וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל על הטרנד של גידול ההידרופוני: מצאנו מקום אינטימי עם הציוד הכי חדשני

אתי דהאן, בשיתוף Green House, בשיתוף Green House

16.8.2020 / 12:48

חנות הידרו היא הדבר הראשון שאנחנו צריכים כדי להיכנס לטרנד הלוהט של גידול הידרופוני. בחנות הידרו תמצאו מערכות גידול איכותיות וציוד מקצועי, מצאנו אחת כזאת -Green House, המאפשרת גם רכישה אונליין וגם מקבלת באהבה לקוחות בחנות בכרמיאל

Green House כרמיאל. יח"צ,
Green House כרמיאל/יח"צ

Green House היא חנות לציוד הידרופוני וציוד נלווה, והיא הרבה מעבר לחנות רגילה, אלא סוג של קהילה שבה מגדלים יוכלו למצוא גן עדן של אפשרויות. ייעוץ, תמיכה, פתרונות יצירתיים ובעיקר אוזן קשבת, הם חלק מהדיל, לא משנה אם תרכשו אונליין או תגיעו לחנות הממוקמת בכרמיאל.

בית ירוק שהוא כמו קהילה חמימה

מאחורי Green House עומד אריאל ביסמוט, בן 33, גדל כל חייו במושב בצפון הארץ, מחובר לטבע ולאדמה, אבל זה לא הסיפור המרכזי. בגיל 22 חזר אריאל מחופשה מארה"ב, ואז גילה שהוא חולה במחלת הקרוהן, המתאפיינת בדלקות במערכת העיכול עם התקפים וכאבים. בהמשך גילה אריאל את נפלאות של טיפולים לא קונבנציונליים, לאחר שניסה כמה וכמה דרכי טיפול והרגעה הרגילים, עד שהחליט לפתוח חנות למוצרי וציוד הידרו.

אך לא די בזאת, אריאל חקר ועדיין חוקר ולומד את עולם גידול הידרופוני, מה שמאפשר ללקוחותיו לקבל ייעוץ מקצועי שהוא הרבה מעבר למידע הסטנדרטי והמוכר. כך גם התאמת המוצרים נעשית ממש כמו כפפה לידיו של הקונה. את המקצועיות והחמימות תוכלו להגיש גם ברכישה באתר, פשוט אפשר להתקשר ולקבל ייעוץ מקצועי והכוונה לרכישת המוצרים המתאימים.

גידול הידרופוני. יח"צ,
גידול הידרופוני/יח"צ

רגע, מה זה הטרנד של גידול הידרופוני?

גידול הידרופוני נעשה פופולרי בארץ ובעולם. למעשה, מדובר על שיטת גידול צמחים ללא תלות באדמה, אלא על בסיס מים. הטכנולוגיה והמערכות השונות מעניקות לצמח אמצעים מלאכותיים על מנת לצמוח, לדוגמה מערכת תאורה המחליפה את השמש, מערכת אוורור ועוד. מערכות אלה הן לרוב סגורות, כלומר המים המדושנים מסתחררים בהן במעגל סגור. מגוון רחב של שיטות לגידול הידרופוני כדוגמת גידול בצינורות עם הזנה מינימלית, רפסודות צפות, ריקון והצפה ועוד.

לדברי אריאל; "יש אנשים שמגדלים בביתם צמחים הידרופוניים לתחביב או למחקר. הם משקיעים רבות במלאכת הגידול, מכיוון שזהו תחום שמתפתח פלאים. התחום יהיה חזק, ולכן כבר עכשיו אנשים מגדלים בביתם מגוון זנים בצורה איכותית ביותר".

האג'נדה של אריאל היא לאפשר לאנשים לגדל בעתיד את הזנים הטובים ביותר. לדבריו; "אני חוקר היטב את התחום, גם כדי לספק למגדלים ציוד והסברים מדויקים, וגם לאפשר לאנשים כמוני ליהנות מתוצר גידול איכותי. אנחנו מספקים את המוצרים החדשנים ביותר בעולם, וכל זה עם תג מחיר הוגן", כך מסכם.

ציוד לגידול הידרופוני. יח"צ,
ציוד לגידול הידרופוני/יח"צ

אז מה תמצאו ב- Green House?

בעיקר ייעוץ מקצועי והכוונה, וזאת לצד מגוון רחב של מוצרים כמו צמחים, עציצים לגידול, חממות גידול, מוצרי גידול כמו דשנים, תאורה, מערכות אוורור, מוצרי בקרה ומדידה, הדברות, ובקיצור כל מה שצריך לגידול הידרופוני ביתי לאנשים פרטיים ולחממות גידול ייעודיות.

לחנות אונליין של Green House >>>

לעמוד פייסבוק של Green House >>>

לעמוד אינסטגרם של Green House >>>

כתובת-רחוב נשיאי ישראל 11, כרמיאל.

טלפון-054-2449212.

אתי דהאן, בשיתוף Green House, בשיתוף Green House
  • עוד באותו נושא:
  • הידרו
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully