וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנות הכל בו המושלמת למי שמגיעים לאזור הצפון

בשיתוף נעמן ורדינון, בשיתוף נעמן ורדינון

12.8.2020 / 15:31

כל מי שמגיע למע'אר שבצפון יודע לא לפספס את הסניף המקומי של נעמן ורדינון המציע מגוון עצום של מוצרים לבית במחירים ללא תחרות

נעמן ורדינון. יח"צ,
נעמן ורדינון/יח"צ

במשך שלוש השנים האחרונות כל מי שטייל באזור הצפון יודע, אם נוסעים לטייל בצפון ישראל אזי בגדר חובה לעבור ביישוב מע'אר, בכניסה הדרומית על כביש 806 ולהגיע לחנות כלי בית, טקסטיל, מטבח ודברי נוי מהגדולות בישראל, הסניף המקומי של הרשת הידועה "נעמן-ורדינון".

לפני כשלוש שנים הזכיין המקומי סאמח רושרוש פתח את הסניף וזו התנהלה בתחילה כחנות בוטיק קטנה יחסית. בעקבות הצלחה מהירה ומסחררת שנבנתה בזכות שירות למופת ומחירים חסרי תקדים, ההמונים התנפלו על החנות ולסאמח לא היתה ברירה אלא לעבור לחנות גדולה פי כמה יותר.

נעמן ורדינון. יח"צ,
נעמן ורדינון/יח"צ

היום זו משתרעת על פני שטח גדול ומכילה בתוכה את כמות מוצרי הבית הכי גדולה באזור ואולי בין כל סניפי הרשת השונים.

מפיק חבר מערכת "המומחים" קפץ לחנות המדוברת כדי לראות כיצד מתנהלים פני הדברים בתקופת הקורונה הנוכחית, הוא חזר עמוס בשקיות לאחר מסע קניות מקיף וזול.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
נעמן ורדינון. יח"צ,
נעמן ורדינון/יח"צ

כאשר הגעתי לסניף "נעמן-ורדינון" ביישוב מע'אר קיבלתי כבוד של מלכים וביחד איתי כל שאר הלקוחות שהגיעו למקום. עוד לפני שהספקתי לעבור בין המדפים כיבדו את כולנו בקפה מצויין עם הל וממתקים משובחים, איזה כיף!

כאשר שאלתי את המוכרים במקום לגבי פריטים מסויימים שהתעניינתי בהם, קיבלתי שירות מקצועי ביותר, סבלני ומכבד, לא מובן מאליו בישראל!

לא יכולתי שלא להתפעל מהמחירים הנוחים, כולל על המוצרים האיכותיים ביותר, לרגעים הרגשתי כאילו נמצא בעיר אילת שם לא משלמים את תוספת המס. כאשר סיפרתי זאת לבעלי הסניף סאמח רושרוש הוא צחק והסביר לי את הרעיון הכלכלי שעומד מאחוריו: "אנחנו לא נמצאים במרכז הארץ כך שבאופן טבעי מחירי השכירות במקום נמוכים יותר, את זה אני יכול לנצל לטובת הלקוחות בשלב הראשון.

נעמן ורדינון. יח"צ,
נעמן ורדינון/יח"צ

"מעבר לזה, רוב רובם של הלקוחות שלי הם לקוחות מהאזור ומטיילים שמגיעים לצפון, לכן היה רק טבעי שאעשה התאמת מחירים לתושבי האזור וגם להרוויח לקוחות שמגיעים נניח מתל אביב, כי היום הם אצלי בחנות ומחר לא אז, עדיף לי שיקנו אצלי בפחות".

חשבתי לעצמי, כמה פשוט ככה נכון, לפעמים לא צריך להסתבך מדי בתמחור של מוצר אלא לתת לשכל הישר לעבוד.

מספר לקוחות נוספים הסתובבו בחנות. מיכל בן עטר מנתניה סיפרה: "הייתי פה בעבר יחד עם בעלי בזמן שנפשנו בצימר בצפון, אז לא היה לי יותר מדי זמן פנוי ולכן הבטחתי לעצמי לקחת יום אחד יום חופש מהעבודה ולהגיע לכאן עם ברגוע, כי יש פה מבחר מטורף של כל מה שצריך לבית והמחירים שווים את הדלק".

גם גדעון כהן מחיפה סיפר: "אני איש מכירות ומסתובב בכל אזור הצפון, אשתי יודעת לנצל מצויין את המצב כאשר יודעת שאני נמצא בקרבה למע'אר, אז מכינה לי רשימה מדוייקת עם פריטים שחסרים לה ומבחינתה זה המקום הכי מושלם לקנות בו את מה שצריך".

נעמן ורדינון. יח"צ,
נעמן ורדינון/יח"צ

"נעמן-ורדינון" סניף מע'אר, חנייה בשפע, מקום גדול ואותנטי עם מגוון ענק של כלי בית, טקסטיל, מטבח ודברי נוי.

שירות מופתי, מחירים סופר נוחים, כדאי לקפוץ ואי אפשר להתבלבל, על כביש 806 בכניסה הדרומית.

לפרטים נוספים ניתן להתקשר לחנות 04-8447411

בקר/י כדי לסמן לייק בדף שלי

אינסטגרם

בשיתוף נעמן ורדינון, בשיתוף נעמן ורדינון
  • עוד באותו נושא:
  • כלי בית
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully