וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי פרויקטים: החברה הקבלנית שמוכיחה שאפשר גם אחרת

בשיתוף שי פרויקטים, בשיתוף שי פרויקטים

16.8.2020 / 11:01

"שי פרויקטים" ועבודות גמר היא החברה הנכונה עבורכם לביצוע עבודות ההקמה הכוללות עבודות בנייה, ניהול ופיקוח

מסעדת luciana אשדוד. שירן כרמל,
מסעדת luciana אשדוד/שירן כרמל

מקימים עסק? פותחים משרד? קיבלתם מפתח לדירה חדשה? תחום הקבלנות והשיפוצים רווי בחברות מפוקפקות ובאנשי מקצוע שלעיתים לא עומדים בהסכמים ומשאירים את לקוחותיהם עומדים בפני שוקת שבורה. עורכי מערכת המומחים יצאו לבדוק עבורכם חברה קבלנית שחרטה על דגלה שאפשר גם אחרת - "שי פרויקטים" ועבודות גמר היא החברה הנכונה עבורכם לביצוע עבודות ההקמה הכוללות עבודות בנייה, ניהול ופיקוח

שי פרויקטים ועבודות גמר הינה חברה קבלנית רשומה בפנקס הקבלנים אשר מבצעת, מנהלת ומפקחת על פרויקטים רחבי היקף בתחום הבנייה, עבודות גמר ושיפוצים כלליים. לרשות החברה מעל 20 שנות ניסיון בתחום, במהלכן העניקה שירותים למאות לקוחות פרטיים, מוסדיים וציבוריים. בין שלל לקוחותיה נמנים חברות ענק וגופים מוסדיים כגון משרדי ממשלה, צה''ל, רכבת ישראל ומסעדות רבות. בחברה עובדים בשיתוף פעולה באופן עקבי עם מיטב משרדי האדריכלים ומעצבי הפנים בארץ.

כיום חברת ''שי פרויקטים'' נחשבת לשם דבר בתחום הבנייה והשיפוץ בזכות הניסיון העשיר שבאמתחתה והמקצועיות המאפיינת אותה.

בין מגוון הפרויקטים שהחברה מבצעת ניתן למצוא עבודות בנייה ושיפוץ של משרדים, מוסדות ומסעדות. בפרויקטים אלו החברה מתכננת ומבצעת בו זמנית במקביל לליווי אדריכלי והנדסי עבודה ובשיתוף פעולה עם קבלני המשנה. תהליך העבודה מתבצע תחת פיקוח מלא של מנהל העבודה מטעם החברה ברמה המקצועית והאיכותית ביותר מתחילתו ועד לסיומו. בנוסף, בחברה מתמחים גם בפרויקטים פרטיים כגון שיפוץ דירות. צוות העובדים בחברה שואף להגשים את חזונו של הלקוח בדרך המדויקת ביותר ולבנות סביבת מחייה מרווחת אנרגטית ונוחה תוך הקפדה על סטנדרט גבוה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שיפוץ דירות שי פרויקטים. יח"צ,
שיפוץ דירות שי פרויקטים/יח"צ

כאמור, ''שי פרויקטים'' הינה חברה רשומה בפנקס הקבלנים. בכל הפרויקטים שברשותה, צוות העובדים של ''שי פרויקטים'' מקפיד במהלך העבודה על בטיחות באתר, ניקיון משטחי העבודה, תקינות הכלים וחומרי הגלם ומבצע את העבודה בסנכרון מדויק בין כל הגורמים על פי התכניות ולוח הזמנים.

בחברה מבינים היטב את חשיבות העמידה בזמנים, ולכן מעלים על נס את ההתחייבות לדיוק במסירת העבודה וסיומה על פי לוחות הזמנים שנקבעו. בשיחה שערכנו עם שי, מנכ''ל החברה, הוא מדגיש "מתוך שאיפה לשביעות רצון מלאה מצד לקוחותינו, אנו פועלים ללא לאות על מנת לעמוד ביעדים, בזמנים ובאיכות שמובטחת ללקוחותינו באמצעות הניסיון הרב שלנו וצוות העובדים המיומן של החברה."

שיפוץ דירות שי פרויקטים. יח"צ,
שיפוץ דירות שי פרויקטים/יח"צ

הייחודיות של ''שי פרויקטים'' טמונה בכך שהחברה מספקת מעטפת שלמה ללקוחותיה, בשל העובדה שהיא מבצעת את הפרויקט בפועל, מנהלת אותו מבחינת עבודה שוטפת מול הרשויות - מסירת תיק אתר, מנהל עבודה מטעם החברה בשטח, ואף מפקחת על תהליך הבנייה. בניגוד לחברות אחרות שמתמחות באחד מן התחומים, ב''שי פרויקטים'' מתמחים בכל האספקטים ומעניקים ללקוחות שקט נפשי וחסכון כלכלי. כמו כן, בכל הקשור לפרויקטים פרטיים - ערך מוסף נוסף של ''שי פרויקטים'' הינו שבחברה מתמחים גם בעיצוב הדירות עבור הלקוחות.

שי משתף אותנו בחזון החברה "חברתנו חרטה על דגלה להציב סטנדרט חדש לבנייה, ניהול ופיקוח בישראל ולהעניק ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר תוך אמינות, שקיפות ועמידה בזמנים על מנת להמשיך, להוביל ולהתפתח בתחום."

עורכי מערכת המומחים שמחו להכיר חברה קבלנית שמנפצת את הסטיגמות על עולם הקבלנות ומוכיחה הלכה למעשה שאפשר גם אחרת - בחברת ''שי פרויקטים'' אתם בידיים טובות. מילה של מומחים.
שי פרויקטים ועבודות גמר בע''מ

לאתר

לעמוד האינסטגרם

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף שי פרויקטים, בשיתוף שי פרויקטים
  • עוד באותו נושא:
  • בנייה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully