וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלחמת ריסים בחצי מהזמן הרגיל

בשיתוף מור אדרי, בשיתוף מור אדרי

16.8.2020 / 13:14

אחד הטרנדים הכי מרכזיים בעולם היופי הנשי בשנים האחרונות זו שיטת הלחמת הריסים ששינתה לגמרי את כללי המשחק. לא עוד התעסקות במסקרה ומעגלי ריסים אלא טכניקה שמבליטה את היופי הטבעי של העיניים

מור אדרי. יח"צ,
מור אדרי/יח"צ

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" על נשות המקצוע המובילות בתחום הלחמת הריסים בישראל, מי שצדה את עינינו היא מור אדרי. בזכות קונספט כפול שכולל בתוכו שיטת הלחמת ריסים ייחודית שפיתחה בעצמה ומקצרת את זמן העבודה, ובמקביל הדרכה של קורס מעשי למי שמבקשות להיכנס לתחום באופן מקצועי, אדרי בנתה לעצמה קהל מעריצות גדול שמגיעות אל הסטודיו שלה מכל רחבי הארץ.

מפיקה חברת המערכת יצאה לפגוש את אדרי בזמן עבודה, ממנה היא שמעה על הטרנד העולמי ושיטת הלחמת הריסים הייחודית שלה.

מור אדרי בת 33 מטבריה תמיד חלמה לעבוד בעולם טיפוח היופי, את לימודיה סיימה בהצלחה במכללה של שירי רוטנברג ולאחר מכן החלה לעבוד באופן עצמאי בסטודיו שפתחה בעיר מגוריה טבריה. תוך כדי תנועה ובזכות כישרון יוצא דופן, מור פיתחה שיטת הלחמת ריסים ייחודית שבו היא מקצרת את זמן העבודה באופן משמעותי, על כך היא סיפרה לי: "כל דבר שאני לומדת אני אוהבת לחקור לעומק ולא מסתפקת רק בחומר שהעבירו לי, לכן גיליתי מספר שינויים שניתן לעשות בכל הנוגע לתהליך עצמו של הלחמת הריסים.

"בזכות עבודה סימטרית שונה אני מקצרת את זמן ההלחמה וזו מתאימה לכל סוג ומבנה של עיניים, כולל נשים שיש להן עפעפיים מקומטות או מבנה עין מכווץ וצר".

מור אדרי. יח"צ,
מור אדרי/יח"צ

בזכות השיטה הייחודית שפיתחה לעצמה, לקוחות מכל רחבי הארץ מבקשות להגיע ללמוד בקורס המיוחד שמור מעבירה, נשים אשר מבקשות ללמוד מקצוע חדש וגם מי שעוסקות בתחום ומבינות כי יכולות לקפוץ מדרגה מקצועית נוספת בזכותה.

הקורס הוא בן שני מפגשים כאשר כל מפגש אורך 6 שעות ובהם נלמדים חומר עיוני רחב ולאחר מכן עוברים לפרקטיקה מעשית, הנוסף לערכת חומרים וכלים נלווים מובחרים ואיכותיים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
מור אדרי. יח"צ,
מור אדרי/יח"צ

לאחר חצי שנה אפשר ומומלץ להגיע להשתלמות ווליום, זו זו כוללת הדרכה כיצד לדעת ליצור הלחמת ריסים במראה נפוח.

ביקשתי לשמוע ממור מה היא חושבת האופנה שתופסת חזק בימים אלו, היא סיפרה: "שמתי לב כי יש קו חדש לגמרי, אם בעבר היו בעיקר בנות שאהבו לצאת עם איפור מוגזם, כיום הקו האופנתי הוא הרבה יותר עדין וטבעי, לכן עולם הלחמת הריסים תפס תאוצה.

"מעבר למראה היפה וההדגשה של העיניים, הלחמת ריסים חוסכת זמן של להתארגן במשך זמן רב ולהתעסק עם איפור של מסקרה התעסקות עם איפור עם מסקרה ו אייליינר בבוקר לפני העבודה או בערב לפני יציאה".

מור אדרי. יח"צ,
מור אדרי/יח"צ

בנוסף מור מנהלת קבוצת פייסבוק סגורה בשם "מכורות לריסים", זו מונה אלפי בנות אשר מתעניינות בכל הנעשה בתחום, ניתן להצטרף לקבוצה בקישור הזה.

לפני סיום שאלתי את מור מה הדבר החשוב ביותר למי שמבקשות להתמקצע בהלחמת ריסים, היא השיבה ופירטה על כך ועל תפיסת עולמה: "זה מקצוע שדורש המון סבלנות ומי שיודעת כי היא סובלת מקוצים בישבן פשוט לא כדאי לה להיכנס לתחום. זה תחום שנוגע לעיניים ושם לא כדאי להתפשר על הלחמת ריסים במחירים מוזלים כי הנזק של אשת מקצוע לא מקצועית יכול להיות קריטי, לכן אני אני מחמירה עם עצמי בכל בוקר מחדש, לא נותנת לשום דבר לעבור לידי סתם כך. חוזרת ומשננת לעצמי את כל שלבי העבודה הקפדניים לפני ובזמן ההלחמה, פרפקציוניסטית במלוא מובן המילה".

היתה לי פגישה מהנה עם אשת מקצוע מובילה, לפרטים נוספים לגבי השירות וקורסים של מור ניתן ליצור קשר בטלפון: 054-7291566

אינסטגרם

פייסבוק

בשיתוף מור אדרי, בשיתוף מור אדרי
  • עוד באותו נושא:
  • ריסים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully