וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדומי פרפיום: חנות הבשמים בעלת קונספט מהפכני שמתאימה את הבושם האולטימטיבי לכל אדם

בשיתוף קדומי פרפיום, בשיתוף קדומי פרפיום

12.8.2020 / 9:23

כידוע לכל, אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני. בשמים כבר מזמן נחשבים להרבה יותר מאשר אביזר אסתטי. הריח של הבושם גורם למוחנו להפריש אנדורפינים שמשפיעים באופן ניכר על הרגשות שלנו ועל כן הריח המופרש מגופנו יכול ליצור רושם ראשוני נהדר בקרב הסובבים אותנו

קדומי פרפיום. יח"צ,
קדומי פרפיום/יח"צ

בעבר מרבית האנשים היו נוהגים לרכוש את הבשמים שלהם בחנויות הפארם השונות. עם זאת, בשל חוסר המענה הספציפי למאפיינים וההעדפות האישיות של כל אדם, בשנים האחרונות עולה קרנן של חנויות הבוטיק לבשמים מתוך רצון לקבל יחס אישי ושירות שמותאם לרצונות הלקוח.

לנוכח כך, מערכת המומחים התגייסה למשימה ויצאה לבדוק עבורכם את חנות הבשמים "קדומי פרפיום'', שחרטה על דגלה את תודעת השירות ללקוח והתאמת הבושם האולטימטיבי עבורו. מדובר בחנות הבשמים הראשונה בישראל שמעניקה לאדם הזדמנות לבטא את עצמו באמצעות ריח הבושם שעל גופו, ללא צורך במילים.

אמיר קדומי. FUZE,
אמיר קדומי/FUZE

החנות נמצאת ברחוב יהודה הימית 6 ביפו. בשיחה שערכנו עם אמיר, מנהל החנות, הוא מספר על הרקע שהוביל אותו לפתוח חנות בשמים בעלת קונספט ייחודי בנוף הישראלי. "בתור חובב בשמים ידוע, וכאחד שהאסתטיקה וההיגיינה חשובות לו מאוד, הייתי רוכש בשמים באופן קבוע. לצערי, כאשר הייתי נעזר בשירות הדיילים והדיילות בחנויות הבשמים לא הרגשתי שאני מקבל את המענה האולטימטיבי עבורי ואת הבושם שבאמת מתאים לי ולאופי שלי, אלא את הבושם הרווחי ביותר עבור החנות. מתוך רצון להקים קונספט חדש של חנויות בשמים בישראל, הקמתי את ''קדומי פרפיום'' על מנת לתת מענה אידיאלי ולהתאים לכל לקוח את הבושם שיאפשר לו לבטא את עצמו בצורה הטובה ביותר."

הגישה המהפכנית ופורצת הדרך של ''קדומי פרפיום'' הובילה להצלחה גדולה בקרב הציבור בישראל, שאימץ בחום את הקונספט החדשני של החנות. כיום החנות נחשבת לחנות בשמים מובילה באזור המרכז ומשרתת לקוחות רבים מכל רחבי הארץ.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
קדומי פרפיום. יח"צ,
קדומי פרפיום/יח"צ

בחנות תוכלו ליהנות מכל מותגי הבשמים המוכרים של המותגים המובילים בעולם כגון נרסיסו רודריגז, קלואה, ברברי, קלווין קליין, ורסצ'ה, טיירי מוגלר, בוס, דולצ'ה וגאבאנה ועוד. כמו כן, בנוסף למותגים המובילים, בחנות מייבאים בבלעדיות בשמים ייחודיים ממדינות שנחשבות לחוד החנית בעולם הפרפיום כגון דובאי, לונדון ואיטליה. מדובר בבשמים שלא ניתן להשיג בארץ באף חנות אחרת.

הייחודיות של "קדומי פרפיום'' טמונה ביחס האישי ובסיוע שצוות העובדים במקום מעניק ללקוחות, על מנת להתאים להם את הבושם האולטימטיבי עבורם. על כך מספר אמיר "אנחנו מאמינים בכך שבושם יכול לסייע לאדם לבטא את היצירה ואת הייחודיות שלו. לאחר שאנו מכירים את עולמו הפנימי של האדם והשגרה היום יומית שלו אנחנו יכולים להבין איזה בושם הכי מתאים לו - ספורטיבי, רומנטי, מפתה, מושך או אלגנטי. חשוב לנו שהלקוח יביע באמצעות הבושם את האופי שלו."

עם זאת, איכות הבשמים והשירות במקום אינם באים על חשבון המחיר. מבדיקה שערכנו, ב"קדומי פרפיום'' תוכלו למצוא בשמים בהנחות של עשרות אחוזים מחנויות הקוסמטיקה ברחבי הארץ. יתרה מכך - חלק ניכר מהבשמים בחנות זולים יותר מאשר בדיוטי פרי.

לסיום, אמיר משתף בחלום הגדול שלו "החלום הגדול מתרחש בימים אלו - לשנות ולהשפיע על תחום הבישום והקוסמטיקה בישראל. בעזרת הקונספט החדשני שפיתחנו, אנחנו מחנכים את השוק להבנה שבושם הוא כרטיס הביקור של הבן אדם, ולכן צריך להתאים אותו בהתאמה אישית לכל לקוח. אני מקווה ש''קדומי פרפיום'' תהפוך לרשת ארצית עם סניפים בכל רחבי הארץ, כדי שנוכל לספק מענה לציבור הרחב ונוכל לסייע לכל אדם בישראל לבטא את הייחודיות שלו."

קדומי פרפיום

רחוב יהודה הימית 6, יפו

לפרטים והזמנות 0528528898

לאתר

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף קדומי פרפיום, בשיתוף קדומי פרפיום
  • עוד באותו נושא:
  • בשמים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully