וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

א.ר. אינסטלציה שיפוצים: תשכחו מכאב הראש

בשיתוף א.ר. אינסטלציה שיפוצים, בשיתוף א.ר. אינסטלציה שיפוצים

13.8.2020 / 9:30

עבודות שיפוצים ואינסטלציה דורשות עובדים אמינים ומקצועיים. א.ר. אינסטלציה ושיפוצים מציעים שירות כזה בכל שעה ביממה ובמחירים הוגנים

'א.ר. אינסטלציה שיפוצים. יח"צ,
א.ר. אינסטלציה שיפוצים/יח"צ

שיפוץ דירה או מבנה זה עסק לא פשוט עבור כל אחד שעומד להיכנס אליו. הסיבות לביצוע שיפוץ הן מגוונות: יש מי שמשפץ כדי להעלות את ערך הנכס, מי שמשפץ בגלל התרחבות של המשפחה, שיפוצים לפני כניסה לבית חדש, שיפוץ עבור שיקום תשתיות של דירה ישנה שסובלת מבלאי. כל שיפוץ, באופן טבעי, לא זהה לאחר, מאחר וכל אחד מסוגי השיפוצים מכתיב אסטרטגיה קצת שונה - אבל תמיד, תכנון מוקדם של עבודת שיפוצים, פשוטה או מורכבת, חלקית או כללית, הוא מרכיב חיוני בהצלחת הפרויקט.

הדרך המוכרת ביותר לבחירה של שיפוצניק היא דרך חברים או משפחה, שעבדו ישירות עם אותו בן אדם ועכשיו יכולים לומר לכם אם שווה להעסיק אותו או לא. לא קשה להבין למה הדרך הזו היא הנפוצה ביותר אבל לנו, בצוות המומחים, יש את הכלים הטובים ביותר לדעת מי קבלן שיפוצים אמין, ישר ומקצועי, מאחר וערכנו בדיקות מקיפות בנושא בתקופה האחרונה.

'א.ר. אינסטלציה שיפוצים. יח"צ,
א.ר. אינסטלציה שיפוצים/יח"צ

הכירו את ''א.ר. אינסטלציה שיפוצים'' אשר מעניקה מענה לכל עבודת שיפוצים ואינסטלציה הדרושה עבורכם. בעלי החברה, אלון כהן, הוא בעל ניסיון רב בעבודות שיפוצים ואינסטלציה מזה שנים רבות, עם ידע נרחב ויכולת לבצע כל עבודת שיפוצים על הצד הטוב ביותר.

חלק מהשירותים להם תזכו עם ''א.ר. אינסטלציה שיפוצים'' כוללים טייח פנים וחוץ לבתים פרטיים וחידוש בניינים, שיפוצים כללים, חדרי אמבטיה ושירותים, שיפוץ וחידוש בניינים, שיפוץ וילות ודירות, שלד גמר ועוד. בכל הקשור לעבודות אינסטלציה: איתור נזילות (אפשרות לאיתור באמצעות מצלמה טרמית), תיקון נזקי מים, פתיחת סתימות בבית ובביוב ראשי, תיקון פיצוצים בצנרת והחלפת צנרת כללית, התקנת כל הכלים הסניטרים, תיקון והחלפת דודים וקולטים ועוד. יש לציין כמובן כי כל העבודות מבוצעות באחריות מלאה, לצד מקצועיות ואמינות מובטחת.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
'א.ר. אינסטלציה שיפוצים. יח"צ,
א.ר. אינסטלציה שיפוצים/יח"צ

הייחודיות של ''א.ר. אינסטלציה שיפוצים'' היא בתחום הצנרת. מאחר ומדובר באחת המערכות החשובות בבית, יש לה השפעה ישירה על איכות החיים של כולנו. צנרת מלאת חלודה תפגע באיכות המים, ובנוסף תוריד את ערך הדירה. החלפת צנרת היא אמנם פרוצדורה מורכבת, אבל לטווח הרחוק זה בהחלט משתלם. צנרת הבית נמצאת מתחת לרצפה ולא באמת ניתן לראות אותה או להרגיש בה, עד אשר היא מתחילה לעשות בעיות.

אם ישנו פיצוץ באחד הצינורות שמתחת לרצפה, אתם או שכניכם תסבלו מהצפות ונזילות וגם מחשבון מים מנופח. מה עושים? בחלק מהמקרים ניתן לעשות תיקון מקומי ולתת מענה זמני לבעיה, אבל לפעמים יש צורך בהחלפה של כל הצנרת בבית - הזמנת איש מקצוע ראוי ואמין זה הצעד המשתלם ביותר עבורכם.

''א.ר. אינסטלציה שיפוצים'' מעניקים שירות ללקוחות פרטיים ועסקיים כבר למעלה משלושים שנה. הבעלים, אלון כהן, מחזיק בכמה צוותים שנותנים שירות ללקוחות בכל שעות היממה. מדובר כאמור בחברה אשר מתמחה באיתור נזילות, הרבה בזכות הציוד האיכותי והחדיש לאיתור תקלות. בין היתר, ''א.ר. אינסטלציה שיפוצים'' מעניקה אחריות על כל העבודות שהיא מבצעת. "אני עושה רק דברים שאני טוב בהם''. אמר לנו אלון כהן והוסיף: "אנחנו נסייע למישהו בכל שעה, גם ב-3 בלילה אם למישהו יש תקלה בבית והתפוצץ לו צינור - אנחנו מגיעים".

בשיטוט ברשת ראינו בנוסף גם את פתיחות הלב של אלון כהן, כאשר החליט שלא לגבות תשלום עבור עבודה שביצע למשפחה קשת יום. "פנה אלי בחור צנוע אחרי שעשו לו עבודה לא טובה. בסיום העבודה הילדים שלו באו עם קופות החיסכון שלהם, כדי לשלם לי עבור התיקון. חשתי מבוכה והחלטתי שאת התיקון הזה אני מבצע בחינם".

במקרה אחר כהן הגיע ללקוח שייעצו לו להרים את כל הבלטות בבית כדי לפתור תקלה אך הוא הצליח לפתור את הבעיה, אחרי שאיתר אותה מהר מאד ותוך הרמת בלטה אחת בלבד: "ללקוח שלי הייתה נזילה בכל הבית, הוא סבל מריחות ועובש קשה. בעלי מקצוע רבים ביקרו בביתו לפני שאני הגעתי. חלקם לא הצליחו לאתר את מוקד הבעיה, חלקם הציעו לשבור חצי מהבית על מנת לאתר את הנזילה ולתקנה. יצוין כי עבודה של שבירת בלטות כללית בכל הבית מביאה לכדי השבתה כללית של מגורים ומים בבית, ועוד לא דיברנו על עלויות והוצאות ישירות נלוות".

זה נשמע לא פשוט.

"אין ספק שלעיתים רבות אין איך להימנע משבירה כללית כזאת ועבודת שיפוץ, אבל במקרה הזה אני הצלחתי, תוך שימוש במכשור המתקדם שברשותי והניסיון העשיר שלי, למצוא את מקור הנזילה באופן ממוקד. מיד הודעתי ללקוח שאיתרתי את מקור הנזילה וכל העבודה מצריכה שבירת בלטה אחת, כאשר לאחר מכן אני מטפל בנזילה. אתם רק יכולים לדמיין את כמות האושר שבקעה מתוך עיניו. הלקוח שלי, זה שסומך עלי יותר מכל, שאהיה מקצועי ואטפל בבית שלו, הכי טוב שאפשר - מאושר".

'א.ר. אינסטלציה שיפוצים. יח"צ,
א.ר. אינסטלציה שיפוצים/יח"צ

אחת הלקוחות של ''א.ר. אינסטלציה שיפוצים'', לאה וינשטיין, סיכמה: "הם עשו אצלי עבודת קודש. החבר'ה היו אמינים ומדויקים - מילה זו מילה, זמן זה זמן, קבעו ובאו, לא משחקים כמו כמה מעמיתיהם. אפשר לסמוך עליהם בעיניים עצומות, לא האמנתי שכך זה יעבור. השיפוץ היה נהדר והכי חשוב, הם היו מקצועיים יעילים ואמינים. גם המחיר לא היה בשמים, בסך הכול הוגן ביותר. אני ממליצה בהם לעבודת השיפוץ שלכם, בלב שקט".

אז אם אתם נמצאים לפני שיפוץ משמעותי בדירה, בבניין, בבית פרטי או בבית עסק ואתם מחפשים אחר עבודות שיפוצים, אין כל ספק כי לביצוע העבודה על הצד הטוב ביותר, בעלויות הוגנות ותוך כדי מתן שירות איכותי ותוצאה סופית לשביעות רצונכם - ''א.ר. אינסטלציה שיפוצים'' היא הפיתרון שלכם, מגדרה ועד חדרה.

טלפון: 050-7511190

שעות פעילות:
א-ה
שישי: עד כניסת השבת
מוצ''ש: שעה לאחר צאת השבת

פייסבוק

בשיתוף א.ר. אינסטלציה שיפוצים, בשיתוף א.ר. אינסטלציה שיפוצים
  • עוד באותו נושא:
  • שיפוצים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully