וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המספרה במתחם הבורסה ברמת גן אליה נוהרות כל נשות ישראל

בשיתוף ארז אברהם - Beauty Salon, בשיתוף ארז אברהם - Beauty Salon

16.8.2020 / 16:02

כבר למעלה מעשור מעצב השיער ארז אברהם נחשב לאחת הפיגורות המובילות בעולם הספרות, בזכות סלון של 120 מטר שבנה ולצד מעצבי שיער וקוסמטיקאיות מקצועיים, הם מעמידים סטנדרט חסר תקדים ובו כל אישה יכולה למצוא את מבוקשה, מדובר באימפריה של יופי לכל דבר

ארז אברהם - Beauty Salon. יח"צ,
ארז אברהם - Beauty Salon/יח"צ

מפיקה חברת מערכת "המומחים" יצאה להתרשם מקרוב ממספרה עליה כולם מדברים, היא חזרה מלאת הערכה וכבוד לאיש מקצוע שלא מפסיק להפתיע ולהתקדם.

ארז אברהם - Beauty Salon. יח"צ,
ארז אברהם - Beauty Salon/יח"צ

אם לפני 20 שנה היו מספרים לארז אברהם כי בשלב מסוים בקריירה שלו הוא ייחשב כאחד ממעצבי השיער הנחשבים והמתקדמים ביותר בישראל סביר להניח שהוא היה צוחק. את דרכו כספר החל כבר בגיל 16 במספרות בשכונת פרדס כץ, אולם כנגד כל הסיכויים הוא הוכיח כי עשוי מחומר של אלופים.

לאחר מספר שנים בהן התמקצע בתספורות בסיסיות, ארז פנה ללימודים אצל שוקי זיקרי ולאחר מכן כבר צבר מספיק ביטחון כדי לעבוד במספרות הנחשבות של העיר תל אביב, לאחר שהוסיף לארגז הכלים שלו וגם למד כיצד לנהל את העסק, החליט לצאת לדרך עצמאית משלו ומאז הוא לא הסתכל לאחור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ארז אברהם - Beauty Salon. יח"צ,
ארז אברהם - Beauty Salon/יח"צ

פגשתי את ארז במספרה הענקית שלו במתחם הבורסה ברמת גן, ממש בסמוך למלון סיטי טאוור. אם בתחילת הדרך עבד שם לבדו, כיום מקיפים אותו עוד שישה ספרי צמרת ושתי קוסמטיקאיות מובילות.

"כבר כשפתחתי את המקום חשבתי כמה צעדים קדימה", סיפר לי ארז כאשר ישבנו לשיחה על כוס קפה. "קו המחשבה שהנחה אותי היה כיצד אני אוכל להעניק את החבילה השלמה לכל אישה שתגיע לכאן וזה בדיוק מה שמייחד אותנו לעומת אחרים, אפשר למצוא אצלנו את כל הטיפולים השונים לשיער ולפנים".

ארז אברהם - Beauty Salon. יח"צ,
ארז אברהם - Beauty Salon/יח"צ

ארז נבחר להיות פרזנטור מוביל של חברת Keune בישראל, חברה המייצרת מוצרים לעיצוב, טיפול וטיפוח השיער. למדתי כי ארז מעדיף להשתמש בחומרים של Keune משום שמצא אותם כאיכותיים ומתקדמים ביותר.

בכל הנוגע לתוספות שיער ארז בוחר להשתמש בשיטת שזירה קרה מאחר והיה בין היתר אחד מהמפתחים שלה בארץ, על כך הוא סיפר לי: "אני יודע שרוב רובם של הספרים מעדיפים שיטות אחרות אבל אני דבק באמונה שלי כי שזירה קרה היא היעילה ואיכותית מכולם. אני קונה שיער מרוסיה ומתאים את השערה ללקוחה לפי תנועת השיער, אורך וצבע שלו. אני לא עושה זאת על ידי הלחמה אלא בזכות העבודה כי השיער נדבק בזכות לחות, ללא חום ובלי פגיעה בסיב השיער והתוצאה מושלמת. לאחר מכן אפשר לעשות הכל, לרוץ, לקפוץ, להיכנס למים, פשוט כל דבר, רק חשוב לבוא לתחזק פעם בחצי שנה וזה הכל".

ארז אברהם - Beauty Salon. יח"צ,
ארז אברהם - Beauty Salon/יח"צ

שאר אנשי הצוות שמקיפים את ארז במספרה מתמחים בכל שאר הפעולות, החלקה, צבע וכל השאר כאשר הוא דואג לתת טיפים והנחיות משלו לפי הצורך מתוקף היותו מומחה בכימיה של השיער וחומרים גם כן.

לפני סיום ביקשתי לשמוע חוות דעת של לקוחות במקום. סימונה אלבז מבאר שבע סיפרה לי: "בתור אחת שבחיים לא חזרה לאותו מעצב שיער פעמיים, לאחר שהגעתי אל ארז בזכות המלצה של חברה, סוף סוף מצאתי את המקום שממנו באמת יצאתי מרוצה ומאז אני מגיעה לכאן פעם בכמה חודשים, עולה על רכבת ומגיעה בול למספרה הכי טובה בישראל".

ספיר נאמן מנתניה הוסיפה: "ארז הוא איש מקצוע בדרגה אחת מעל כולם, הגעתי אליו עם צבע לא אחיד בשיער כי ספרים אחרים פשוט לא ידעו מה הם עושים וארז תיקן לי הכל במקצועיות ועם המון סבלנות, הוא הרוויח אותי לכל החיים וצירפתי גם את אמא שלי ואת אחותי כלקוחות קבועות".

המספרה של ארז אברהם ממוקמת ברחוב מנחם בגין 20, במתחם הבורסה ברמת גן‏, מרחק של דקה הליכה מתחנת הרכבת סבידור מרכז.

היתה לי חוויה נעימה במספרה גדולה אך משפחתית להפליא, לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר בטלפון: 054-731-7005

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף ארז אברהם - Beauty Salon, בשיתוף ארז אברהם - Beauty Salon
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully