וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפונדקאות באוקראינה חוזרת: השמים נפתחים החל מסוף החודש

בשיתוף הזכות להורות, בשיתוף הזכות להורות

13.8.2020 / 15:50

נגיף הקורונה גרם לסגירת השמיים במדינות שונות לרבות ישראל ולכן האפשרות לביצוע הליך פונדקאות של זוגות ישראלים באוקראינה ירד. אולם, החל מסוף החודש, הטיסות למדינות אשר נחשבות למדינות בטוחות בתקופה זאת, בשל תחלואה נמוכה בנגיף, עתידות לחזור

תינוק. freepik,
תינוק/freepik

זוגות רבים אשר אינם מצליחים להיכנס להריון באופן טבעי או באמצעות טיפולי פוריות, פונים להליך אשר נקרא פונדקאות. מדובר בהליך שבו אישה נושאת ברחמה עובר, כאשר לאחר לידתו היא מוסרת אותו להוריו. כלומר, האישה אשר נבחרת מראש לשמש כפונדקאית, מקבלת לתוך רחמה עובר אשר מופרה מזרע האב וביצית האם. הפונדקאית למעשה "משאילה" את הרחם שלה לזוג שאיננו יכול להביא ילדים באופן עצמאי וטבעי, כאשר הולד אותו היא נושאת ברחמה איננו שייך לה מבחינה גנטית.

בישראל זוגות המעוניינים בפונדקאות נתקלים בקשיים רבים ולכן, לא מעט מהם פונים לאופציית הפונדקאות בחו"ל ובפרט באוקרינה. לפונדקאות באוקרינה יש לא מעט יתרונות, כאשר היתרונות המרכזיים כרוכים במחיר הנמוך על פונדקאות וכן, הזמן הקצר עד להתאמת הפונדקאית לזוג.

הביקוש לפונדקאות באוקראינה חוזר

זוגות אשר היו מעוניינים בפונדקאות באוקראינה ונאלצו לבטל את התכנונים שלהם בשל נגיף הקורונה וסגירת השמיים, יכולים לממש את רצונם בהליך החל מחודש אוגוסט. חשוב לציין שאוקראינה היא בין המדינות הבודדות באירופה אשר פתוחות להזמנת טיסות כיום ועל פי דיווחים מרבית הטיסות כבר מלאות נכון להיום.

בנוסף מסתמנן שמגמת העליה מגיעה בגלל ההגבלות שחלות על ביקור ישראלים בשאר המדינות באירופה.

חשוב לדעת כאשר מזמינים טיסה לאוקראינה, שיש צורך להיערך מראש ולבצע בדיקת קורונה בארץ, 72 שעות לפני הטיסה וזאת בכדי להציג אותה בביקורת דרכונים באוקראינה, על מנת שתתאפשר הכניסה למדינה. במידה ולא מגיעים עם בדיקת קורונה, יש לבצע בדיקה לאחר בידוק דרכונים, בעמדות הבדיקה כאשר מגיעים לאוקראינה.

למה אוקראינה?

אין ספק שיש לא מעט יתרונות לתהליך. ראשית כל, על פי החוק באוקראינה, הורים לילד אשר נולד במדינה נקבעים על פי הוכחה לקשר גנטי בלבד. על מנת להיות זכאים להליך, הדרישה הבסיסית באוקראינה היא שהזוג יהיה נשוי כחוק ומעבר לכך, הדבר לא כרוך בהליך משפטי כלשהו. כמו כן, הכניסה לאוקראינה קלה ונוחה בניגוד לכניסה למדינות אחרות שבהן יש צורך באשרת כניסה מיוחדת. הפונדקאות באוקראינה מאפשרת לזוג לבחור מסלול פונדקאות הכולל בו גם תרומת ביצית. בתהליך זה יתאפשר לזוג לבחור את מין העובר טרם ההיריון וכן לבדוק היתכנות למחלות גנטיות. חשוב לדעת שאין הגבת גיל לנשים.

יתרונות נוספים להליך הם: ניתן לקצר את התהליך אודות לגורמים שונים. ניתן למצוא באוקראינה מספר גדול של נשים בריאות שיכולות לשמש פונדקאיות וכן, הזוג יכול לבקש החלפה של הפונדקאית במידה וההליך לא הצליח. ההורים אינם מחויבים להישאר בקשר עם הפונדקאית ויחד עם זאת לקבל מידע אודות תוצאות הבדיקות השונות אותן הפונדקאית מבצעת במהלך ההיריון, דבר אשר יכול להקל עליהם לא מעט מבחינה רגשית. יתרון נוסף שהוא ללא ספק בעל חשיבות, כרוך בסוגיית המחיר אשר נמוך באופן משמעותי מהמחיר במדינות אחרות לרבות מדינת ישראל.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

הליך פונדקאות עם הזכות להורות

פונדקאות באוקראינה היא הליך שללא ספק כדאי לעבור יחד עם הזכות להורות. מדובר החברה אשר פועלת מתוך תחושת שליחות ומתוך ידיעה שלהיות הורה זוהי זכות בסיסית של כל אדם. החברה מורכבת מצוות מקצועי ומנוסה, כאשר חלק גדול מהצוות עבד בעמותת אימוץ בינלאומית אשר אחראית לאימוץ 700 ילדים מאוקראינה על ידי משפחות ישראליות.

למה עם הזכות להורות?

ראשית כל, עובדי החברה הינם דוברי רוסית. הם מכירים היטב הן את המנטליות והן את אורח החיים באוקראינה וכן, יש להם קשרים רבים ומשמעותיים עם גופים גדולים ועם אנשי מפתח באוקראינה, דבר אשר מאפשר להם לסייע רבות לזוגות בתהליך הפונדקאות.

חברת "הזכות להורות" מציעה מסלולי פונדקאות שונים באוקראינה ומתאימה באופן האידאלי את המסלול הנכון לכל זוג. כמו כן, הצוות המקצועי של החברה עומד לרשות הזוגות אותם הם מלווים בכל עת בתהליך, מתחילתו ועד סיומו המוצלח שבו הזוג אוחזים תינוק בריא וחוזרים אתו הביתה בשלום.

בשיתוף הזכות להורות, בשיתוף הזכות להורות
  • עוד באותו נושא:
  • פונדקאות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully