וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתרון המושלם לאימון כושר אישי מהבית

בשיתוף self fit, בשיתוף self fit

13.8.2020 / 13:29

בחודשים האחרונים הגיעו אל מערכת "המומחים" שלל בקשות של קוראים לגבי מציאת פתרונות אישיים ישימים ונוחים לפעילות של כושר גופני

self it. יח"צ,
self fit/יח"צ

בגלל המגבלות והחשש מוירוס הקורונה אשר מונעים מהקהל הרחב להגיע אל חדרי הכושר השונים ולהתקהל בקבוצות של רבים, חיפשנו את הפתרונות היעילים ומצאנו אחד גדול מהחיים, ,"Self-Fit" קלפי התעמלות מלהיבים שמראים תרגילים בהם משתמשים לפי משקל הגוף.

מפיק חבר המערכת שוחח עם מי שהביא את דרך האימון הייחודית הזו לארץ, רוברט ברמן. הוא חזר מוקסם מרעיון כביר שעוזר לשמור על כושר גופני בדרך אישית, ייחודית מסלון הבית.

רוברט ברמן רווק ובן 54 הוא איש מיוחד, במקור הגיע לארץ מארה"ב ועל הרעיון לבנות סדרת אימונים אישיים דרך קלפים הוא סיפר: "בזמנו הייתי מתאמן עם מאמן כושר אישי וכאשר ביקשתי לבצע את התרגילים שהדגים לי בבית, גיליתי כי אני מתקשה לזכור אותם כאשר נמצא לבד.

"לכן התחלתי לחפש דרך מסויימת שתעזור לי ועליתי על תוכנית בטלוויזיה האמריקאית שהציגה חברה מקומית שפיתחה את המוצר הזה, קלפי התעמלות. יצרתי איתם קשר וביקשתי לייבא זאת לארץ אולם התגובה שקיבלתי הדהימה אותי, הם לא היו מוכנים כי המוצרים שלהם יגיעו לישראל".

רוברט לא הרים ידיים ומצא כי על הרעיון של אותה חברה אין זכויות יוצרים, לכן פיתח סדרה דומה כאשר נעזר במספר מאמני כושר בכירים בשוק המקומי, כולל כאלה שעובדים עם צה"ל, צילם אותם בפעולה והוציא 3 סדרות קלפים עיקריות.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
self it. יח"צ,
self fit/יח"צ

הסדרה הראשונה כוללת תרגילים לאימוני ליבה, אלו מתאימים לבני נוער ומבוגרים, מדובר באימונים קשים עם יותר מ-80 תרגילים שונים שעוזרים לבנות שרירים ולהוריד משקל.

סדרה שנייה מכילה 100 תרגילים שונים של פילאטיס ויוגה והסדרה השלישית מיועדת בעיקר לגיל הזהב ובה ישנם 60 תרגילים אשר עובדים על יציבות וגמישות.

אמרתי לרוברט כי מדובר בפתרון אדיר לתקופת הקורונה והוא הוסיף: "גם לתקופת הקורונה, אני יודע שרבים חוששים להגיע לחדרי הכושר או לא נלהבים להתאמן מול מאמנים בזום, מה גם שזה עסק יקר יותר, אבל קלפי ההתעמלות חוסכים דברים נוספים בלי קשר לתקופה הקורונה.

"מעבר לכסף זה חוסך זמן, הרי נסיעה לחדר כושר מקומי ובחזרה זה עניין של 15 או 20 דקות, גם כשצריך למצוא חנייה, זו הסיבה העיקרית כי מי שמתאמנים בחדר כושר לא עושים זאת יותר מפעמיים או שלוש במהלך השבוע, לכן בעזרת הקלפים הם חוסכים את הזמן היקר הזה ויכולים להתאמן בכל יום. מחקרים מראים כי מי שמתאמן כל יום במשך 20 דקות, רק 20 דקות, על סיבולת לב ריאה ברמה כזו או אחרת, מפחית את הסיכוי לקבל התקף לב וסרטן ב 30%! כמה באמת יכולים להגיד כי מתאמנים את 20 דקות הללו בכל יום? בזכות הקלפים אפשר לעשות זאת וגם לחסוך את זמן הנסיעה לחדר הכושר".

כאשר בחנתי את הקלפים מקרוב גיליתי כי אלו מחולקים לא רק פי תרגילים אלא בכל הנוגע לאימוני הליבה הם היו מסומנים גם לפי צבעים שונים, שאלתי את רוברט לגבי העניין והוא הסביר: "הצבעים נועדו להפריד בין כל קבוצת שרירים שונה. נניח ונפצעתי בכתף ולכן מעדיף לא לעשות אימון על פלג גוף עליון, אני יכול להתמקד בחלק אחר של הגוף שעליו אני רוצה לעבוד ולפתח ובמקרה הזה אני בוחר רק הקלפים הסגולים. אם אני רוצה לעבוד ולפתח קוביות בטן אז אני בוחר הקלפים האדומים."

כל שלושת הסטים של הקלפים מופיעים עם תמונות של תרגילים, צבעים והסבר מפורט שמטרתו להזכיר כיצד להתאמן את אותו התרגיל.

self it. יח"צ,
self fit/יח"צ

למדתי כי את הקלפים ניתן היה להשיג בשנתיים האחרונות בחנויות נבחרות ברחבי הארץ, אולם בעקבות הקורונה עיקר הפעילות של רוברט הפך להיות בשלט רחוק כאשר ניתן להתרשם ולהזמין את קלפי ההתעמלות מהאתר הרשמי

"בתקופת הקורונה קיבלתי מבול של הזמנות והפידבקים של הלקוחות פשוט חיממו לי את הלב, הם הודו לי על פתרון שבו אין צורך להשתמש במשקולות או מכשירים אלא במשקל הגוף בלבד וזה הרי נחשב לאימון הכי בריא", סיפר לי רוברט.

בימים אלו ובמקביל לשיווק קלפי ההתעמלות, רוברט ממשיך את פעילותו כמנהל עמותה של תרומת איברים בהלכה, זו בין היתר שותפה אסטרטגית של כרטיס אדי, המרכז הלאומי להשתלות.

"Self-Fit", היתה לי פגישה נעימה עם איש מיוחד שעושה המון לזולת והביא פתרון מעשי, מקצועי וזול לכל מי שמבקשים לזכור איך וכיצד להתאמן באופן בריא באופן אישי מהבית.

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר בטלפון: 052-527-5284
info@selffitcards.com מייל

אתר הבית

בשיתוף self fit, בשיתוף self fit
  • עוד באותו נושא:
  • התעמלות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully