וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתן בחרתן, רוזי שי הרפלקסולוגית המומלצת ביותר באשדוד

בשיתוף רוזי שי, בשיתוף רוזי שי

13.8.2020 / 11:53

הרצון שלנו להגיע להצלחות במהירות יכול לעלות בבריאות, עקב לחצים שיכולים לגרום לסטרס, כאבי ראש, לחץ דם גבוה וכו'. ניסינו להבין כיצד לטפל בבעיות וקיבלנו המלצות על המון רפלקסולוגים. צוות המומחים בדק את הנושא וכעת הוא מביא לכם את הבחירה המומלצת באשדוד והסביבה

רוזי שי. יח"צ,
רוזי שי/יח"צ

הכירו את רוזי שי, רפלקסולוגית בכירה בת 34 אשר מאבחנת ומטפלת בנשים באמצעות כפות הרגליים. הרפלקסולוגיה מסייעת לגוף לרפא את עצמו בכך שהיא מאזנת בין הגוף לנפש. במקרים מסוימים ניתן לאבחן את המחלה טרם הופעתה דרך כפות הרגליים ובכך למנוע את התפרצותה. הטיפול שלה מתאים לנשים שסובלות מכאבי ראש, סטרס, לחץ דם גבוה, בעיות הורמונליות ונשים בתהליכי כניסה להריון.

מעל הכל ההתמחות של רוזי שי היא בפוריות ובכך היא מרגישה כי היעוד שלה הוא לעזור לאנשים להביא חיים חדשים לעולם. "הרבה נשים לא יודעות שבעזרת טיפולי רפלקסולוגיה ניתן לעלות משמעותית את סיכויי ההצלחה בטיפולי פוריות ובכניסה להריון בתהליך טבעי''. לעיתים, יש קושי להיכנס להריון מסיבות ידועות או שאינן ידועות וחשוב ליידע אותן שבעזרת טיפול טבעי אפשר לשפר משמעותית את הסיכויים להיכנס להריון".

רוזי שי. יח"צ,
רוזי שי/יח"צ

רוזי שי שעסקה במגזר העסקי כ - 12 שנה, החליטה לעזור לנשים באמצעות הרפלקסולוגיה, מה שהוביל אותה לשנות כיוון למען המטרה ולפתוח את הקליניקה שלה לפני כשלוש שנים. ''הרפלקסולוגיה עושה פלאים ואני שמחה שעשיתי את זה. אין לתאר את התחושה הטובה שאני מקבלת מהמטופלות שלי. זה דבר משנה חיים - אני עוזרת לנשים לשפר את איכות חייהן, מדובר בתחזוקה כללית לגוף שלנו ואפשר לעשות זאת בדרך טבעית''.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
רוזי שי. יח"צ,
רוזי שי/יח"צ

מטרת הרפלקסולוגיה היא לאזן בין רמות הפיזיות והאנרגטיות בגוף, ובכך לסייע לגוף להתגבר על מחלות שונות ולמנוע את התפתחותן. "מספר הטיפולים הוא אינדיבידואלי'' אמרה רוזי שי והוסיפה: "אני יכולה לספר כי ישנה הצלחה מאד גדולה במקרי מיגרנה. לדוגמה, הגיעה לקליניקה שלי מטופלת שסבלה ממיגרנות כמה שנים ואחרי מספר טיפולים הן נעלמו לה לחלוטין. הרבה אנשים סובלים ממיגרנה ולא יודעים שיש טיפול טבעי שיכול לעזור להם. במקרה אחר, הגיעה אלי מטופלת עם לחץ דם גבוה ולא מאוזן ולאחר מספר טיפולים הלחץ דם שלה התאזן ואף הורידה את מינון הכדורים שלה באישור רופא. בנוסף, הרפלקסולוגיה מחזקת את המערכת החיסונית ומסייעת לגוף להתמודד מול נגיפים שונים כגון: שפעת ונגיף הקורונה בעת החשיפה''.

מרגע הכניסה לקליניקה של רוזי שי, חשים באווירה שלווה יחד עם ריחות נעימים ומוזיקה מרגיעה. משך הטיפול בקליניקה של רוזי כ- 50 דקות, במהלכו המטופלות זוכות ליחס אישי ונהנות ממגע עוצמתי ומרגיע.

רוזי שי. יח"צ,
רוזי שי/יח"צ

רוזי שי ממליצה לכל אחד לקבל טיפול במיוחד בתקופה הנוכחית עקב הסטרס שהקורונה הכניסה לחיינו והחליטה להעניק שני טיפולים בשבוע לנשים אשר ידן אינה משגת. אותן המטופלות בוחרות את הסכום אותו הן יכולות לשלם עבור הטיפול. "החלטתי לעשות זאת בעיקר עכשיו ולהקל על נשים עם חרדות ולחצים - זאת המתנה שאני יכולה להעניק להן בתקופה הזאת".

בקליניקה של רוזי שי הרפלקסולוגית מאשדוד תמצאו את הפתרונות.

טלפון: 054-9719015

מייל: rozi11786@gmail.com

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף רוזי שי, בשיתוף רוזי שי
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully