וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Ezo mineral straightening: החלקת השיער בעלת הנוסחה המהפכנית והמתקדמת ביותר בעולם

בשיתוף Ezo mineral straightening, בשיתוף Ezo mineral straightening

12.8.2020 / 8:56

חולמות על שיער חלק, מבריק ורך? החלקת שיער היא הפתרון האידיאלי עבורך. מעצבי שיער רבים מנסים למצוא את ההחלקה המושלמת, כזו שתאפשר ללקוחות ליהנות משיער חלק לאורך זמן. הכירו את Ezo mineral straightening, החלקה מינרלית בעלת נוסחה שתשמור על השיער חלק לצמיתות

EZO החלקת שיער. יח"צ,
Ezo mineral straightening/יח"צ

בקרב עורכות מערכת המומחים ישנו מספר לא מבוטל של נשים שמבצעות החלקות באופן קבוע. לצורך סדרת כתבות העוסקות בתחום ההחלקות בישראל, העורכת הראשית של המערכת יצאה לבדוק את ההחלקה המתקדמת ביותר בעולם Ezo mineral straightening, שמבטיחה תוצאות מדהימות לאורך זמן.

Ezo mineral straightening הינה נוסחה מהפכנית להחלקות שיער שמקורה בגרמניה. מדובר על החלקת יישור שיער שמבוססת על מינרלים, ובשונה מרוב החלקות השיער המקובלות היום, ההחלקה איננה מכינה פורמלין, חומר כימי מסוכן שעלול לפגוע בבריאות. לנוכח כך, ההחלקה מאושרת על ידי משרד הבריאות, מספר רישיון 137580.

איכות ההחלקה נמדדת במשך הזמן שהיא מחזיקה על שיער הלקוחה, לכן בעניין זה אין ל Ezo mineral straightening מתחרים - מדובר בהחלקה שמחזיקה לצמיתות. ההחלקה מתאימה לכל סוגי השיער החל משיער טבעי, מקורזל, מתולתל, צבוע וכו'.

EZO החלקת שיער. יח"צ,
Ezo mineral straightening/יח"צ

ההחלקה המהפכנית משקמת את השיער באמצעות מינרלים ומרכיבים נוספים כגון חלבונים, זרעי צ'יה וויטמינים שונים. בסיום תהליך ההחלקה מתקבלת תוצאה מדהימה של שיער מלא ברק וחלק כמשי. כמו כן, יתרון משמעותי נוסף של ההחלקה טמון בכך שאין צורך לייבש את השיער לאחר חפיפה.

את ההחלקה מייבאת בבלעדיות לארץ אסמא, מומחית להחלקות שיער. בשיחה שערכנו איתה היא מספרת על הרקע שהוביל לייבוא ההחלקה לארץ "אני כבר שנים במקצוע וחיפשתי להביא עבור הלקוחות שלי החלקה איכותית יותר שתעניק להן תוצאות מושלמות ולאורך זמן. לאחר סקר שוק מקיף שערכתי, במהלכו ניסיתי סוגים שונים של החלקות מכל רחבי העולם, ההחלקה של Ezo mineral straightening ענתה על כל הסטנדרטים המחמירים שלי."

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
EZO החלקת שיער. יח"צ,
Ezo mineral straightening/יח"צ

לאחר שהשיגה את האישור של משרד הבריאות על ההחלקה, אסמא החלה לייבא את ההחלקה בבלעדיות לישראל, והשאר היסטוריה. כיום אסמא נחשבת למותג ההחלקות המוביל באזור הצפון בזכות ההחלקה הייחודית, והיא משווקת את ההחלקה למספרות רבות ברחבי הארץ.

"אחרי שמעצבי שיער מנסים את ההחלקה שלנו, הם לא חוזרים להשתמש באף החלקה אחרת, אלא עובדים באופן קבוע רק עם ההחלקה הזו." את ההחלקה המהפכנית ניתן לקבל במשלוח לכל חלקי הארץ.

אסמא מבצעת בעצמה את ההחלקות במספרה שלה שנמצאת בנצרת - Asmas Hair Straighteing אליה נוהרים לקוחות רבים מכל רחבי הארץ בזכות ההמלצות הרבות על ההחלקה הייחודית.

EZO החלקת שיער. יח"צ,
Ezo mineral straightening/יח"צ

כמו כן, במספרה תוכלו ליהנות מטיפול משלים להחלקה, בדמות שמפו מיוחד ומסיכה ללא מלחים המכילים חלבונים ומינרלים, שמסייעים לשיקום השיער ושימור תוצאות ההחלקה לצמיתות.

העורכת הראשית של מערכת המומחים נדהמה מאיכות ההחלקה ומהתוצאות המרשימות שהיא מציגה, וכבר קבעה כבר תור אצל אסמא להחלקה. ומה אתכן?

Ezo mineral straightening

לפרטים נוספים והזמנות חייגו 0528000098 \ 0526895070

לאתר

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף Ezo mineral straightening, בשיתוף Ezo mineral straightening
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully