וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרפאת כאב - הדרך להפסיק את הכאבים שלכם

בשיתוף מזור, בשיתוף מזור

12.8.2020 / 13:52

כשאנחנו סובלים מכאבים כרוניים, נעשה הכול כדי לגרום להם להפסיק. כאבים מתמשכים פוגעים באיכות החיים שלנו, כשהם מפריעים לבצע פעולות יומיומיות, ולפעמים מקשים על השינה. כאבים כרוניים ממושכים יכולים לפגוע גם בבני המשפחה, שנדרשים לעזור ולתמוך ברגעים הקשי

כאב. depositphotos,
כאב/depositphotos

לעיתים, אנו שוכחים מה הם החיים ללא כאב, ומגיעים למסקנה שכבר התרגלנו לחיות עם הכאב. אז לפני שתמהרו להרים ידיים, כדאי לכם להגיע למרפאת כאב. מרפאת כאב נועדה לטפל בכאב שנמשך זמן רב מן הצפוי.

מזור היא מרפאת כאב פרטית בפריסה ארצית שמציעה מענה מידי לכאב בתחומים שונים.

מהי מרפאת כאב?

מרפאת כאב היא מקום שמרכז תחת קורת גג אחת שיטות טיפול שונות בכאב. מותאם באופן אישי לסוג הכאב, על מנת לתת את המענה האופטימלי עבור המטופל. מרפאת כאב מתמחה בכאבים כרוניים, שיכולים להיגרם ממחלת הסרטן, בעיות נוירולוגיות, כאבי מפרקים וכאבים שמקורם לא ברור.

מענה אנושי לפני הכול

כאשר אנו מתמודדים עם כאב ממושך, קבלת מענה אמפטי היא דבר הכרחי. רבים מאיתנו שסובלים מכאב כבר התייאשו מקופות החולים, וחווים תסכול עז מהמערכת. בנוסף, הכאב יכול לגרום לחרדות ולדיכאון. ההגעה למרפאת כאב פרטית היא חוויה מתקנת, בה מקשיבים לנו, ומנסים לעזור לנו בכל דרך אפשרית. מרפאת הכאב מזור מבטיחים מענה אנושי, קשוב ואכפתי עבורנו, תוך כדי מענה רפואי יעיל ומקצועי. השילוב בין המיומנות והמקצועיות לצד היחס חם, הופכים את מרפאת מזור למרפאת כאב המובילה בתחום.

עוד בוואלה!

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה

גוף ונפש כמקשה אחת

מרפאת הכאב מזור, מאמינה בגישת הרפואה הכוללנית, שכוללת גוף נפש ומשפחה. על פי הגישה, מקורם של כאבים פיזיים רבים הוא נפשי, ויש לפתור את הבעיה מהשורש. הטיפול המעמיק, הוא מה שמאפשר לפתור את הבעיה מ-א' ועד ת', ובכך למנוע את חזרתו של הכאב בעתיד.

הכאב נעלם כלא היה

רבים מדווחים כי לאחר טיפול אחד מורגשת הקלה משמעותית בכאב. לאחר מספר טיפולים קיים שיפור ניכר, והכאב נעלם, או מתמתן. לעיתים המומחים ינסו מספר שיטות, עד שהכאב יופחת או יעלם.

שיטות הטיפול השונות

במזור ידעו לבחור את השיטה הנכונה עבורכם, ועבור סוג הכאב איתו אתם מתמודדים. שיטות הטיפול השונות נעות בין גירוי שרירי עמוק, גלים אלקטרומגנטיים, וגם תרופות במידת הצורך. הטיפול מותאם כמובן לסוגי הכאב, למשל כאב אורטופדי, ראומטולוגי, כאב נוירופטי, כאב גסרואנטרולוגי, כאב כירורגי, כאב אונקולוגי, גניקולוגי , או אורולוגי. כך שלא משנה מאיזה כאב אתם סובלים, תהיו בטוחים שתקבלו את המענה הנכון עבורכם.

החיים ללא כאב

עבור אלו מאיתנו שסובלים מכאבים כרוניים מתמשכים, החיים ללא כאב הם חלום רחוק. עם מרפאת מזור, אתם יכולים להיות רגועים, בידיעה שאתם מפקידים את עצמכם בידיים טובות שיעשו הכול כדי להפסיק את הכאב. זאת תוך מקצועיות, אנושיות וליווי מלא. מרפאת כאב פרטית יכולה לפתוח עבורכם מגוון חדש של אופציות להתמודדות עם הכאב, שלא בטוח שהייתם חושבים עליהן. פנו עוד היום למרפאת הכאב הפרטית מזור, על מנת לקבל ייעוץ עבור טיפול בכאבים כרוניים.

גם אתם מעוניינים בפרסום באתרים המובילים בישראל כמו וואלה? צרו קשר עם וובקלאב - קידום אתרים ונתאים עבורכם חבילת שיווק שתקפיץ את העסק שלכם למעלה.

בשיתוף מזור, בשיתוף מזור
  • עוד באותו נושא:
  • כאב
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully