וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיתוש תכשיטים: תכשיטים בעבודת יד של המעצבת שלומית קדם-שיבצקי

בשיתוף מיתוש, בשיתוף מיתוש

16.8.2020 / 9:41

אין כמעט אישה שרכישת תכשיט חדש או קבלתו כמתנה לא גורמים לה להתרגשות ולאושר. יצאנו לבדוק מותג תכשיטים בסגנון ייחודי, שמתייחס לכל אישה בתור עולם ומלואו ומעניק תחושה שהתכשיט נוצר במיוחד עבורה - הכירו את ''מיתוש'', מותג התכשיטים של המעצבת שלומית קדם-שיבצקי

שלומית קדם-שיבצקי. יח"צ,
שלומית קדם-שיבצקי/יח"צ

שלומית קדם-שיבצקי הינה צורפת ומעצבת תכשיטים בעבודת יד. לפני כ- 7 שנים היא ייסדה את ''מיתוש'', סטודיו לעיצוב תכשיטים שכיום מעניק שירות לאלפי לקוחות ברחבי הארץ. בביתה של שלומית בקיבוץ יד חנה, שבעמק חפר, חנות תכשיטים לקהל הרחב, בה היא מארחת לקוחות רבות שמתרשמות מהקולקציות הייחודיות של שלומית, הכוללות זהב טהור, ציפוי זהב וכסף.

על מנת להבין את הקסם שמאחורי התכשיטים של שלומית, שוחחנו ושמענו ממנה על הרקע שהוביל אותה לפתיחת הסטודיו. " לאחר שנולד בני השני, החלטתי לא לחזור לעבודה כשכירה. התחלתי ללמוד צורפות כתחביב, ולאחר כ-2-3 שיעורים נדלקתי. מעולם לא שאפתי להיות קרייריסטית, רק רציתי להתפרנס, אחרי שגיליתי את הצורפות הבנתי שאני מאוד נהנית מיצירת מוצר שאפשר להשתמש בו ולענוד אותו. זה ממלא ומספק מאוד.

"כבעלת עסק, אני פועלת לפי הקונספט של baby steps . את כל ההחלטות החשובות לגבי התנהלות העסק שוקלת לאט ולא באימפולסיביות. מרגע שהקמתי את העסק הקפדתי על עלייה מתונה ושקולה. חשוב לי להישאר עם הרגליים על הקרקע ולהעריך את החומר והעבודה. אני מאוד גאה בעבודת היד שלי, שהיא מאוד קשה פיזית ודורשת מיומנות, דיוק וריכוז. העסק התבסס מעצמו בכך שיצרתי איזון ודאגתי שהוא ישתלב יחד עם חלקים אחרים בחיי באופן שלא יגבה הקרבה של המשפחה, הבית וחיי היומיום."

מיתוש. יח"צ,
תכשיטי מיתוש/יח"צ

הסטודיו מעוצב בסגנון בוטיק כאשר כל תכשיט מיוצר בכמויות בודדות, ולעיתים אף כפריט יחיד. תוכלו למצוא בסטודיו מגוון תכשיטים החל משרשראות, טבעות, עגילים וצמידים בסגנונות שונים: תכשיטים עדינים ורומנטיים לצד תכשיטים שיקיים, בועטים וצבעוניים.

שלומית מספרת כי היא מאוד אוהבת לארח בסטודיו מתוך רצון להכיר את לקוחותיה מקרוב "מיתוש" הוא מפעל חיי. אני עושה בו הכל - החל מהכנת התכשיטים, עיצובם, השיווק וכמובן שירות הלקוחות. מעבר לחווית העיצוב, אחד הדברים שאני הכי אוהבת בעסק הוא המפגש עם הלקוחות כאשר הן מגיעות אלי לסטודיו ואני מתאימה לכל לקוחה את התכשיט האולטימטיבי עבורה. "לראות את הנשים עונדות את התכשיטים שלי לאורך שנים ובכל אזור בארץ, זה מה שממלא אותי ומעניק לי את המוטיבציה להמשיך וליצור".

"מיתוש" נוצר תחילה כמותג תכשיטים עבור נשים, אך בתקופה האחרונה שלומית יוצרת תכשיטים גם עבור גברים בהזמנה אישית "כיום גם גברים פונים אלי כדי לקנות טבעות, שרשראות וצמידים עבורם. "אפילו בני הצעיר בן ה-9 פיתח טעם אישי בעקבות כך שראה אותי עובדת בבית - ומבקש שאכין לו תכשיטים מותאמים אישית אותם הוא לא מוריד."

הקו העיצובי של שלומית מאופיין בסגנון בוהו שיק אלגנטי המשלב אלמנטים בעבודת יד. טביעת האצבע שלה ניכרת בכל תכשיט בזכות הסגנון הייחודי והעבודה המוקפדת על כל תכשיט ותכשיט. בנוסף לקולקציות הייחודיות, היא מייצרת תכשיטים בעיצוב אישי, הכוללים חריטות על גבי התכשיטים והקדשות מיוחדות.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
עגילי זהב 14k צמודי אוזן בצורת קערה. יח"צ,
עגילי זהב 14k צמודי אוזן בצורת קערה/יח"צ

עגילי זהב 14k צמודי אוזן בצורת קערה

במהלך תיאור תהליך העבודה על התכשיטים, שלומית משתפת אותנו איך התפתח הסגנון העיצובי שלה "אני קודם כל מכינה תכשיט לעצמי. חולמת על מה שבא לי לענוד וכך מתפתחים רעיונות. אני מרגישה שהתכשיטים מותאמים לסגנון ולאורח החיים בישראל - לא מתאמצים או מהודרים מדי ומשלבים חומרים, מרקמים, וצבעים - חוטים, קשירות, חרוזים, זהב, כסף ופליז. התכשיט הוא תמיד שילוב של כמה אלמנטים שמאזנים אחד את השני. אני אוהבת את השילוב של החוטים הצבעוניים במתכת, זה נותן טאץ' קז'ואלי, צעיר וחופשי. אני חושבת שזה הגיע מילדותי בקיבוץ, אז נהגנו לשזור צמידים ושרשראות מחוטים. כך התפתח הסגנון הנוכחי - סגנון בוגר ומתוחכם יותר שנוצר על ידי שילוב כסף וזהב חוטים ויוצר תכשיט שאני יכולה לענוד בגיל 45 אבל עדין להרגיש חיבור לילדות."

שלומית מספרת כי היא מקפידה להשתמש בחומרים האיכותיים ביותר ביצירת התכשיטים "אני חושבת ומאמינה שעדיף להשקיע בתכשיט איכותי שישמר לאורך זמן במקום לרכוש בכל פעם תכשיט חדש, ולכן אני משתמשת בחומרים הטובים ביותר בתכשיטים שאני יוצרת. בעקבות כך פיתחתי את המושג "תכשיטים שלא מורידים" - הרעיון הוא שאלו לא תכשיטים חד-פעמיים שמתבססים על טרנדים או הצעקה האחרונה באופנה. אלו תכשיטים בעלי סגנון ונוחות שאפשר וכדאי לענוד אותם בשילובים שונים לאורך שנים."

בשל הרצון לשרת תפוצה רחבה יותר של לקוחות מכל הארץ, ל''מיתוש'' חנות דיגיטלית באמצעותה ניתן לרכוש את התכשיטים של שלומית ולקבלם במשלוח לכל חלקי הארץ.

צמיד חרוזי גולדפילד רקועים וחוט בצבע חאקי בהיר. יח"צ,
צמיד חרוזי גולדפילד רקועים וחוט בצבע חאקי בהיר/יח"צ

צמיד חרוזי גולדפילד רקועים וחוט בצבע חאקי בהיר

לסיום, שאלנו את שלומית מהו החלום הגדול שלה והופתענו לגלות כי היא חווה אותו בימים אלו "אני מרגישה שאני חיה את החלום לחלוטין. כאשר אני יושבת ליד השולחן הקטן שלי עם מוזיקה ב''פול ווליום'' ויוצרת את התכשיטים בניסורים, הלחמות ושיופים עם ידיים שחורות זה הכייף שלי. אני נהנית מכל רגע ולכן כל שנותר לי הוא לקוות שאוכל להמשיך ליצור כמה שיותר עבור הלקוחות שלי." אשרי האדם המגשים את חלומו.

''מיתוש''

יד חנה (עמק חפר)

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף מיתוש, בשיתוף מיתוש
  • עוד באותו נושא:
  • תכשיטים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully