וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטצוץ רשת מספרות לילדים נוער וגברים

בשיתוף קטצוץ, בשיתוף קטצוץ

13.8.2020 / 13:15

הרשת הוותיקה והמובילה משנת 1993 בתחום תספורות ראשונות, עיצובים חדשים, מרעננים ומדליקים לילדים ונוער

קטצוץ. יח"צ,
קטצוץ/יח"צ

במסגרת כתבות מערכת המומחים אודות בתי עסק ייחודים, הגענו אל רשת המספרות "קטצוץ" המפורסמת, זו מספרת ילדים, בני נוער וגברים ייחודית.

מפיק חבר מערכת המומחים קפץ לסניף הראשון - סניף הדגל אשר ממוקם ברמת אביב ג', שם הוא למד על הדקויות ושוני אשר מפרידים בין עולם התספורות של המבוגרים לבין אלו של החבר'ה הצעירים.

מי שמנהלים אותה כיום הם שניים, שרון שיר המייסד ונועם אלישע אשר הצטרף כשותף לפני כ-12 שנים וביחד הם הפכו את חווית התספורת לבילוי יוצא דופן בפריסה נרחבת.

קטצוץ. יח"צ,
קטצוץ/יח"צ

השאלה הראשונה שהפנתי אל השניים הייתה מה הכי חשוב מבחינתם לעשות כאשר מספרים ילדים וילדות, שרון הסביר: "ראשית הכל מתחיל בגישה - לדעת לגשת לילד בגובה העיניים, להראות לו שזה לא כואב או מפחיד להסתפר בדרך נעימה ומזמינה תוך כדי שימוש בכל הכישורים שלנו כספרים בנבחרת הרשת של קטצוץ.

"שנית - ניסיון של שנים - לדעת לסיים התספורת במינימום זמן, משום שילדים בגיל צעיר לא יכולים לשבת בשקט ליותר מכמה דקות בודדות וכמובן, לא פחות חשוב, להוציא את הילדים עם תספורת איכותית ובסטייל מדליק".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
קטצוץ. יח"צ,
קטצוץ/יח"צ

למדתי כי בכל הנוגע לבני הנוער ישנה אסטרטגיה שונה לגמרי, על כך סיפר לי נועם: "אם מול ילדים קטנים אנחנו חייבים לפעול במהירות, כאשר אנחנו עובדים עם מי שקצת יותר בוגרים בגיל ובעיקר מול נערים ונערות אנחנו חייבים לגלות הרבה יותר רגישות וסובלנות. זה גיל שיש בו המון לחץ חברתי, התדמית האישית חשובה להם יותר מכל דבר אחר בעולם כאשר הרשתות החברתיות הן המכתיבות את הטון.

"אם פעם היו לנו בסניפים אלבומים עם תמונות של תספורות אז היום מגיעים אלינו עם תספורות מיוחדות מכל העולם שרואים באינסטגרם ובשאר המדיות דבר שמאתגר מאוד ודורש מיומנות לעצב את הטרנד החדש על ראשם בסטייל המתאים. לא פעם הנער או הנערה מבקשים תספורת מסויימת בניגוד לדעתם או הסכמתם של ההורים, לכן לעיתים אנחנו מוצאים את עצמנו לא רק ספרים אלא גם מיישרים קו בין הצדדים להוציא את כולם מרוצים".

שרון הוסיף: "צריך להבין, אם התספורת לא לטעמם זה יכול להגיע למצב שבו הם לא מוכנים ללכת לבית הספר לאחר מכן, עד כדי כך! לעומת זאת, נער שמרוצה מהתספורת מעלה סטורי או סלפי למדיות עוד בעודו במספרה!"

בזמן שהותי במספרה ניצלתי את ההזדמנות ושוחחתי עם כמה לקוחות אקראיים, רונית מועלם אמא לשי בן התשע סיפרה לי: "לקח לי המון זמן לשכנע את הילד שלי לבוא איתי להסתפר, הוא התנגד נחרצות כי היתה לו חוויה לא מוצלחת כאשר הסתפר במקום אחר כשהיה ילד קטן. לשמחתי פגשתי פה בצוות מקסים ומכיל שידע כיצד לגשת אליו, לגעת בו בנפש ולשכנע אותו לשבת ולהסתפר, מאז שי לקוח קבוע פה בסניף, זה הוא שלוחץ עלי היום לבוא ולהסתפר ולא אני עליו".

גם ליאת ברנע פרגנה: "לפני שנה הגעתי לפה עם ילד בן 3 שהיה דעתן ועקשן וסירב בכל תוקף להוריד את השיער, למזלי פגשתי בשרון ובכישרון רב הוא הצליח להרגיע ולספר אותו בצ'יק צ'ק, קיבלתי גבר קטן עם תספורת מהממת ומאז אין שום בעיה. אנחנו מגיעים למספרה ונהנים לא רק מהתספורת עצמה אלא גם מכל החוויה שמסביב".

הסניפים של רשת "קטצוץ" מותאמים לכולם, עבור הילדים הקטנים על הקירות ישנם ציורים של דמויות אנימציה ומסביב מתקנים המזמינים אותם לשבת ולשחק, קטר, פיל, אופנוע ואחרים עם משחקי Comfy כך שהסביבה לא מאיימת אלא משדרת גן ילדים לכל דבר.

עבור בני הנוער ישנם מסכי משחק אשר משלבים גם שירים וסדרות מצוירות מהYouTube, טאבלטים, פלייסטיישן 4, X-Box ועוד משחקים.

קטצוץ. יח"צ,
קטצוץ/יח"צ

"בכניסה הילדים הקטנים מקבלים מאיתנו סוכריה ובסיום ישנה הפתעה נוספת", סיפר לי נועם והוסיף, "יש אצלנו לקוחות שהתחילו להסתפר כשהיו ילדים קטנים , היום חלקם חיילים וחלקם כבר מביאים את הילדים הקטנים שלהם להסתפר".

כחלק מהחוויה המשלימה, הם מקבלים תעודה ממותגת של "קטצוץ" עם שם המלא של הילד, תאריך התספורת ותלתל ראשון למזכרת כאשר מדובר בתספורת הראשונה בחיים של אחד מהילדים.

שלושת הסניפים של "קטצוץ" ממוקמים ב:

סניף הדגל - רמת-אביב ג' ברחוב ברזאני משה 4 - 03-6420957.

סניף גבעתיים - רחוב דרך השלום 101,תל אביב (מרכז שביט) - 03-7322255.

סניף פתח תקווה - רחוב המכבים 17 - 03-603-5005.

"קטצוץ", רשת המספרות לילדים נוער וגברים המבטיחה מקצוענות, איכות ,אדיבות וחווית תספורת מהנה לכל המשפחה מעל 25 שנה.

פייסבוק

אינסטגרם

אתר הבית

בשיתוף קטצוץ, בשיתוף קטצוץ
  • עוד באותו נושא:
  • מספרה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully