וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתרון המושלם לנשים עם שיער דליל

השיתוף המרכז לפתרונות שיער, השיתוף המרכז לפתרונות שיער

16.8.2020 / 13:27

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" על אנשי המקצוע הייחודים בישראל בתקופת הקורונה, ביקשנו לבדוק מה חדש אצל אלי כהן, מי שנחשב לפיגורה המובילה ביותר בתחום פאות ותוספות השיער השונות. למדנו כי גם בזמן המשבר כהן קיבל אישור מיוחד ממשרד הבריאות לעבוד עם חולות בסרטן

מספרת אלי כהן. יח"צ,
המרכז לפתרונות שיער/יח"צ

מפיק חבר המערכת פגש את כהן לשיחה אישית בה למד על השיטה שהמציא ועשתה לו שם בכל העולם, תוספות לנשים עם שיער דליל. אלי כהן בן 64 כלל לא התכוון כי הקריירה המקצועית שלו תהיה קשורה לעולם התספורות ושיער. הוא נולד למשפחה של חקלאים בבנימינה אולם לרגע לא חשב כי יעבוד בשדה כל ימי חייו, בגיל צעיר הוא העדיף לנסוע ללונדון ללמוד פאנות תיאטרון וקולנוע.

בזכות קשר אישי שנוצר בין אימו לבין מעצב השיער הידוע וידאל ששון, כהן הוסיף ולמד גם את עולם הספרות באופן אישי וללא כל עלות. כאשר חזר ארצה הוא הבין כי כסף ועתיד גדול לא יכול לצמוח לו ממשחק ולכן פתח מספרה קטנה בחדרה וכל השאר היסטוריה.

מספרת אלי כהן. יח"צ,
המרכז לפתרונות שיער/יח"צ

על השלב בו שינה כיוון בתחום עצמו הוא סיפר לי: "הגיעו אלי נשים מכל רחבי הארץ וזו היתה זכות גדולה להעניק להן מספר דקות בהן עשיתי הכל כדי להעניק לתת את ההרגשה כי הן מלכות של ממש, במשך השנים גזרתי, צבעתי, סלסלתי ועשיתי פסים אבל בשלב מסויים הרגשתי כי די, מיציתי את עצמי. אז שילבתי את שני התחומים שלמדתי ופיתחתי שיטה שלא היתה קיימת עד אז, שיטה של תוספות שיער לנשים עם שיער דליל".

השיטה המדוברת נעשית כך: מחומר גמיש בונים תבנית של הגולגולת, עליה בונים רשת, שתחבוק את הראש. אל הרשת הזו קושרים שיער, ואת הרשת קושרים את השיער הדליל שעל הראש, תוך כדי הוצאת שיער הראש הדליל מתוך חורי הרשת, ואז נוצרת אינטגרציה ביניהם.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מספרת אלי כהן. יח"צ,
המרכז לפתרונות שיער/יח"צ

"בפעולה הזו אני משתדל להשתמש באותה הטקסטורה, אם מדובר בשיער מקורזל אז שיהיה שיער דומה וכן הלאה, והתוצאה טבעית ומחמיאה", סיפר לי כהן.

למדתי כי על מנת לשמור על איכות הטיפול כדאי להקפיד ולהגיע למספרה לקשירה מחדש כל חודש מחדש, אחרת זה הורס את מה שנעשה. בין לבין אין שום מגבלה, אפשר ללכת ולהיכנס לים או לבריכה, לשחות, לקפוץ, לרוץ ולישון עם התוספות בלי שום בעיה.

לימים אלי כהן הקים את המרכז לפתרונות שיער במרכז דימול ברמת גן וכיום הוא מעסיק מספר גדול של אנשי צוות ואלו ביחד נותנים מענה לנשים בכל טווח הגילאים.

מספרת אלי כהן. יח"צ,
המרכז לפתרונות שיער/יח"צ

שאלתי את אלי מדוע הוא עובד רק מול נשים בהקשר של תוספות שיער הוא הסביר: "כאשר מגיעים אלי גברים עם קרחת ורוצים פיאות אני אומר להם שגבר עם קרחת זה גבר, אבל אשה עם קרחת נראית חולה ולכן חשוב לי יותר לעזור להן".

עבודתו של אלי עם נשים המתמודדות עם המחלת סרטן הביאה אותו לאורך השנים למדידות ושירות גם במחלקות האונקולוגיות בכל רחבי הארץ, כך גם עשה בתקופת הסגר במשבר הקורונה. הייתי סקרן לדעת האם לאשה חולה באמת אכפת לה איך ומה מצב השיער שלה? אלי סיפר: "ועוד איך, יש נשים שאמרו לי כי בזכות הטיפול הזה לא רק שהן המשיכו את חייהן אלא מצאו זוגיות, התחילו לצאת מהבית, חזרו לעבוד ועוד".

מה לגבי נשים צעירות שמגיעות אליך עם בעיה של שיער דליל?

כהן השיב: "אמינות חשובה לי מעל לכל, לכן בחורות צעירות שמגיעות אלי אני קודם כל שולח לבדיקה אצל רופא, שיבדקו את כל האפשרויות ורק בסוף יגיעו אלי אם אין ברירה, כי המון פעמים מדובר בפתרון אחר שניתן להגיע אליו".

מספרת אלי כהן. יח"צ,
המרכז לפתרונות שיער/יח"צ

תוספות השיער של אלי כהן לנשים עם שיער דליל, המצאה ייחודית של איש מקצוע מנוסה ומדהים.

פרטים נוספים אודות השיטה ניתן למצוא באתר האינטרנט

לפרטים נוספים אפשר ליצור קשר בטלפון: 03-7513138

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

השיתוף המרכז לפתרונות שיער, השיתוף המרכז לפתרונות שיער
  • עוד באותו נושא:
  • שיער
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully