וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתנה מועדון כושר - סטנדרט אמריקאי בצפון הארץ

בשיתוף אתנה מועדון כושר, בשיתוף אתנה מועדון כושר

16.8.2020 / 15:36

במשך 5 השנים האחרונות רשת "אתנה מועדון כושר" עשתה לעצמה שם גדול בכל אזור הצפון בזכות כמות גדולה של מכשירי אימון כושר גופני ופיתוח גוף חדישים ומתקדמים בתחום

אתנה מועדון כושר. יח"צ,
אתנה מועדון כושר/יח"צ

מפיק חבר המערכת קפץ לשני סניפי הרשת בעפולה ובמגדל העמק על מנת להתרשם מקרוב, הוא חזר נפעם מציוד ומכשירים שהגיעו לארץ במיוחד מארה"ב.

הידעתם? לפני נתונים שהתפרסמו בסוף שנת 2019, ברחבי ישראל פעלו כ-2,000 חדרי כושר והמספר ממשיך לעלות מאחר והמודעות על חשיבות אורח חיים בריא במקביל לרצון לשפר את המראה החיצוני עלו בקרב נשים וגברים, צעירים ומבוגרים כאחד.

מי שלא היו מרוצים מהכמות ותנאי חדרי הכושר בערים מגדל העמק ועפולה הם שלושה אנשי עסקים, האחים דודי וזוהר איפרגן וארי רוזנטל, ביחד הם הקימו את רשת "אתנה מועדון כושר" ומאז השתלטו כמעט כליל על שוק המתאמנים באזור.

אתנה מועדון כושר. יח"צ,
אתנה מועדון כושר/יח"צ

בפגישה שנערכה ביני לבין השותפים בחדר הכושר המרשים מאוד בעפולה סיפר לי דודי על השתלשלות האירועים: "מעולם לא הייתי אחד שמתאמן יותר מדי או שומר על כושר גופני, אבל לפני 6 שנים לערך החלטתי לקחת את עצמי בידיים ומצאתי כי בעיר כמו מגדל העמק, עיר של 30 אלף תושבים היה רק חדר כושר אחד קטן ובודד.

כך יצא כי בעקבות הרצון שלי לרוץ ולהרים משקולות גיליתי צורך ממשי שכמעט לא היה קיים, חדר כושר גדול שיכול להכיל הרבה יותר מתאמנים ושיהיו בו המכשירים הכי מתקדמים. שיתפתי את הרעיון עם שני השותפים שלי ותוך זמן קצר לאחר מכן יצאנו לדרך".

במשך שמונה חודשים השלושה עשו בדק שוק מעמיק ולבסוף קיבלו החלטה חכמה לרכוש את כל הציוד בייבוא ישיר ממספר חברות למכשירי כושר בארה"ב.

בזמן השהות שלי עברתי בין המכשירים ושאלתי מספר מתאמנים כיצד הם מתרשמים מחדר הכושר, פבל גרוליצקי סיפר לי: "סוף סוף אני לא צריך לנסוע כל הדרך למקומות אחרים כדי להתאמן כמו ספורטאי אמיתי, אלא הביאו לי את ארה"ב לעפולה. מדובר בחדר כושר ברמה הכי גבוהה שאני מכיר, יש פה ציוד ומתקני כושר הכי מתקדמים והערך המוסף הוא היחס האנושי שמקבלים מכל מי שעובדים במקום, הרגשה משפחתית לכל דבר.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אתנה מועדון כושר. יח"צ,
אתנה מועדון כושר/יח"צ

"אני מסתכל מסביב ורואה לא מעט מתאמנים חדשים וכשהם לא בטוחים או יודעים לעבוד נכון, מיד צוות המאמנים במקום ניגש ומדריכים אותם כמו שצריך".

גם שמרית הורסקי לא חסכה במחמאות: "קודם כל מדובר בחדר כושר נקי, אסתטי ומזמין. אני עברתי לגור בעפולה לפני שנה מתל אביב, אני חייבת לציין כי יש פה מגוון מטורף של מכשירים מתקדמים שלא ראיתי בעיר הגדולה. המאמנים פה סופר מקצועיים, מעניקים יחס לבבי וזמינים עם חיוך בכל רגע נתון ועבורי הם בנו תוכנית אימונים משתנה בדיוק לפי המטרות שלי".

אם בכל הנוגע לחדר הכושר הגדול והמתקדם בעפולה מגיעים רוב תושבי העיר, למדתי כי אל חדר הכושר המקביל שנמצא במגדל העמק מנצלים גם עובדי ההייטק הרבים שעובדים באזור. אלו מגיעים להתאמן בו בשתי שעות עיקריות, מוקדם בבוקר לפני יום העבודה הארוך או לאחריו.

אתנה מועדון כושר. יח"צ,
אתנה מועדון כושר/יח"צ

בשני הסניפים של "אתנה מועדון כושר" נערכים חוגי סטודיו וסייקלינג על ידי מיטב המאמנים, הם מעניקים ייעוץ תזונתי כאשר ניתן להזמין אימוני כושר אישיים ולרכוש בחדרי הכושר מנוי חודשי, חצי שנתי ושנתי.

שעות הפתיחה של שני חדרי הכושר הם בכל יום במהלך השבוע בין השעות 06:15 עד 23:00. בימי שישי מהשעה 07:00 עד 15:00 במכון במגדל העמק ו-06:15 עד 16:00 במכון בעפולה. במוצאי שבת בימי הקיץ החל מהשעה 20:30 ועד 23:00 ובשעות החורף מ 19:00 עד 23:00 בשני הסניפים.

"אתנה מועדון כושר" מציבים סנדרט חדש ומתקדם בעולם חדרי הכושר הגופני בישראל.

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר טלפוני,

מגדל העמק: 04-626-7777

עפולה: 04-640-0981

פייסבוק

בשיתוף אתנה מועדון כושר, בשיתוף אתנה מועדון כושר
  • עוד באותו נושא:
  • מכון כושר
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully