וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עולמן העשיר והצבעוני של אבני החן

בשיתוף Meteor & Gemma - המרכז הישראלי לאבני חן, בשיתוף Meteor & Gemma - המרכז הישראלי לאבני חן

16.8.2020 / 10:05

כאשר רובנו חושבים על תכשיטים, עולות בראשנו תמונות של תכשיטים משובצים ביהלומים. אומנם כבודם של היהלומים במקומם מונח, אך עולם אבני החן הינו עשיר וססגוני הרבה יותר. למעשה, צבעם העז של אבני החן מעטרות את התכשיטים היוקרתיים והידועים ביותר בעולם

Meteor & Gemma. יח"צ,
Meteor & Gemma/יח"צ

לאורך כל ההיסטוריה בני האדם נמשכו לאבני חן, אלו מוזכרות כבר בתנ"ך כאשר על החושן שלבש הכהן הגדול שובצו 12 אבני חן כמספר 12 שבטי ישראל. גם בימים אלו אבני החן משמשות כתכשיט, עיטור או קישוט ויש אשר משייכים להן סגולות מיסטיות שונות.

עולם אבני החן הוא רחב ומכיל בתוכו סוגים רבים של אבנים המחולקות לשתי קבוצות, אבני חן יקרות ואבני חן חצי יקרות. בין אבני החן היקרות נמצא את אבני הספיר הכחולות והמרהיבות, אבני הרובי האדומות ואבני האמרלד הירוקות והמהפנטות. אבנים אלו מוכרות יותר לקהל הרחב, אך ישנן עוד אבנים יפיפיות רבות שאינן מוכרות ללקוח המצוי, ונדרשת הכוונה של בעלי מקצוע בכדי לנווט בעולם עשיר זה.

Meteor & Gemma. יח"צ,
Meteor & Gemma/יח"צ

"מטאור אבני חן" הינה היבואנית המובילה בארץ של אבני חן, חרוזים ופנינים כבר 25 שנים. היא הוקמה על ידי קמי יצחקוב, דור שלישי של סוחרים ויצרני אבנים בענף, במטרה להעניק לצורפים ולמעצבים בארץ מגוון רחב של אבני חן באיכות גבוהה ומחירים משתלמים. לאחרונה בעלי החברה ביצעו החלטה אסטרטגית שאיחדה את הפעילות הענפה משני הסניפים אל אולם מכירות מרכזי ומשרדים חדשים במתחם הבורסה ברמת גן תחת השם Meteor & Gemma , המרכז הישראלי לאבני חן".

מפיק חבר מערכת "המומחים" פגש את קמי יצחקוב, ממנו הוא שמע על הפעילות העכשווית של החברה ועל הנעשה בענף.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
Meteor & Gemma. יח"צ,
Meteor & Gemma/יח"צ

"אנחנו יבואנים של אבני חן יקרות וחצי יקרות, פנינים ואבני מעבדה מכל העולם" , סיפר קמי יצחקוב והוסיף, "אנחנו מספקים את כולן לכל ענף הצורפות בישראל, לחנויות תכשיטים, לצורפים ומעצבים. למעשה האבנים שלנו משובצות בתכשיטיהם של מרבית העוסקים בענף".

רמת המקצועיות של Meteor & Gemma, המרכז הישראלי לאבני חן" היא הגבוהה ביותר. אחת הסיבות לכך היא העובדה כי קמי יצחקוב הוא במקצועו גמולוג בכיר ובנוסף לפעילות שלו בחברה הוא מרצה לגמולוגיה בכל רחבי הארץ, מייעץ לחברות בתחום אבני חן ומעריך מוסמך של אבני חן מצד חברות הביטוח.

Meteor & Gemma. יח"צ,
Meteor & Gemma/יח"צ

המטרה של Meteor & Gemma, המרכז הישראלי לאבני חן" היא שכל בעל מקצוע מהתחום שרוכש דרכה את אבני החן יקבל את כל הידע המקצועי הנכון אותו יוכל להביא לידי ביטוי מול לקוחותיו שלו, על כך קמי הסביר: "ככל שלקוח מקבל יותר מידע אמין וענייני על האבן, מהיכן היא הגיעה, האם היא רגישה לחום מסוים, או לטיפול כחלק מתהליך של בניית תכשיט, כך יש לו ביטחון גדול יותר לגבי מה הוא רוכש ואיך לשלב את האבן בתכשיט.

ספקי האבנים שלנו מכל העולם הם כאלה שאנחנו עובדים מולם לאורך שנים מסיבה אחת פשוטה, למדתי את מידת האמינות המוחלטת שלהם, זה לא הולך ברגל בשוק שבו יש לא מעט זיופים".

מהלך נוסף שמנהלי החברה מתכננים להוציא לפועל בקרוב הוא שיווק אינטרנטי של אבני החן שברשותם.

Meteor & Gemma. יח"צ,
Meteor & Gemma/יח"צ

"המטרה שלנו היא שכל לקוח יוכל לראות ולבחון את אבני החן והפנינים השונים על מסך מחשב והפלאפון ביחד עם כל הפרמטרים הנלווים כמו משקל האבן, איכותה והמחיר ליחידה. כך נוכל להנגיש לצורפים ברחבי הארץ את התהליך של בחירת אבני חן לתכשיטיהם" סיפר קמי.

תקופת הקורונה הולידה עבור Meteor & Gemma גם שיתופי פעולה בינלאומיים אשר נועדו לסייע לצורפים בארץ. "בעקבות הקורונה תערוכות רבות של אבני חן בעולם בוטלו, ובעלי מקצוע אשר מזמינים אבני חן מיוחדות מתערוכות שונות נותרו ללא מענה. לכן החלטנו ליצור שיתוף פעולה מיוחד עם החברות המובילות בעולם ענף אבני החן והסנונית הראשונה הינה חברת PSG, חברה תאילנדית מובילה בתחום הכריה וליטוש גלם של אבני החן, על מנת לאפשר לצורפים בארץ לקבל דרכינו אבני חן ייחודיות בהזמנה אישית מחברה מובילה בחו"ל. בדיוק כפי שהיו קונים בתערוכות שהתבטלו.

Meteor & Gemma- המרכז הישראלי לאבני חן", הייתה לי חוויה מיוחדת במינה ללמוד קצת על עולם אבני החן העשיר מצד אחד המומחים לתחום בישראל.

Meteor & Gemma - המרכז הישראלי לאבני חן

שוהם 8, מתחם בורסת היהלומים רמת גן

טלפון ראשי: 03-5255171

ISRAELGEMS@GMAIL.COM

קישור לפיסבוק

קישור לאינסטגרם:

בשיתוף Meteor & Gemma - המרכז הישראלי לאבני חן, בשיתוף Meteor & Gemma - המרכז הישראלי לאבני חן
  • עוד באותו נושא:
  • אבני חן
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully