלו למצוא בלוג עשיר עם מידע מעמיק כיצד לגדל ירקות, פירות ועשבי תיבול לאורך כל השנה.

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר בטלפון: 052-6883299

אינסטגרם

פייסבוק

בשיתוף ערוגנית, בשיתוף ערוגנית
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully