וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שף תורג'י: הגיע הזמן שתפנקו את עצמכם

בשיתוף שף תורג'י, בשיתוף שף תורג'י

13.8.2020 / 12:08

אריאל תורג'מן גדל עם אהבה למטבח, והדבר ניכר בכל מנה ומנה שהוא מוציא תחת ידיו. הוא ישדרג לכם כל אירוע של כ-35 סועדים לחווייה שלא הכרתם

אריאל תורג'מן. יח"צ,
אריאל תורג'מן/יח"צ

אחד הטרנדים הפופולריים בשנים האחרונות באירועים, החל מערבי חברה, גיבוש, משפחה ועד דייט רומנטי זוגי, הוא הזמנת שף פרטי, אשר מגיע לשדרג את האירוע לממדים שלא ידעתם שקיימים בכלל. הרי כל אחד מכם מארגן או ארגן אירוע כלשהו. נכון, זה לא חייב להיות אירוע גדול אבל לכל הפחות, אירוע שמצריך מחשבה יצירתית לעתים. התשוקה לבישול של השף אריאל תורג'מן (שף תורג'י) כבשה את צוות המומחים שלנו, אחרי שנוכחנו לגלות כי מדובר בסוג של שף ייחודי.

תורג'י פשוט מאוהב במנות שלו, נותן את נשמתו בכל מה ומנה שיוצאת. ואת האמת? העובדה כי הוא גדל על אהבה גדולה למטבח נותנת את אותותיה בכל ערב שהוא לוקח בו חלק. אז אם אתם חולמים להפוך אירוע ביתי לערב בלתי נשכח, אתם כבר לא צריכים לעבוד קשה. עם אריאל תורג'מן תזכו לקחת חלק מערב שכולו טעמים בלתי נשכחים, בעוד היתרונות בסידור אירוע תחת שרביטו של שף פרטי הם רבים: לא צריך לדאוג לניקיון המטבח והכנת האוכל, בכך שניתן לפנות את המחשבה ליציקת תוכן האירוע וארגון הפרטים האחרים.

אריאל תורג'מן. יח"צ,
אריאל תורג'מן/יח"צ

בנוסף, בזכות המקצועיות של תורג'י, כל האורחים נהנים מאוכל טרי, איכותי וטעים. אוכל שמבושל אל מול עיניהם, לעתים בדרך של מופע שף נאה, אשר מעניק לסועדים אטרקציה לכל דבר וענין. עם תורג'י שף תזכו להיות חלק מטעמים שאי אפשר להישאר אדישים אליהם - כך קבע צוות המומחים שלנו שאישר כי אריאל תורג'מן הוא התשובה לכל אירוע. מדובר בחוויה קולינרית בלתי נשכחת שיכולה להתאים למגוון אירועים כמו ערבי בשרים, מסיבות רווקים, ימי הולדת ועוד.

תורג'י מומחה בהפקת אירועי ערב ומוביל, באופן אישי וייחודי, את האירוע לכל מקום שתרצו, החל מהבית שלכם ועד לחצרות, גני אירועים, חוף הים ושמורות או יערות. הקונספט שלו יכול לכלול כ-35 סועדים, כאשר לצידו נמצאים גם שלושה אנשי צוות בכירים בתחום הקולינריה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אריאל תורג'מן. יח"צ,
אריאל תורג'מן/יח"צ

''אני מנסה להביא דברים חדשים. קראתי הרבה על התחום הזה ואני אוהב מאד את הקונספט הזה של שף פרטי, אבל היה לי קשה לעשות את מה שכולם עושים לכן הבאתי מנות וטעמים חדשים שאנשים עדין לא ראו או טעמו. אני רוצה שהלקוח יהנה מכמה שיותר דברים ולא יתמלא מהאוכל מהר מדי. אני אוהב מאד לגוון ולהשאיר לסועדים מקום לעוד". אמר תורג'מן.

בכל אירוע מספר המנות מוגשות על פי בקשת הלקוח וכולן כשרות. המנות הראשונות כוללות בין היתר קרפצ'יו פילה בקר בתיבול מיוחד, קרפצ'יו סלק ומאפים, עליהם תורג'י מקבל פידבקים חיוביים רבים. מדובר על מאפה פרגית בטטה עם קרם בטטה שהוא מכין בסגנון מיוחד, אשר מזכיר סגנון יפני. מאפה נוסף הוא צלעות (מספר 2) בצליית אסאדו עם שום קונפי ומיונז.

המנות העיקריות גם כן מגוונות וכוללות: כבד אווז קצוץ שרוף על ברוסקטות של בגט, בצל מקורמל עם צ'ילי מתוק ופיסטוק טחון מלמעלה. חזה אווז צלוי במרינדת דבש, מונח על ברוסקטה עם ריבת בצל וריבת דובדבנים. מגש קבבים: על מצע חצילים מרוקאים, כאשר מעליהם מפוזרת טחינה בשלושה צבעים (כל צבע הוא טעם אחר). שיפוד אנטריקוט אננס: מנה אשר מעניקה שואו לסעודה.

אריאל תורג'מן. יח"צ,
אריאל תורג'מן/יח"צ

המנות האחרונות כוללות שולחן מתוקים ופירות: אבטיחים, מלונים, בננה צרובה עם שוקולד וסוכר, קינוח אישי לכל סועד - באברוואה ומוס שוקולד. מתוק שסוגר את הערב בצורה מושלמת.

לסיכום, תמו הימים בהם תבזבזו שעות מול התנור והגז כי מה שאתם צריכים זה פשוט להזמין את שף תורג'י, אשר יוכל לדאוג לכם לערב מדהים, בין אם מדובר באירוע אצלכם בבית, ערב זוגי עם האשה או ערב חברה.

טלפון: 054-548-1580

שעות הפעילות: א-ה

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף שף תורג'י, בשיתוף שף תורג'י
  • עוד באותו נושא:
  • שף
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully