וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צמיגי מזור: צמיגים לדרך בטוחה

בשיתוף צמיגי מזור, בשיתוף צמיגי מזור

12.8.2020 / 9:10

צמיגים טובים הם צמיגים המצילים חיים ומסייעים להפחית את הסיכון לתאונת דרכים קטלנית. על מנת ליהנות מצמיג איכותי המספק בטיחות מרבית, רצוי לבחור בעל מקצוע מיומן ומנוסה. אחד ממרכזי הצמיגים המובילים בישראל הינו ''צמיגי מזור'' באבן יהודה. יצאנו לבדוק

צמיגי מזור. יח"צ,
צמיגי מזור/יח"צ

צמיגי מזור מציעים שירותי תיקון, החלפת או מכירת צמיגים. בחברה משווקים צמיגים חדשים, מקוריים וחלופיים של היצרניות המובילות ביותר בעולם כגון Falken, Michelin, Toyo, Continental, Goodyear, Pirelli, Maxxis, Bridgestone, Dunlip ועוד.

את החברה מנהלים ביד רמה יעקב ודניאל, אב ובנו. יעקב נמצא בתחום הצמיגים קרוב ל-50 שנה, בעל ידע עשיר וניסיון רב בכל עולם הצמיגים וענף הרכב. בשיחה שערכנו עם דניאל, הוא משתף אותנו ברקע להקמת החנות ושיתוף הפעולה של השניים. "חנות הצמיגים המיתולוגית ''צמיגי האצטדיון'' ברמת גן הייתה שייכת לאבי, כך שהוא היה מחלוצי הענף בארץ. עם השנים החנות עברה לצומת קדימה בתחנת דלק פז ובשנים האחרונות מקום מושבנו הוא באבן יהודה. אני הצטרפתי אל העסק ויחד אנחנו משלימים זה את זה. איש המקצוע והלב של המקום הוא כמובן אבא, ואני מסייע בכל הקשור לתחום הטכנולוגי ויצירת שיתופי פעולה עם חברות מובילות בתחום."

הייחודיות של ''צמיגי מזור'' טמונה בניסיון האדיר של יעקב. מעטים המומחים שעוסקים בתחומם קרוב לחמישה עשורים. במהלך השנים צבר יעקב קהל לקוחות רב ונאמן שפוקד את המקום באופן קבוע. כמו כן, יעקב וצוות העובדים במקום מקפידים להתעדכן כל העת ואף ביצעו השתלמות בגרמניה אצל החברה המובילה בעולם בענף הצמיגים.

ב''צמיגי מזור'' משתמשים בציוד המתקדם ביותר כדוגמת מכונת איזון ''האנטר'' שנחשבת לחוד החנית של מכונות האיזון בעולם.

צמיגי מזור. יח"צ,
צמיגי מזור/יח"צ

אחד השירותים המרכזיים שמספקים בפנצ'רייה הינו החלפת תקר. דניאל מספר כי הניסיון של יעקב בתחום מאפשר להם לתקן תקרים ללקוחות בזמן מהיר במיוחד "אנחנו מבינים כי הזמן הוא פקטור משמעותי עבור הלקוחות שלנו, ולכן מעניקים שירותי החלפת פנצ'ר במהירות וביעילות תוך רצון לשחרר את הלקוח כמה שיותר מהר לעיסוקיו." כמו כן, ב''צמיגי מזור'' מספקים שירותי דרך 7\24 ללקוחות שנתקעו עם רכבם באזור השרון ואף משווקים ערכות לתיקון פנצ'רים בשטח, בהן שרוכים, מרצע ודבק.

דניאל ער לעובדה כי פנצ'ריות רבות מנצלות את חוסר הידע של האזרח הפשוט כדי לעשוק אותו במחירים מופרכים. "אנו ב''צמיגי מזור'' מעלים על נס את נושא השקיפות והאמינות מול הלקוח. שיתופי הפעולה שלנו עם יבואנים רבים מאפשרים לנו להוזיל עלויות ולהעניק ללקוחות מחירים אטרקטיביים במיוחד תוך שקיפות מלאה ואמינות לאורך כל הדרך."

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
צמיגי מזור. יח"צ,
צמיגי מזור/יח"צ

דניאל אף סיפק לנו טיפ חשוב שניתן להיעזר בו בביקור הבא שלכם בפנצ'רייה. "באמצעות בדיקה פשוטה תוכלו לאמת את הנתונים שבעל החנות נתן לכם על הצמיג. הנתונים מוטבעים על גבי הצמיג, באמצעותם תוכלו לבדוק את רמת השחיקה, אחיזת כביש ופיזור החום בצמיג לפי דרגות שונות."

לסיום, ביקשנו מדניאל ''כללי ברזל'' לשמירה על אורך חיי הצמיג. "בלימות חדות והאצות פתאומיות שוחקות את הצמיגים ומומלץ להימנע מהן כמה שאפשר. לדוגמה - מומלץ להאט לפני פסי האטה (במפמרים) או פניות חדות. בנוסף, רצוי להימנע מעלייה על מדרכות, פגיעה באבני שפה וכו' - כל מפגש שכזה עלול לפגוע בצמיג."

צמיגי מזור

העצמאות 1, אבן יהודה

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף צמיגי מזור, בשיתוף צמיגי מזור
  • עוד באותו נושא:
  • צמיגים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully