וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופרקום נלחמת בקורונה: הפתרון המהפכני לאכיפת בידוד

בשיתוף סופרקום, בשיתוף סופרקום

12.8.2020 / 8:35

למוסדות והארגונים הנלחמים בקורונה מצטרפת סופרקום, חברה טכנולוגית בעלת פתרונות מעקב וזיהוי מתקדמים, עם יכולות להגביל את טווח ההפצה של מחלות זיהומיות ברמת דיוק גבוהה

פתרון לאכיפת בידוד של סופרקום. יח"צ,
פתרון לאכיפת בידוד של סופרקום/יח"צ

על מנת לעצור את שרשרת ההדבקה ולהילחם בקורונה, קבוצת סופרקום פיתחה מספר פתרונות. סופרקום מציעה מלבד פתרון מתקדם לזיהוי מגעים גם פתרון נוסף לאכיפת בידוד. סופרקום מציעה מודלים טכנולוגיים שונים הכוללים גם מערכת בקרה חכמה, כאשר הדגש העיקרי הוא אחד: פתרון מהפכני לאכיפת בידוד ולהדבקה בקורונה, הדבקה שהפכה מואצת המסכנת בריאות וחיי עשרות אלפי אנשים בישראל ומיליונים רבים בעולם.

סופרקום מתגייסת למאבק בקורונה: פיתוח וקידום יכולות מעקב, זיהוי ובקרה

כמעט בכל העולם שוברים את הראש בניסיון למצוא אמצעי איתור ובקרה בתקופת הקורונה - כאשר אף גורם רפואי לא יודע להבטיח את מועד סיום הניסויים במסגרת החיסון לקורונה, חייהם של מיליוני אנשים בעולם בסכנה ממשית.

חברת סופרקום עוסקת כבר עשרות שנים בטכנולוגיות זיהוי ומעקב, פעילה בלמעלה ממאה מדינות ומכירה היטב את הצרכים הטכנולוגיים וההגבלות השונות איתן מתמודדים בעולם. עם התפרצות הקורונה, מגפת עולמית חדשה שגבתה עד כה את חייהם של מאות אלפי אנשים בעולם, בסופרקום לא יכלו לשבת על הגדר והנגשו את כל הכלים העומדים לרשותם כדי להילחם במגפה בעזרת סיוע באמצעות מעקב ובקרה.

המצב העולמי בקרב מדינות העולם ובניהן גם ישראל מדאיג, נכון לתחילת חודש אוגוסט 2020, מספר החולים המאובחנים בקורונה ברחבי העולם מתקרב אל 19 מיליון חולים, מספר המתים חצה את רף ה-700 אלף חולים ומספר החולים קשה ברחבי העולם מתקרב ל - 70 אלף חולים.

בישראל חשבו שההתמודדות בגל הראשון עשתה את שלה ונתקלו במציאות האכזרית, כאשר הגל השני של הקורונה היכה עם מספרים בלתי נתפסים בסדר גודל של ישראל. נכון לתחילת חודש אוגוסט 2020, מספר הנדבקים מתקרב אל רף ה -80 אלף נדבקים, מספר המתים עולה ללא הפסקה עם 564 מתים ומספר החולים קשה עומד על 355 חולים כאשר נתון וזה ונתונים נוספים עולים בקצב מדאיג (הנתונים מהעולם וישראל נכונים ליום 5.8.2020).

כאשר 213 מדינות העולם נגועות בקורונה, בסופרקום החלו לספק את הפתרונות שיסייעו לישראל ולעולם כדי להתמודד עם מגפות כאלו.

בידוד. pixabay,
בידוד/pixabay

הרעיון המהפכני של סופרקום למלחמה בקורונה: 3 מודלים טכנולוגים ומערכת בקרה

המטרה העיקרית של סופרקום משתלבת בסינרגיה אחת עם המטרה של מדינות העולם בהתמודדות עם מגפת הקורונה - הגבלת טווח הפצתן של מחלות זיהומיות כדוגמת הנגיף החדש קורונה. סופרקום מציגה את פתרון PureCare, המציע 3 מודלים אפשריים לבחירה בהתאם לתקציב ולרמת סיכון.

כל אחד מהפתרונות משתלב עם מערכת הבקרה PureCare, מערכת שאינה פולשנית ומסייעת בריחוק חברתי ואכיפת הבידוד הביתי. הפתרון הבסיסי ביותר, מאפשר ניטור באמצעות אפליקציה ייעודית בטלפונים החכמים, ניתן לשלב צמיד מבוסס טכנולוגית Bluetooth.

פתרון נוסף מציע שימוש בסמארטפון מוקשח ומאובטח, המסתמך על ניטור וזיהוי ביומטרי, ללא צורך בצמיד.

הפתרון המקיף ביותר מציע לאכוף את הבידוד באמצעות צמיד Bluetooth מתקדם ואיכותי יחד עם שימוש בסמארטפונים מאובטחים.

איך עובד הצמיד החכם של סופרקום? כיצד מערכת הבקרה תילחם בקורונה?

השילוב המנצח שמציגים בסופרקום, מציג טכנולוגיות מתקדמות של צמיד חכם ומערכת מעקב מתוחכמת.

הצמיד החכם עמיד למים ואבק, היפואלרגני, דק וקל לשימוש ומבוסס טכנולוגיות Bluetooth.

מערכת PureCare של קבוצת סופרקום מאפשרת לנהל את הבקרה מרחוק, כך למשל, ניתן להגדיר תנאים לכל מבודד עם לוחות זמנים ומיקומים מאושרים (באיזה מקום נכח המבודד), הגורמים הרלוונטיים יוכלו לקבל התראות על הפרת בידוד וניתוק הצמיד מהמבודד, התראות ממרכז הבקרה אל המבודד הספציפי וקבלת מידע ונתונים באמצעות דו"חות מהירים למשתמשי הניהול.

הטכנולוגיה המתקדמת של סופרקום, מאפשרת לגורמי הבריאות בישראל ובעולם לעקוב ולנטר את המידע אחר המבודדים. באמצעות האפליקציה בסמארטפון של המבודד או הסמארטפון המאובטח שיקבל, ניתן יהיה לבצע מעקב GPS קבוע אחר מיקום המבודד.

כדי לוודא שהסמארטפון נמצא עם המבודד בכל רגע, המערכת תבצע אימות דרך הצמיד או באמצעות שליחת התראות לבדיקת זהותו של המבודד, המערכת יודעת לספק מענה לאיתור ובקרה עבור ממשלות שבוחרות באפשרות מבודד עם צמיד ואף למבודד ללא צמיד באמצעות הזדהות בדרכים שונות: טביעת אצבע, זיהוי קולי או התראות אקראיות ממרכז הניהול של הבקרה.

כחלק מהניסיון הרב של סופרקום בתחום אבטחת המידע והפרטיות עם חטיבת סייבר המאבטחת את כל מוצרי החברה, הטכנולוגיה המסייעת במלחמה בקורונה מאפשרת תקשורת מוצפנת, הכוללת מידע על מיקום המבודד, המידע מועבר רק במקרה שהמבודד ביצע הפרת בידוד.

הפתרון הטכנולוגי של סופרקום (כמוסמכת תקן ISO 27001), עומד בתקנות האירופאית GDPR .

בשיתוף סופרקום, בשיתוף סופרקום
  • עוד באותו נושא:
  • קורונה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully